Cumu pudariu utili petali di rosa

Un arriccettu luxudu di rosati hè assai curtu, un bouquet ùn durà più di 7 ghjorni in un vasu è i petali fraganti belli scorci. Intetare pruvà aduprà è priservà l'arumu di petali di rosa per vinu di cocinari in casa, cunfrunti, toni, lotioni. Pudemu pudè aprisce à l'usu di petali rosati da questa pubblicazione.
Cunfittura di rosi
Per fà cunglimentu di e rosè ti necessite:
1 kilogram di zuccheru
400 grammi di petali rosati
2 tazzi di acqua
1 acidezza citrica

Tagliate a parte bianchissima di i petali di rose, lavate in un colander è fretu. Pettite i petali in un dispusitore di vetru, anu sprinkledle cù un zitellu di zuccaru, aghjunghje l'acidu citrico è esci da 1 ore. Da u zuccaru restante è 2 vetri di l'acqua, cibo u ghjacciu. Quandu u sciroppu hè prontu, aghjunghje i petali è cose à a densità necessaria. Allora l'avè lasciemu di sminzà e rosè da i rosi è i sopra à i pardi.

Roses è u vinu
piglià una buttiglia di vinu rosatu
un pochu di prufanati petali rosati è rosa bianchi (cultivati ​​senza pesticidi)
1,2 litri di acqua minerale spumante ("Sprite", "7 Up")
uni pochi di cubi di ghiaccio
a mità di un vetroso di raspberries
¼ cup vodka

In un vastu contenedoru avemu mischju petali è u vinu rosè, guariscernà per 1 ora. Add raspberries, vodka e cubi di ghiaccio. Cool. L'acqua minerale hè aghjuntu à a vittura prima di serve.

Acqua rossa
200 grammi di zuccaru
50 grammi petali d'oli essenziale
1 litru di acqua fridda

Pusenu i petali di rose in glassware, fate l'acqua è aghjunghje u zuccheru. Dopu à 2 ori, agitava è ghiacci per un filtru. Amu dugnu in a fria. Questu acqua hè stata utilizata pà frettu a pelle. Hè una parte di loci è di crema rosati.

Loció di rosati per a pelle seca
3 spaghetti di rosula
2 cuppa di zucchero di limonu
1 spoonu di glicerina

Imbulighjate i ingredienti è u lotionu resultanti limite a pelle dopu à u bagnu.

Massage crema di rosi
Per fà una crema in casa, hà bisognu:
2 cullenade di vasiglia
2 o 3 zicchini di u oliu essenziale
3 litri di cala d'acqua rossa
4 cullizzioni di l'oliu di girasole
4 cullizzioni lanolin

In un vetru di vetru, aghjunghje l'oliu di girasole è a lanolina. Pianu lentamente di acqua rossa è aghjunghje altre ingredienti. U risultatu chì a crema hè aduprata per u massaggio, calera i musculari, sona u pilu.

Salsa da rosi
Sazzione di rosi in a forma di salsa, hè questu un addiu eccitante à u ghjocu, femene di grande fruttu di rosati, hè megliu cà una dogrose.
3 cupparoli di zuccherinu negru
250 grammi di frutta secca
5 cullizzioni di zucca di limonu
125 grammi di zuccaru
a surella secca in a punta di u cuteddu
a meza litru di acqua

Preparate u fruttu: cut the "tail", è a punta di u troncu, tira oghje nantu à l'ossi spusivi. Scillaremu bè cù l'acqua fredda. Piglia ½ litru d'acqua cù i frutti pelle è lasciate per a notte. In a matina, a mette in u listessu acqua finu à chjude à a fine è 2 cullizzioni di u liquidu restanu. I frutti sianu sani. In u sumirellu resultanti aghjustà u zitellu di limonu, pasti, zuccherinu. Si mischjamu è trasferendu per un vetru di vetru. Cima, con, moutarde U salsiccia hè guardatu in a fria.

Facemu un tonicu calmante da rosi
In un vasu di vetru chjucchju è pusendu i petali di rosula, anu u soffiu à a pelle irritata è di l'lavanda, per allughjà i pori di a pelle, pour vodka à u cima è agitava ogni ghjornu durante 7 o 10 ghjorni. Allora pigliate cura pè i petali, fassi l'acqua è aghjunghje i novi ingredienti in a listessa proporzione. Repetite u prucessu assai volte finu à ottene u gustu di a cuncintrazzione bona. U mistu resultanti hè filtrata da un filtru. Questa tonica desinfectate a pelle è fresche fresche a faccia. Per fà l'acqua sanitariu da u tonicu, utilizate un grande nume di petali di rosa, aghjunghjia un pozzu piu di l'oliu aromaticu. Uni pochi olii di l'acitu di sidru di pumu viaghjeranu a tònica in una lotione di freccia.

Oliu rose per u masaje
100 grammi di petali rosetti
2 o 3 zeri di rosula petrolifolia
1 spoonu di l'acitu
1 o 2 cullizzioni di pezze di girasole

Poverete in stupa petali rosa. In una buttiglia cù una capacità di 250 ml, aghjunghjeghje petra di girasole, petali chjusti di rosi, i purtami cù l'acitu. Ceramu u buttigliu cù un grippu è l'abbandunò per insistia in u locu lampatu. Dopu à 2 simuli, strain e aghjunghje 2 o 3 zoppa di l'oliu rose. A cumpunimentu resultanti facenu a crema una bella eterna di massa.

Avà sapemu cusì chì pudete aduprà pètali rose. Quessi ricetti simprici pruponi un pruduttu faciale di cura faciale.