Prudutti di u casanu

Invernu ùn hè micca solu per friddu, ma ancu un fabuloso tempu. Hè un incantu cusì di freschezza di neu biancu è purezza di a virginità. Unu chì pò esse vistutu in a sposa in un vestitutu di castagneto. In veranu, sicuru, ùn ci hè micca impedimentu per a manifestazione di l'attire. Ma cun l'avventu di l'invernu (probabilmente in a fini di u tardiu è a prima primavera), hè u tempu di pensà à "calvinamentu". Allora chì hè u vistimentu di l'ore?

Quasi l'elementu principalu di u ghjovanu ghjovanu in u periodu fretu pò esse cunziddiratu cunziddi lu vistitu di l'imbastu: capelli, capelli, capelli di pelle ... Sì senza elle, solu ùn pò fà. A strada, certi volte sanu assai più lucali di u vestitu chì hè statu amurusu sutta sanu: di pilu scuole, culu di cigno di cisne cù satin bordatu trimmed cù fur, da brocade o velore, decoratu cù pedichi Swarovski, perle, perdi, , quarchi cù un caprettu è capricci ... Idealmentu nantu à a figura, salizzendu i vantaghji è a oculte e difetti.

L'industria di a moda mundiale aggrigimenti furmette fur in i so cullezzione vaghjimu-invernu 2009-2010. Couturier di fantasia in a creazione di prudutti di furati ùn ci hè micca frontiere. Invece di u porte di Parigi, Milano è di Londra, avete catturari stessu chì l'era di a "furia grande" in l'stile di l'anni 1950 - l'era di dolce vita, cumincià à quandu ùn hè micca puttezza micca imaginà una doncina starry senza un mantellu nantu à i so spalle, stole o un capo di furte exclusi. I capelli di a matrimonio anu ancu esse exquisite.

Fur coat (Arab Jubba - robes con maniche) - indumenti suldati nantu à a pelle. À a fine di u XIX sèculu. cusì chjamà micca e vistimenti di a pelle, ma solu un tagliu chjude di velluto, brocade o simple tinghje, secondu cum'ellu fess'ellu hè propiu u patrone.

Oghje, i capelli di pelle sò stati da pezza naturali o artificiale. Ammai mudificatu, sò spustamenti insubbabili in l'inguernu, sia per a calidez è bellezza. Questu hè u sognu di ogni donna! In particulare in un ghjornu bè ghjutu. U mantellu di a tela ùn hà micca deve bianca-nera, s'ellu avete vistu da u puntu di vista praticu, perchè pudete diventà dopu a festa. Ma avete bisognu di preferiscenu i culori di luce è a furna naturali - questu sirve più di un annu.

Manto - in a mitulugia greca era u nome di a prufetessa, a figliola di Tiresias. È in u XIX sèculu (da u Manteau francese) - indumenti di i vestiti di a fugliale di u cuteddu (tela o pilami) senza fasteners, chì ancu oghje ùn perderà a so rilevanza. Inoltre - hè u tipu più eleganti è luxuu di pilami di pilati. Manto Classico - forma trapeziale, per quessa, estendu a coghju, parechji cose cù un mità cushion. Mâle pò esse ampla o ordinale. Manto longu autunnoveru longu - questu hè un outeraghju eccellenti per a festa. Ghjudicate per sè stessu: in u 14u seculu. U Rete Sun King rende u so amatori per un pilu di pilami sable, chì era di 1,5 chilometri. In questu, hà hà amatu à trasfurmà dopu à a ternità di u so maritu, cammendu u capu di u lettu à u gazebo, induve si vedi l'astri. In u mantellu, tutti l'Hollywood era adornatu è ancu oghje si vanta di novità. Quì si pò dì chì u piccu di sta stagione hè un mantellu biancu è biancu. Ma per u fattu chì u mantellu ùn viaghja di moda, pudete sceglie u to gustu è risicu chì vulete. Imaghjate à mè un capeddu longu è biancu cù una cappucciu è un muff - perfetta suciale di vendita ... Questa stampa romantica, simili à a manera di vestitu di Constanza Bonacieux, dà misteru è l'incantu no solamente per voi, ma ancu l'accertata di a casale.

Se u permettenu u clima, vale a cunvaleggerà l'eletta di capi. Ci sò limitati in materiali (tessuti di uce, pilami, lazzi, cuir ...), stili, formi (largheghju, diritto, quadru o rotulu), durata (à i coddi, à a cintina, cun un beale allargata) è cusì. Ti pudete in una materia di l'ore, grazia à a simplicità di a tagliata, creanu un addizionu unicu à u vestitu, fascia, pantaloni o vestitori. True, u capu di a boda hè necessariu di travaglià.

Quand'elli sceglie capes, capo o capelli di pelle, vale a pena attente à i seguenti dettalji:

Color.
Per un vestitivu biancu "cima" eli sete un tonu in tonu, o in gentile tonalità beige, sfumaturi di cristallu di roccia, champagne, è sempre in testa blu, rouge. A cosa principalu ùn hè micca di soprappiti. Di grande impurtanza hè u tecido di u vestitu. In un vestitutu da u cordone francese ùn hè pocu adattatu di pilu "pesante". Per quessa, cumprà vetrum in a matrimoniu, se puderete in u listessu salonu, coglie a ropa straniera o misurà parechje scelte per sapè cumu megliu cumprà più tardi.

Calzature.
S'ellu hè diffirenti da u culore di u vestitu, ùn deve esse in tonu cun mantellu o mantellu. Si unu - u capu o capelli di pilate ponu esce da l'effettu. Pudete combine culurite cù cintes satin in una cestera, un bouquet, guanti, perli di ghjuve, sò oghji specialità diversi. Ricerdu solu chì l'armata hè in armunia cù l'accessori.

Guanti.
Per cumprà hè megliu "nantu à cinqui dilicati", altu, in particulare quandu un capu o un mantellu chjude e so mani in 3/4, dà a cumpletamente, l'attitudini charm è caldu.

Tense
U mantellu hè in più megliu incantassi nantu à u clima più crescente. Ancu cume un cignu, diventerà più di caldu. Manto hè una alternativa. Chjintà o un capelli di fur, fegate a cura di u collu. In spessu, u focu hè nantu à questu. Un collarlu assai luxu cumu cun u stessu pezzu, u velu è e formule crescente ponu creà un effettu "avalanche", di quale u sposu hè scarcatu percepbile. Ma u magretu pò guadagnà - fate cute, per elli hè l'armata perfetta per a vanda.

È a cume principal.
Qualessu sanu chì facenu, sapete: sì unrepeatable, sì u regnu di u ballu.
Dopu tuttu, u principale in a vita, cumu dicenu, hè di sceglie u so maritu.