Prufessiunali mentali di i zitelli: ghjucà è privazione

In prima principia avemu discututu parechji fattori chì determinanu l'evoluzione mentale di u zitellu: heredità, ambiente, educazione, educazione è attività. In questu articulu, aghju fighjemu u ghjocu è a priva.


Game

U ghjocu hè un spéciale spéciale d'attività, espressa in una forma libera, risultatu in risposta à a nicissità di a cumunità per preparà a vita di a ghjente generale. I figlioli ùn solu selezziunate a storia di u ghjocu, ma ancu attente à l'impurtanza per quessi sughjetti chì anu participatu à stu ghjocu. In u stessu tempu, anu un pianu massimu.

A funzione principale di u ghjocu hè di acquistà cù e proprietà è e qualità di l'uggetti, è ancu a capacità d'agisce cun elettu.

A materia chjamata hè largamente determinata da u periodu suciale in u quale u zitellu vive, è e so qualità persunale. I roli privilegiati sò i roli di ddi persone chì piglianu un locu spéciale in a vita di u zitellu.

U rolu di jocu hè basatu nantu à a presentazione di i zitelli di u mondu di l'adulti - i so motivi, sensu di propiu, attività. Takenu in un rolu in u ghjocu determina i modi è e caratteristiche di u zitellu. Ùn avete micca esse cum'è avete, ma cum'ellu hè prescrittu da u rolu, ubbitendu certu regule. In certi ghjoculi, ponu esse cumpritu u rolu di un figliolu o figliulu, in altri - un maestru. Studi di cumunicazione seranu significativamente distinti.

In u ghjocu ci hè una maghjina activa di tutti i mezi di cumunicazione - verbal è in verbal. Ci hè una trasfurmazioni di e qualità esistenti è u sviluppu di novu, necessariu in e cundizioni di u ghjocu.

In u ghjocu, i qualità cumulenti sò furmati: l'abilità di agisce cuncepimentu cum'è un scopu cumuni, per sparta i pezzi di u ghjocu cumuni. Cusì, a custruzione di caratteristiche personali hè in modu.

In i ghjoculi cù materii prufessiunali, i pruprietà necessarisi per esse realizatu varii tipi di travagliu è di furmazione sò assicurati.

U nivellu più minimu di a cumunicazione di u ghjocu hè osservatu in i zitelli chì ghjocanu sola, dà i jugui prupitati di l'essiri viventi è cumunicà cun elle. In questu casu, ùn hè micca parlatu da i dieti, ma da u zitellu da una altra persona è riducenu a frasi chì significanu l'azzioni.

Per fà i zitelli per ingressu in relazioni sociale, l'adulte creanu jucele per elli. U primu ghjucatu hè un svanatura, chì a cumunicazione tra un adultu è un zitellu hè realizatu. Funzione - mantene l'attinzione involuntària di u zitellu. À quintuimu misi hè una retazioni di capiscia, ci hè a capacità di fà parechji manipulazioni cù i ghjucati. À a fine di u primu annu di a vita, una relazione causa-e-effettu hè stabilitu (se u chjama agitazione, u tonu chjama).

I ghjattivi didattichi permettenu chì u zitellu sviluppà normi sensitivi è i metudi d'accionamentu.

Cù l'aiutu di u ghjocu, u zitellu speria diverse aspetti di a rialità, manifesta a so indipendenza. U ghjocu vi dà cunniscenza à a realità circundante, mudernizendu à u nivellu più altu. In i ghjoculi, i cunsensi spirituali baschi necessarisi per a furmazione di pirsunalità si rientate.

Deprivazione

U sviluppu sanu di u zitellu depune da l'impattu di parechji stimuli - sensitivi, cugnitivi, emutivi è altri. U so deficit anu un impactu negativu in a psyche di u zitellu.

In a psicoluggìa, un cuncettu cum'è a privisioni hè assai cunnisciutu. Deprivazione - questu hè un statu mentale, perchè una persona ùn sperimenta a satisfacione inadegwate di e so bisogni. Sicondu a natura di a priva pruvata, hè cumune per distinguish diverse tipi di privazione.

Deprivazione sensitiva. Cù a privisioni sensitiva, u zitellu senti in fami sensu - ùn ùn riceve bè stimuli visualu, auditivo, tatuali è altri stimulanti, chì si crede in un ambiente agoutu. I prutezzioni di i zitelli, i sughjetti, l'allughjamentu, etc. pò esse un esempiu di un ambiente solitario. Takayasreda hè periculoso per i persone di ogni età, ma per i zitelli hè particularmente destruzzione.

U zitellu ùn principia a sperienze a bisognu di impressioni à 3-5 simpati di vita, per quessa hè particularmente impurtante chì in a nascita sò abbastanza grande. Questu hè dovutu à u fattu chì hè in u prucessu di l'infurmazioni chì intervenenu in u core di u mondu esternu è u so processu chì i sentiti è e strutture cerebrali sò eserciti. I regioni di u centru chì ùn anu micca esercitu ùn pò micca sviluppà normi è anu atrophied. Innota chì a privisioni sensitiva pò averebbiutu l'affettu di una persona in ogni età. Fate chì u zitellu speranza in un ambiente riliventi è in modu di sviluppu. Inutili, l 'attività mentale serà disturbata, ancu i disordini di a pirsunalità sò pussibuli.

A privata di informazioni. A privisiona di informazioni impedisce à u zitellu creà mudeli adatti di u mondu circundante. Se ùn ci hè nunda d'infurmazioni necessarii nantu à i ligami trà oggetti è fenomeni, una persona hè crede falza.

Deprivazione suciale. A privazione suciale hè stata in e persone chì sò sociali marginalizati è pussedenu contacti limitati cù l'altri populi.

Deprivazione materna. A privazzjoni materna pruvucà una quantità di disordini mentali com'è u risultatu di a mancanza di cungressu emutivu trà u zitellu è a mamma. Hè pussibile cunsecirà cum'è una situazione insensibile seria, chì porta à a insensibilità emittendu in una persona.

U zitellu deve crecià in una atmosfera di calidez emozanti è esse ingressu à a mamma. I figlioli, senza sensu di cunnessione emocionale cù a mamma, anu, per regula, i devenza seria in a salute mentale.

In i persone chì sò educati in i cundizioni di a privata materna tutale, ci hè una tendenza crescita à l'emergenza di teme - una sensibilità aumentata à a novità, l'emergenza di novi ghjente è ghjucate, a variabilità di l'ambiente. I temi anu un'enezzione inzergatu generale annantu à u sviluppu di i sapori di u mutore, di l'imaginazione.

A constantzza di l'assistenza materna chì si mette e necessità di u zitellu hè un prerequisite per l'emergente sensu di fiducia chì hè necessariu per un sviluppu mentali sana.

Crece sana!