Cracke in e mani: rimedii tradiziunali

I crachi nantu à e mani sò parechji motivi. U primu mutivu hè a mancanza di microelementi è di vitamini. A secunna causa di a malatia di u vinu digestivu. E a terza raghjone hè diversità di malati di a pelle. Comu trattà e frette in i mani cù i rimedii tradiziunali, amparà da stu articulu.

Se e mani appare, i cracke puderanu fassi una fetta di fècula, per quessa, pigghiarru una cullizzioni di fècula è un litru di acqua calda, avemu untu tuttu. Senza in questa setta mane per quinze minuti, poi aduprà è lavande cun una nutritiva crema. Per prevenzione, facemu stu manu per 2 volte à settimana. Salvemu i nostri mani finu à i grietas sò stati tutte.

Folk culture

Ricerca 1. Culpemu in una buttiglia in proporzioni ugguali u glicerina è l'alkohol medico. Scuzzulate bè. L'usemu a stissa manera chì una crema di uomo.

Ricetta 2. Ci hè quelli arbusti, chì sò chjamati snizhnoyagodnikami, nantu à elli da u vaghjimu criscinu à e pilche di boli belli di colore biancu. In l 'estiu, fiuriscenu in fiori rosati, picculi fiori. Sti boli ùn peck paesaggi, è chì cù l'avventu di l'invierno passanu sottu a neve. Scuderemu e cose biancu, fugliate, scecenu un pocu in a tilapia è fegate queste bachi di e mani. Da e legumi ùn ci sò solu cunchili è e zicchini, u restu sarà assorbitu in a pelle. Bulli sò velenużi, frettu e to mani più in a notte, ùn viaghjate micca. Assicuratevi di lavà i mani cù sapi in a mattina. Mentre i fessi ùn passanu, frettu questu agente durante parechji ghjorni in una fila.

Ricerca 3. Mistura da crachi. A so cumpusizioni hè assai simplice - in i stessi parte 1: 1 piglià a glicerina è l'ammonia.

Ricetta 4. Tintura celidonia. Duranti a fiora di a celidonia, cullemu l'arbe è preparanu, per questu quì aghjunghjenu i guanti di gomma, è nantu à elli, pusonu i guanti di cuttuni è cusì chinu pocu cun una pignata d'assicuranza, ùn pò micca cut cun un cuteddu. Allora sta cesunia truverete serà cumpostu da una mistura compostata di 1 parte di celidonia è 1 parte di l'oliu d'aliva. Insistemu un mesi. Stu oliu trascinarà tutte e sfondate prublemi. Sta tintura di malatie di a pelle, cum'è: cracke, pimples, eczema, verrugia è cusì.

Cracke in e mani
- A grippa seranu aiutati da a vasellina di petroleum, è ancu l'oliu d'aliva, l'oliu d'oliu di mare è l'oliu d'intrecciate aiutanu.

- U rubu nostri mani cù l 'oliu di u linzolinu, l'arrimbà a bocca offri a la cammara è a siccariate seccu. Sì ùn ci hè micca un oliu di u linzolinu, avemu l'usu di ogni vegetale. Hè megliu d'avè una crema di rasatura con vitamina P o una crema di mano special.

I reciputti di cumpressi per i mani è mascarelli midicinali vi aiutanu à trattà di cracchi in e mani. Sì avete fattu e to mani à i grietas addulurati, avete bisognu di fà un cumpressu di patati caliani. Per fà questu, aghjunghjeghjule e parechje patate in un uniforme, scorcia e scorcia in un macinatu. Fate cusì cusì cusì chì e patate ùn avìanu micca. Ma ùn ponu micca patati calzini nantu à a pelle, perchè pò esse brusgiate.

Scumpredemu duie pezzi di tùniche neu, è nantu à elli ci pusciai patati macinati in un colpo uniforme, lasciate e mani. Guardemu finu à chì a cumpressa hà rinfriscata cumplittamenti, allura l'avemu a rinfrescante, e restu di l'acqua è aduprà una crema d'hidratazione. Aghjunghjite in una puree 2 drops of juice of limone and 2 drops of glycerin.

Ricetta
Facemu purciate patate, diluce u latte è immerse e mani in questu, chì preminiscenu in olii vegetali.

Infusion per e mani
Ùn pourleghja l'acqua chì sò e patate sò bagnati. In questu aghjunghjeghje l'olique vegetale, è in questu bagnu accumpèimu e mani non menu di dece minuti. Sì a pezza sò sbagliati, aghjunghjenu fèchinu à a tarifa di dui cucchiti, per mezu di un litru d'acqua.

Da i cracu culuriti nantu à e mani aiuta u bagnu. Pigliate un litru di acqua, aghjunghje una colazione di latti frisca è fècula. In u bagnu ricivutu aduprate micca mani micca menu di 5 minuti. Dopu à quessa, ùn lasciate e mani cù l'acqua, ma mancu cù oliu di pisci. Prima di vultà à u lettu, applica una lanolina o glicerina crema è mette in guanti di cuttuni.

Mascara per i mani
Da u latte è di u pane aghjunghjenu preparà una mascara eccezziunna chì sullena è faciule a pelle seca. Calumèndusi u latte è impregnate a pezza in questu. U fruttu resultante serà appiicatu à e mani per 20 minuti, è sarà lavare off with warm water.

E mani dopu à a più maschera di u zadellu di limonu, u fucile è a glicerina saranu bianchi. Mix 1 tablespoon di ogni ingredientu, applica durante 15 minuti in mani è poni nantu à guanti. Allora faremu un massaggio, avemu da usà e restu di a mascara in mani.

Questi rimedii tradiziunali nantu à e mani di i grieta, aiutanu à ridere micca di elle. Per evitari effetti ripetuti, cunsultate un mètudu di prima.