Prufessiunale per i cura di i scarpi

Avete acquistatu un novu chic shoes? Avemu bisognu di amparà cumu per guardà ferme. Ideale, hè megliu avè pare parechji parigli di calzari per ogni stagione. E si ùn avete micca l'uppurtunità di cambià i vostri piu, dopu eseguite u nostru cunsiglii cumu per salvà i so scarpi.

Ci sò règule generale per i cura di i scarpi:

Calzature in pelletteria.

Per fà cura di calzarii di cori, pigliate un primu umitu è ​​dunque un ragitu seccu. Limpì i scarpi. Per a notte, sempre cunghje cù crema è abbandunate tuttu in questa forma finu à a matina. A crema ùn solu sulai u pilu, ma ancu pruteghja da i grizi. In a mattina, pudete rubà a superficia di a pelle cun un pezzu di suede. Per i scarpi bianchi, utilizate un pappaghju biancu limpiu. Pò esse umidità in lu latti. À i piuazzu per un pezzu un pezzu pareva un novu, utilisate ogni ghjornu a crema. Cream torna cù u culore di i scarpi. Ci hè chì, sicuru, una crema incolata, ma ùn pensate micca chì hè universale per tutti i culori di i scarpi. A crema incolore hè megliu utilizatu per i scarpi lumi. Quandu l'utilizanu pè u calzari scuru, l'effettu ùn sarà micca assai piacevule - i sapori scuri fade.

Calzature da nubuck e suede.

Sì i calzari ùn sò micca forti ammucciati, perchè deve nevendu si hè seccu. Per caccià a terra è a polvera, pudete aduprà un grimperu regulare o un raspberry special. Questu cusì compostu di un latinu di gomma è una pila metale à l'altra parte. A superficia di gomma limenta i scarpi, è cù l'aiutu di una pila di metalli pudete pintemu l'area ombrezza di suede. Sì i scarpi di suede sò fermamente sbucciati, si deve esse lavati cù scumpa di savonu calza. Pruvate micca debbule a superficia di i scarpi assai. Hè bonu per aghjunghjà una piccula ammonia à a solu solu solu. A vendita sopratuttu per i scarpe di suede ùn sò sputichi spiciale à l'acqua. Questu ùn ùn tutte micca tutte e pratica da a terra, ma ancu impediscenu l'aparicio di mancari d'acqua è di salitu. In più di l'aerosols, sprays sò à venda. Sò aiutanu à mantene u culore di i Calzature Suede.

Laciatu lacatu.

Per fà cura di lacets, l'usu di una palla mutada è di qualchì tela bruna da restituisce u sole. Ùn aduprate micca un capelli per cura di u vernice. Eppuru, quandu si deve aduprà chjusi in un colmu di latte. Sì a superficia hè sfundata, fegate cù una cuttuna cutedda, è poi sece cun un pappeddu rotulante polu di a superficia di u calzari. Ci hè à venda mediate speciale per un vernice. Sò fattu nantu à una basa di acqua. Tali prudutti ponenu un ochji brillanti. Se a superficia hè lubricata cù glicerina, l'oliu di ricca, ghjuvellu di petroleum, allura i piuviti ùn deve micca.

Calzature di gomma.

U cura di calzature di gomma hè assai simplice. Pò esse cugliu sia fora è internu. Per impidiscia l'apparenza di i pelle di l'olore è i scarpi da l'internu periculu per bisognu di mancu una solu suluzione di permanganate di potassiu, o utilice un spray di desinfettante especial. A superficia di gomma pò esse pulita cun un tinte maceratu in glicerina. Gliċerinu aiutarà à mantene a brilla più.

Calzature fatte da sentite.

Ricurdativi chì, se lavate cusì pumu, puderia "senti". Dopu lavurisce, secca a superficia. Dopu assicurà cun un sbagliatu, ne puru. Pudete aduprà una pelle grazia.

Hè assai impurtante per l'appaciamentu di i scarpi per ellu un modu prufessiunale. Cusì, per esempiu, in l'estiu, pudete aduperà i prudutti di i scarpi, chì anu una silicone è un solventu in a so cumpusizioni. Questi inclusi creme di zincatura di likere è sponges. Sò adattati per u clima secu. Per i cotone ogni ghjornu, a crema hè adattatu per u solventi organici. Avarà da megliu à copre cù a bruttu, invece, ellu ponu spiegari elli, falla a tanta resistenza di l'umidità.

In vendita sò parechje tradiziunali per cura di calzature in u grande assortiment.

1. Cream for shoes.

In a so cumpusizioni hà necessariu cumprendi dissolventi, cera è animali grassanti, coloranti. Disolvente aiutanu à eliminà a terra, tene di u tintu di u calzari, u grassu sirve à nutriscia a pelle, è u glamurare darà a cera un brillo. A qualità di a crema di zuppa dipende nantu à a qualità di a cera. Se a cumpusizioni di a crema compone una cera ragiuna è liquida, invece questa crema ùn serà micca prutezzione di prutezzione di a pelle, ma u polu è di terra si ferma più à quì. Una bona crema cuntene una cera bona. Certi prudutti serve pè prutezzione di l'umidità, à l'altri - per sguillà a pelle, per brillar o solu ponite tanta superficia. Se a crema contene 40% di grassu è più, poi pruteghja i pezzi di l'umidità. È se a cumpusizioni di a crema includenu un grande percentinu di silicone, dinò l'utile hà da aiutà i piu di lustru di brillarru. A crema hè prudutta in testici, in tubi, in forma d'aerosols. Per ogni tipu di calzette chì necessite un certu crema.

2. Aerosols.

Sò solu esse sustituiri quandu cura pè i scarpi di suede, nubuck e velor. Aerosols antibacterial sò fabbricati cù tecnulugia speciale. Tali such aerosols prutegge e prutege i calzoni da l'odori offriti. Aerosols naturali cuntenenu una base vegetale chì ùn mancu micca alcolu. Sute naturali disulge u bacteriu. Hè per causa di a presenza di tali bacteriu chì ci hè un oliu displevoli. U rimedu per u gustu in i scarpi ùn impedisce à saturà cù l'odore di suduri, affinchendu una aranzione fragranza perfetta.

3. Sponges.

I sponges di calzola sò faciuli d'utilizate. Ma i spondi sò luntanu da i credi. L'spugna scorri sola e poveru da a superficia di u calzari. Ma ùn hà micca cura di qualcosa, in fattu, per i scarpi. I beneficii di una spugna ùn sò micca assai. A vita di u servitoriu di l'spugna hè limitata è ùn ne micca più di 50 purità, è quarchi ancu menu. Una sponja di mala qualità ferma stà à furnisce impregnazioni, ma solu recolle po. I Sponges da l'Asia sò distinti da u fattu chì sò impregnati cù glicerina. Sti spongi asciucati prestu in modu rapidu, à parte di ùn pruteghjanu micca di l'umidità. L'esponi europei sò più megliu in a qualità. Sò impregnati cù più olii di silicone più affidabbli.

4. Brushes per a cura di i scarpi.

I megliu prudutti sò fatta fatta cù migliure naturali. Li fieri di munzina devientu qualcosa distanza da l'altri.