Miti nantu à l'utilità di a cesareà

Molti donne credi chì una cesarianu hè a modu più faciule è senza piacè per fà u zitellu è guarantisci a so seguridade. Hè veramente cusì cusì? In questu articulu avemu da pruvà di scunvià parechji miti nantu à l'utilità di a cesareà.

Spessu chì, ancu in u gravidenza o più freti à u travagliu, i duttori decide chì l'unicu modu per una donna per dà nascita à un zitellu sanu hè di avè una cesareà. In questu casu, a futura mamma ùn hè nessuna altra volta, perchè a vita di u zitellu è a so vita sò in ghjocu. E duvutu a so cunniscenza superficiala in a scenza di l'obstetrizia, parechji di questi femine si lamentanci di medichi comu si fannu u so travagliu più faciule, o per via di u so cummercialtimu l'attribuìanu sta funzione. Ci hè indicazione medica per a cesareanità secca è relative.

L'indicazione assolduta sò:

- A pusizione transversa di u fetu.

- Attachmentu di u placenta.

- Forme riguardu di gestosi finale.

- Agitu di l'herpes genitale.

- Prematuru di distacchju di a placenta.

- Pelvis disturbata clinica.

Indicazioni relattivi:

- L 'attività di u travagliu pratiche.

- Embarazzione multiplica.

- A presentazione pelvica di u fetu.

- Secunna nanna di cesarean section.

- Hipertensione

- Qualchidia di rino è cori

- Mioopia Strong.

In ogni casu, ci hè una categuria di altre donne, di quale hè a pràtica di César "à volonté". E donne sane chì pò darà u ghjornu naturali, in anticipà elle una operazione per elli, perchè anu teme di u dulore duranti u travagliu.

A nozione di "dolore di naissance" hè nunda più chì una "storia di l'horror". Iesi travagliu hè un travagliu, sentimenti dolorosi sò prisentate, senza dubbiu, ma ogni donna hà in parechje (quasi benissime cases quandu u dulore hè assai insignificante). Ma vi scurdate micca di u dulore di natalità prestu, ma in memoria sarà una aligria è un sentimentu d'orgogliu chì, grazia à voi, i vostri valutati è un valore, un omu pocu hè apparse - u più preziosu figliolu.

A pupulazione di cesarianu hè ancu sustinutu da i miti diffusciati trà e femicie nantu à a so presunta risurtà. Ccà si cumparse cumu currisponde à a realtà.

Cesarean hè più siculu per un solu cumpagnu naturali

Cù un di gravidenza normale, mancanza di prublemi di u sviluppu intrauterine fetale è cù una gestionita bona di u travagliu, u zitellu hà tutte l'oportunità di nascita sana. Duranti l'operazione, a circulazione di cesareana hè disturbata per una simplicità remota di a crescita in a transizione da u fluidu mediu à l'aria. Inoltre, i sti baboti ùn sò micca assicurati contr'à e feriti in partitu. Dopu tuttu, u zitellu hè rimessu di l'utru a través d'una piccula incisione, è parechji medichi sò solu "squeeze" u zitellu.

In u travagliu naturali, quandu u zitellu traspremessi in u canali di nascita, u fluidu amniòticu hè quasi "squeezed out" di i so pulmoni, chì aiuta à restituurà u respiru di u zitellu annunziatu. Kesarenok in ogni casu duverà pulmuni husturati o ancu esse fluidu in elli. Se u zitellu hà sanu, da u 7 à u 10 di ghjornu di a vita, u so corpu si rinforza da ricuperà. Se no, ùn pò esse un prublema cù respira.

U nativu naturale hè a prima esperienza per un zitellu per assicuratevi i difficultà. I cuntrullati è partitu sò in una situazione desesperativa difícil, perchè un ambiente nativu è cunfortu per ellu si mette in burru vera ostili, u principiu di piglià. Per sopravivenza, u zitellu deve circà un modu, per cummattiri. À questu mumentu, u zitellu awakens cori è determinazioni. L'osservazioni di i psiculoghi vede chì i zitelli di Cesarea, privati ​​di sta speranza impalpable, difendenu o per u so caratteru indecisivu o, à u cuntrariu, da a so disposizione imprudente.

Cesarean hè un modu facili è cómodu per dà nascita

A cundizione d'una donna chì hè stata sottusa l'anesthesia sottu a anesthesiusa pò esse chjamata cumminzioni cù un grand stretch. Quandu a cesareana, u fetu è a placenta sò sbulicati per l'incisione di u muru abdominal è l'utru. E siccomu l'incisione hè chjuca, sta prucedura hè un traumaticu. A ferita nantu à l'utru hè cumposta cù una sutura contínua, poi u tessulu sottucutivu hè restituutu, da a pelle. Duranti u dopu à l'operazione, l'anesthesiità hè necessaria, in u periodu postoperatori l'antibiotici sò obligatoriamente. Fate l'inconvénenza hè a bisogna à urinate à traversu u cateteru, in certi casi, mareste, è nude, in una retazioni à l'anesthesia.

I cunsequenze di una cesareanità per a matri hè una cusgitura, assai dolorosa in u primu, è micca sempre scumparenza, più una scaru nantu à l'utru. Ùn si scurdanu di u risicu, sempre presente in ogni intervenzione in u corpu.

Cù anesthesia epidurale, cesarianità hè casi naturali

Cumu stu metudu di anesthesia, a mamma pò vede immediatamenti u zitellu, senti u so primu chiancinu, ma a so participazione à a parti serà pari passive cum'è anesthesia generale. Cù anesthesiusi epidurale, una agulla o un cateteru cù una medicina hè amministrata in a regione di a cintura, è l'anesthésiologiste ozza duie constantemente, seguità a cundizione di a donna. In questu casu, a mamma hà vedi tuttu, sèntenu, ma ùn senti micca nunda in a rigioni pélvis è i peri. Se a cundizione d'una donna permessi, ella sarà stata permessa di piglià u zitellu à u so amicu immediatu dopu à u so nascita. Tali l'anesthesia accumenza di funziunà solu dopu à 20 minuti, ùn hè micca pussibule cun una cesareanale di emergenza.

Tali l'anesthesia si deve esse realizatu da un mistieru d'alta classificazione. U muvimentu impittuata durante a introdenza di una agulla cù un anestèsimu in a spina, hè spartu da u pardonamentu di a donna, assai misi di migrazii è d'altri prublemi neurologichi. Hè ancu chì l'anesthesi ùn viaghja bè, è a donna in u travagliu pò retaining sensitività in una mitati di u corpu durante l'operazione.