Cumu sippule per prublemi è mantene a calma

Cumu sguassate di emozioni negativi, se a vita prisenta un piacè? Ci hè parechje mane simplicii. Quandu si tratta di trattà e prublemi è mantene a calmu in ogni situazione, è serà discututu.

Cumplassi stu prughjettu: scrivite in una culonna a parolla chì denota emozioni pusitivi (gioia, sorrisu, salute ...), è in l'altru - negativu (tristezza, resinzione, ingerimentu, culpabilità ...). E avà a circà a quantu a seconda colonna serà più grande. Probabbilmente - dui o tri voti. I scientisti anu calculatu chì u 80% di chì una persona meda pensa hè negativa. Tutti i ghjorni a maiò parte di noi scacciate in u capu di più di 45 000 pensioni negattivi. In questu casu, a maiò parte di noi ùn avemu micca notte chì pensemu à u male. Queste penseru sarani automaticu.

Surviving anxious?

In i tempi caghjuli remessi, una persona hà deve pagà più attente à avvenimenti negattivi chì positi. Survive à quelli chì èranu riassurati, chì infundonu l'elefante da u molehill. Quelli chì si senti tranquillamente è frunutili versu a vita ùn hà micca avutu u tempu d'avè i zitelli - perchè erani cunsumati da l'animali. Cusì sò tutti i discendenti di iperturi hipertensivi.

Oghje ùn sò micca ghjunteci di tigri di sapori è u nostru vulcano ùn hè micca minacciatu da a erupzioa volcanica. Ma ci seguemu à pagà più attente à l'emozioni negativi chì i paniivi. Imaghjate: vene à travaglià in un novu vestitu. A maiò parte di i culleghji spararu cumpiimentu à voi. Unu chì un omu hà dettu di qualcosa cosa: "Ùn avete micca un tipchik?" Chì avete pensate à decine di scuperte riservazioni o di una cosa mala? Hè assai probabbli, i gattivi ùn purtaranu micca nunda di tutti l'altì spiriti. I psicologici chjamanu stu "preuglugiu negativu": tutte e cose dolenu si fermanu à noi, è i boni pò valdi.

I prugetti negattivi di u ghjornu causanu in un omu un splash of hormones "lussuria o volu". Ma à u cuntenutu di u nostru primu antenatu, ùn pudemu micca aduprà di cummattiu o fughje. Per via di u risultatu, i prudutti di acciaiu chimicu accumulate in u corpu, causando fatigue inexplicable e maladie.

Felice per esse o ne nasce?

I sicilii americani fighjenu un studiu interessante: anu studiatu u statu di i persone chì vincenu una grossa summa di soldi in a lotterie. Iè, prima era l'aligria di i lucenti fora di u limitu. Ma un annu dopu ùn sentenu micca megliu chì vincere. Hè sorule, ma u listessu chjaru chì era successu à e persone chì eranu paralizzati. Circa un annu dopu, a maiò parte d'elli hè riabilitatu à a so cundizzioni è si sintia siculogicu, micca pegunatu di prima di a malatia. Eccu, ogni unu di noi hà un certu livellu di felicità, quantu avvene in a nostra vita. Cientiisti chì tratanu di stu prublema hà sappiutu chì u 50% di a nostra abilità di sentite a felicità u funziunamentu di l'eredità. U 10% dovutu a circustanze (nivulu di benessiri, a vita persunale, autore realizazione). È u 40% restante dipende nantu à i nostri pensamentu, sentimenti è izioni di ogni ghjornu. Eccu, in principi, qualchese di noi pò diventà guasi quasi duie volte, solu per cambià a manera di pensà. U primu passu nantu à a strada per questu hè sfastate di l'emozioni negativi.

L'abitudine di lagnà nantu à a vita

I Científici anu calculatu chì a persona media si palesa à 70 ghjorni à ghjornu! Semu infettuti cù u travagliu, u clima, i zitelli è i genitori, u guvernu è u paese in quale noviamu. E cercanu constantemente à qualchissia per annunzià nantu à i so penseri scurizidi. Tuttu stu sensu si spende u sistema nervu è ùn porta micca in nudda parte. Sì sta energia è per ghjustìziu pacificu! No, sicuru, pudete parta cù quellu chì u vostru sentimentu - ancu i negativu - è cusì sia a tensione. Ma puderete accunsente, bellu spessu, quandu si parlassi è parlà interminisimu annantu à chì eranu offesi, quantu hè tuttu u male in ghjornu, vi vurpi sola. E a crescita scuperta da a dimensione di una tragedia mundiale. In u risultatu, ùn solu ùn serebbe sottupostu, ma intene ancu attrae novi avvenimenti negattivi. Sì avete lagnatu nantu à a mancanza di soldi, di soledad, di attaccoli? Questu hè chì cresce in a vostra vita. Inoltre, qualchissia, ancu hà abituutu hà cambiatu in 21 ghjorni.

Cumu sippone à prublemi ?

- Tutti i ghjorni chì aghjunghjese à vulete chiancià à qualchissia in u saccu, fate un rublu in u casu di munita. U prezzu accumulatu durante 21 ghjorni, dà à carità.

- Stu mètudu era suggerutu da u pastore americanu Will Bowen. Hà detta tutti i so parishioners un purcellu purpurinu è li dumandava ogni tempu, siddu si vulete, per fà lagnà a vita per piglià è offre à l'altra banda. Cusì, una persona puderia seguitu quante freta chjamava, è restringia i so impulsi.

- Focus in risolve u prublema. Pensa: quantu à una scala di 10 punti chì ùn sia infettutu di a situazione? Chì sò i vesti signali chì a situazione cambiassi? Scrivite i primi passi più chjardi chì pudete fà per cambià a situazione. E accumincianu a funzionari.

A pace si cun voi

U secondu gruppu di pinsamenti, chì automaticamente ci ponu insemme, hè a ricerca di i culpèvuli. In u 1999, i circunsidenti di dui università americani truvaru chì e persone chì culpèvule à l'altri per i accidenti chì avianu accadutu à elli 8-10 mesi fa, recuperati assai più veloce di quelli chì dirigenu e tutte e forze di ricuperazione. Sfortunatamente, assai in a nostra vita hà fughjemu à circà i culpati. Ancu i psiculoghi chì apuntanu à i sbagli di i nostri genitori, i prufessori, i mariti, chì anu influinzatu l'ostinenza u nostru destinatu. Tuttavia, questu ùn fa micca a nostra vita. Solu quandu una persona responsabilità di u so destinu è cura solu i prublemi, i so primi anni venenu.

Cume a vita megliu?

- Qualchese situazione chì hè risurve in a vita, cunzidira com'è cambiamentu per u megliu. Ricurdativi di i proverbiu: "Du Dieu quellu hè per megliu", "Ùn ci hè micca una felicità, ma disgrazia hà aiutatu". Qualessu pusessu quì in u stessu, dite à voi stessu: "Quandu ghjè avà ùn aghju micca vede. Ma certe benissimu sò. È prestu seculcerà.

- Se qualchissia hà offrittu, site in un locu tranquillu, cercle u to ochji, imagine tuttu ciò chì hè accadutu, cum'è nantu à una schernu di televisione. Pensate à chì tipu d'avvinimenti pudete piglià a respunsabilità. Forsi vos sviutà involutatu in sta situazione? O intuizione ci dite chì ùn avete micca fà questu, ma ùn avete micca state à sente? O potch'elli sò e vostre motte è ezioni aggravate u cunflittu? Pensate à qualse lezziò chì pudete studià da ciò chì succideva di trattà i prublemi è seguita tranquillità. Fate sè stessu: se hè un donu di u destinu, cumu chì hè?

Fate a pace cun sè stessu

Ricurdativi quantu volte ritendate cù l'ultimi parole. Chiddu tipu d'accusatori ùn avìanu micca? Ma hè sempre stà cun un sensu di culpabilita hè più bellu cumu circà i culpèvuli. Una volta è volta torna in questa scena chì causanu sentimenti di culpabilia o scata, ùn passene assai energia per nunda.

Ci hè parechje manere di cuncilià cun sè stessu. Questu hè duvere esse uttellu per dì à qualchissia chì vi benedetta, nantu à a patria chì ti tormanu. Questa hè a basa per l'effettu di a cunfissioni - a narrativa aiuta à liberà u dolore. Ma ùn hè micca bisognu di ripetiri a vostra storia di più di trè volte, altri chì a culpitura sarà in autureità. Aceptamente hè di guarisce è di vive.

Cumu faciule?

In una situazione duv'è abbianvi, a meditazione di u pirdunu, offra da u psichologu Alexander Sviyash, hè assai utile: "Sò pirdunatu cun un sentimentu d'amori è gratitù, è accettà cum'è Diu m'hà creatu. Vuliu dumandà u pirdunu per parechji pinsamenti è emozioni negativu in relazione à mè è a mo vita. Questi paroli deve esse ripetutivi finu à un sensu di calidez è a pace in l'anima. Solu in questu modu si puderà tastà cù i prublemi - per esse bè è à adduverà tuttu ciò chì vi circonda.