Amici fictitiosi di u zitellu

Più di una volta, probabilmente, avete senti o vistu nantu à storii di TV chì i zitelli anu fiddigiosi amici è spessu cume amichi pò causà tragedia in a famiglia. Per esempiu, se tali amichi sò capaci di mosse, puderanu invitarle à u zitellu per vola, troppu, è cum'è sapete, i zitelli ùn pò micca volenu in a vita verita, solu in un sognu. Ciò chì si succèvi si un zitellu voli vulè vulà ancu cose da crede.
Ci hè quì situazione chì un zitellu à l'età di trè trattà solu cù i so amici fictitosi, è ancu in una lingua in incomprensible, mentri i so parenti sò digià più o più intelligibili di parlà cù i so parenti.

Se avete chì u zitellu hà cuminciatu à parlà cù l'amichi ùn esistinu, ùn avete mai gridà à ellu è scangirlallu.

E zitelli per diversi razze inventà i so invisbili amici, per esempiu:

Se un zitellu ùn hè micca u tempu di cunvertisce cù l'adulti è i so figlioli è si ùn hà micca amici in a vita verita.

Se un zitellu hè spessu scupulatu in a famiglia, crede d'ellu stessu un amicu chì pò esse ripigliatu è punitulatu, è u zitellu in modu involuntàvule in i so cumeddi copie chì membru di a famiglia chì castiga u zitellu stessu.

Eccu, l'esempiu più triviale hè quandu u zitellu hè simpliciamente avutu, ancu s'ellu hà tuttu u ghjornu scrittu nantu à mugs.

I figlioli ùn anu micca sfruttatu da u marcatu sociale, perchè anu perceive tuttu bè è sentu è se u zitellu hà qualcosa situazione chì ùn pò micca solu per dì à i so parenti, cumencia à inventà annantu à un nivellu intuittivu un conte di fata originale è in questa storia fala sta situazione problematica, cù a quale ùn pò mancu trattà è cusì intenta solu.

Qualchidine maternelle vi preoccupate nantu à u statu psicologicu di u zitellu quandu ghjocu cù amici invisibili è cuncurreghji in ellu in a so lingua, chì ùn si pò micca capitu da e persone ordinariu. A maiò parte di tutti i zitelli sò aperti à a percepzioni di un mondu parallelu finu à ch'elli catturanu un filu, quellu stessu terzu ochju. In Oriente, crede chì u tema ùn hè micca coperto (un burato in u cranu chì si sviluppeghja à un annu) ùn impedisce micca à u zitellu da cumunicà liberamente cù u cosimu è l'ambientu è hè rispunsevule per i so altri habilità psiquica.

Sicondu i psiculoghi, l'età critica per a visione di i zitelli hè 7 anni, per quessa, dopu à questa età, u zitellu deve esse tene ogni modu di visione è cumunicazione cù l'amici fictitiosi.

I parechji sò à sapè tutti l'amici di u so figliolu, per quessa, hè cunsigliatu di dumandà à u zitellu annantu à i so amichi. Se un zitellu annunziatu à i so amichi invisibili, hà hà un gran futuru, perchè i psiculoghi pensanu cusì. Tali nichi in a maiò parte di i casi ancu ancu di sonnambulare.

Sò questi amici veri di u to figliolu chì ùn vedanu micca, in ogni casu bisognu di capiscenu a fantasia di u zitellu, anche di scantari.

I psicologici cunsiglianu i genitori chì vulianu u so zitellu per disperse d'amici imaginariate, dà u zitellu più attente.

Invece l'apparente inutile è simultanevamenti terrifanti di un fictitiu amicu in u zitellu, in certi casi, unu deve pensà à vultà à u duttore se: