Propizziu curatori di u morsu

Chiddu chì determina i prupietà curative di i zarzelli?
A zucca è una mità-arbustu cù spines enormi. À l'esternu, a pianta vede com'è frambuesi. Inoltre, i frutti di i zarzelli ùn ponu micca cunfunditi cù e altri bagaglii - in u so statu maturu acquistate un ombra negra è sò cuparti cun un crayon di cera grisa. Quessi sò succetu, cù un sapori specificu di e raghji sò assai gustosi, anu pussedianu pruprietariu mediali. In i frutti di zaghira, i carbuidrati (glucose, frutosa è saccharosa), vitamina C, carotene (provitamine A), vitamina E, tannini è sustanzi aromatique, acidi organichi, potassu, manganese, salti di cobre si trovanu. À chì patologii sò u biancu usata per a raffiguramenti medichi?
I prupietà curative di e morbidi sò longu cunnisciutu trà e persone. U fruttu cumprumatu cum'è manghjatu hè un effettu di geniculate geniculate, rinfrescenu e lezziò di vitamini in u corpu. Baghdi Blackberry sò pruprietà astringenti è sò usati per a raghjoni medica in casu di stomacu. Una decocultura fatta da u melechju hè stampatu cum'è diaphoretic.

Trasfurmenu ancu i pruduzzioni mediali. A decoczione di foglie hà un effettu di diaphoretic è diureticu, hè utilizzatu per a gingivitis è stomatitis per lavà a cavità orali. I pruprietarii medicinali di a decocultura di e foglie di i mora cumpurtava i malati cun i disordini di u sistema nervu è e malatie coriu. A decocuzione di fiori è foglie di zucca è usata per a diarrea.

U zucchinu trà e razzi di e zuffi hè ancu una curative, pussidendu pruprietà diurettiche. Hè utilita in u trattamentu di a pianta.
Meli negra, chì anciti sò colti à l'urighjini di sta pianta, hè adupratu per a ragi medici meditevuli, hè datu à i maladieti in cundizione febrilesi. Questa meli elimina a tezza è hà l'effettu antipiritu.

Comu preparalli prudutti medicinali di e foglie di mora è e radichi?
A decocuzione di e foglie di i zuffi hè prestu cumu seguitu: 10 grammi di foglie fremenu un vetru d'acqua furiu, fretenu durante 15 minuti è insistite à 2 ore. In più, u filtru resultante hè filtrata, dopu chì hè prestu per l'usu per a raghjoni medica. Pigliate una decuccionu di e foglie di i bianchi 4 volte à ghjornu per una cucchiara.

Per fà u caldu di a razza di u muru, piglià 15 grammi di razzi secchi è pour 300 grammi d'acqua furiu. Doppu l'infuzione è u fortuvamentu tali decuccionu hè presu orale una cullizzioni sopra ogni 2 ore.

Da i zuffi, pudete preparà parechje altre prudutti sani - zuccheri, compoti, cunfli, etc. Ancu se in u cursu di a so preparazione una parti considerableu di e sustanzi biologicu attivi hè distrutta, ma questi prudutti sò ancu proprietari medici.

Dmitry Parshonok , speciali per u situ