Hormone - a basa di ogni dieta

Tutti socicavanu per perdiri pezzu rapidamente è simplicemente. Ma qualchissia ùn hà sforzu pussibile, è qualchissia hà da passà longu pericienti di a so vita nantu à a rispettazione di varietà dieti, mentre ch'ellu passene l'oghje à u gimma, alcuni risultati insignati à rimborsu u so pesu.


Sì e dui femini perrinu u pesu, u cunjunore è u cônzuru, l'omi solitu più rapidamente righjunghje u risultu desirable, involuntàvule cusì trè u polovinku. Chì ci hè a raghjoni di stu prucessu, è chì fattori sò influenzati à u pesu è u sguardu? A ragiunazione di u pesu eccessu sò l'hormone, e più precisamente, i prucessi metabolichi di sustanzzioni in u corpu, u desequilibri di l'hormone. In altri palori, l'1u cuncigiu u vostru passu nantu à a strada à perdente di pesu hè una visita di un endocrinologu capacitu.
Quali sò i prerequisite per l'obesità? A scienza cunnosce pare parechje raggiuni ch'elle anu influitu di pisci di pesu. Naturalment, includeu un stilzamentu sedentariu è sistematicu di manghjendu è emozioni stressanti, senza sminticà l'impurtanza di un factor cum'è l'eredità, ma a maiò impurtanza hè attaccata à l'hormone di u corpu implicatu in u prucessu di u metabolismu. Se si capiscenu i miccanisimi di questi hormoni, puderete reducirà in sensu a pussibilità di sviluppà l'obesità in u vostru corpu.
A maiò parte di u persunale anu cunsideratu un pesu esercitu per esse u risultatu d'ottene più nutriute è energia, rispettivamente, mentri manghjanu, cumparatu à a so perdita, è questu hè correctu. Inoltre, assai pirsuni pensanu chì per sguassà l'excrementu grassu hè solu bisognu di limità in nutrimentu è di crescita a vostra gastru di energia, aghjusta rapidu di perdita di pisu, ma questu hè solu solu parziale chjaru.
Un urganisimu hè un patronu à coppiu, se anu realizatu u cuntenutu di l'alimentanu chì pò esse cunsatte, u ricurdarà sempre. Se più tardi l'ammontu di l'alimentu hè ridduciutu, l'hà da piglià cum'è appellu à cumpagnia i so acchianassi, chì a reducione di ingestisce l'alimenta hè un forte stressu per u corpu, è u signale per u fattu chì i tempi ùn sò micca alluntanati, u prughjettu ti starves, chì significa chì hè necessariu per falla un stash un ghjornu scurazione.
Intruva in ogni modu pussibuli di riacquà l'anticu statu di saciità è in pazzia bè in l'abbundanza (ancu cun un excedente) di l'alimentariu. Dunque, limite per manghjà, è u vostru pesu hè o ancu creciente.
Questu programe produci l'hormone, i guardii di u benestità di ogni cìvule di u vostru corpu, è u grassu, tra l'altri cose. I Hormoni si cumincianu à crescate i vostri brami di saciità, u corpu fracenu a scambiu di materiali, u mannucciu di grassu in riserva, chì guidanu u corpu à u so statu iniziali, anche tutti i vostri sforzi.
U rolu di l'hormone di a donna: A figura di una dama hè significativamente distinta da a figura d'un omu per via di a presenza di l'hormone sessu femminile è di a dispusizione di grassu di corpu in u tipu femminile. Bastamente, i buttigli, pierli, tòchju, panicu hè diventatu. Mani e facci in u gradu minimu. A Natura hà cuncipitu questu per u porte di u zitellu, hà pruduttu a grassu subcutanicu per pruteggiri a frutta da effetti mekanichi, cum'è un ammozza di amelcini, è ancu di gastru energia in u prucessu di u lactatu.
U valore più impurtante di e donne anu in i periodi critichi - quandu u corpu si mette in l'u stadiu di a maturazione, u cunsumante d'alimentu sarà immediatamente dipositu in locu di e donne, grazzi à l'estrogenu. Inoltre, u corpu duverà fixà una distribuzione per u prugramma di i dipositi è u tipu di figura cun un gruppu di pesu, è in tutta a vita di a donna, pruvà accede comu à quellu.
L'impactu massimu di l'hormone femminile sarà à l'età di 40 anni è più di più, sopramente se darete spessu una preferenza per dolci, frittu è grassu. À u listessu tempu, u corpu si preparava un climax, è cumenta l'energia in a forma di ingaghjamenti fat. I donne bè cunsigliate a menopausa più faciuli ch'è i vostri amami faciuli, perchè u corpu intenta vultà à stu statu in un periudu di tempu.
Chì l'hormonali sò attiviati à a gestione di pisu? Unu di l'hormone principali chì regulanu a presenza di grassu in u corpu hè leptina. Leptin praga di a presenza di grassu in i cellulidi, è se a quantità di grassa anu diminutu, un livellu chjusu di leptina drammaticamenta u so bisognu di alimentazione, accumene lu metabolismu. Se u vulume di e grassu in i celu addiventa più grande, un crescitu in a cuncertazione di leptina in u sangue dici à u cervu - "stà impediendo!".
Leptin hè un bon regulatore di appetite sano in i persone, ma da u tempu à u tempu u nostru core addiventa sorda, i so sensori sò imbuscatu cù altri sustanzi, è ùn senti micca u signalu mandatu da u leptin cun un nivulu elevatu. À questu tempu, a furmazione iniziale di l'obesità patologica hè stata. Un altru hormone impurtante implicatu in u metabolismu grassu hè insulina, u pruduttu di a produzzione di u pancreas. L'insuline favurizeghja l'accumulazione di grassu. Hè l'hormona hè fatta per suppressione l'attività di i enzimi chì anu circatu di disgustatu u grassu, è prumove u processu di l'excarru di zuccaru in grassu è a so deposition in i celesti. U nivellu di l'insuline soprassassi cù l'usu di documenti, a transformazione di documenti in kilograms eccessivi hè attivatu da i vostri costi.
L'hormone di tiroide (produciutu da a glàndula tiroidea) ghjucanu un rollu impurtante in u metabolismu di grassu cum'è attivatori di split grezza. A cunsiguenza di una carenza di questi hormoni hè a malatia di l'ipotiroïdismu - una crescita di ipositi grassi, una forte, senza evena plenitude, una malatia. E cù a malatia di basa o cù ipertiroidismu, à u cuntrariu, si sviluppau svinde gravi. Pruteghja u prucessu di a somatotropina di perdita di pesu - l'hormone di crescita, attivatori di secrezione cellulosa di grassu, è di a so splutazioni.
Un altru hormone chì hàffendu u prucessu di u grassu chì pruvucatu hè a testosterone - se è menu di l'omi saranu grassu, perde u musculu è perde a forza di l'omi.
Eat moderatu è guida un stilunatu di vita sana à sempre mantene a primu è bonu!