Cumu megliu per risolve un cunflittu familiale

Pruvvidente di capisce, ogni ghjornu in tutte e parte di u mondu, miliuna di pirsuni disputa cù i so cumpagnie di vita. Un proverbiu russu cè famusu dici: "E persone fermani sò scampati - sò ghjucati." Ma volte volte i cunflitti trà u maritu è ​​a mòglia sò cusì seri chì ponu purtà parfuccazioni significanti in a rilazioni o ancu u divorziu. Cumu pò esse evitata è e differenzi chì si sorgienu in a famiglia pò esse resoluze per priservà u matrimoniu? Cumu megliu per risolviri un cunflittu familiale?

Prima, sicuru, avemu bisognu di scummigghiari a raghjoni di i disputa in a famiglia.

U cunflitti trà e cose accade à causa di a diffarenza in i so vede nantu à diversi aspetti di a vita, seghjettu i zitelli è gestite u budget di famiglia o una lista di nutizie. Una causa cumuni hè ancu una mancanza d'intelligenza, chì ghjè per quessa hè tantu difficultu d'alcuni una coppula chì pò assicurà cunfidenza: "Cumu avemu capitu di una parolle." Sicondu i scenziati, spessu u mutivu di disposti sò l'inconsistenza di "riti biologichi" di i cagiuni. L'alchimie è i civette trovanu difficiule d'aiutà, perchè alcuna hè moltu da u lume di u monitorizzatu di l'informazioni, u cuteddu, in u mità di a notte, un raghjonu cù u sonu di l'appruvisioni di l'alimanu à a prima matina. Ma qualchidamente chì u cunflittu era, hè solu solu - per mezu di cumprumbo è solu suluzzioni constructivi di i prublemi risultati in a famiglia. Più più importantisimu - observate uni pochi regule simplicitati . Sò nimu:

  1. In u nisun casu pudete fà cresce à i brami di pruvucari quarchi cosa o dimustrà u vostru egoistu è stubbali stubbornness.
  2. Ùn andate micca in altitùteli è ùn vi daranu bumbude à l'emozioni.
  3. Ùn pò micca implicà strangers - parienti, amichi - in una disputa - hè un prublema trà e dui, è dumandendu l'aiutu di i parenti, puderebbe riscu d'arruinà a so rilazioni.
  4. Inoltre ùn si puderà scopre a relazione in fronte di i zitelli, per ùn avè micca sviluppatu un mudellu di cumpurtamentu incorrecte cù i so parenti, è questu hè incarceratu cù traume emozionale.
  5. Ùn ricordate di e vie greghje è pensate di prublemi non-esistenti, cusì vogliu l'oliu nantu à u focu, è u vostru puntu di vista ùn sarà micca più ragiunatu.
  6. Hè megliu per esse situatu è di parlà cù u to cumpagnu, discutite ciò chì in u vostru vostru parolle hè a causa di a situazione è pruvate risolve da l'esercitu cumuni.
  7. A volte vale a pena dà u dirittu di a prima parola à qualchissia chì si cunsidereghja offisa.
  8. E mai, ricordate, mai perde un sensu di l'umuri, u sarcasimu è l'arraggiatu ùn sò micca firmatu d'altru.

Se ùn pudete micca resolviri u cunflittu nantu à u vostru, pudete turnà à un psicologu di a famiglia. Un specializatore ùn difende più mai una di e partiti, cum'è parechji amici è parenti sò generalmente aduprà, è puderanu dà cunsiglii valori. No sorpresa, i so servizii sò assai populari stu ghjornu è sò in a dumanda in u ovest è in Russia. In l'eventu chì pensate chì i psicanalisti sò un malesu di soldi è di tempu, ma ùn pudete micca resolvi u prublema, pudete chjamà a linea telefònica.

"E se si tutti i ribelli in a famiglia sorgienu per via di u zitellu, chì fate se ellu sò l'iniziatoriu?" - dumande. Hè simplice: se un zitellu u principiu à u cunflittu, devi à primà à prestu attente à sè stessu, fate cura ciò chì facia in male. Ùn pudete micca mantene un zitellu per un "esse bassa". Avete bisognu di manifestaziallu u listessu rispettu chì avete bisognu à sè stessu. Pensate à quessa, avete da dì à u vostru amicu ciò chì tù dici à i vostri figlioli ogni ghjornu, per esempiu, "Cogliu a porta, ùn pasate micca in u patiu" o "Sì ùn manghjarè tuttu, ùn abbandunarà micca a tavola"? Eppuru ùn hè micca. Vi discendite unu di i vostri amichi in a so presenza? Novu, nuddu. I figlioli sò i stessi persone ch'è no sìamu cun voi, ma sò più indefiji e vulnerable. Eppuru, ùn vi scurdate chì hè in a zitiddina chì a psichisa hè traumatizata u più, ùn ci hè dubbitu è ​​cumplessi, un mudellu di cumpurtamentu cù l'altri populi hè statu custruitu, perchè u zitellu deve esse tratatu com una unità di società cumplicata, è a so opinion hè cunsiderata. Cusì, se à l'età di u zitellu annantu à un omu, tutti i pezzi chì i so parenti eranu chjappi, da ellu ancu annantu à i so figlioli.

In casu chì u zitellu ùn solu ignore a dumande è dumandesi di i genitori è i genitori in generale, u più impurtanti ùn hè micca per fallu, ùn briunate micca à u zitellu, affittu cusì a vostra indignazione, è repite a vostra dumanda, facendu educatu è suecia, parle in una voce bassa. Fate à u zitellu chì u pettu si merità cusì disrespect, allura, assai probabbili, u figliolu o figliola stessu diceranu à chì, perchè, perchè è cumu. Dopu à sente à u zitellu, pruvate risolve u prublema cum'è in u cunflittu cù u cô cònjo - cun cuncessioni è cumprendi, è poi, pò esse sicuru, u risultatu pusitivu ùn duverà longu.

Aghju pruvatu chì qualsiasi cunflittu ùn hà micca solu l'aspettu negativu. Per via di disputa, avemu obligatu à cuncludendu l'opinione di l'avversu. E ùn hè micca una guaranzia di una vita famosa felice è armoniosa? Esperemu chì avà vi risolvià u prublema di malincipente, senza gran effort, perchè ùn sapete cumu si risolve u cunflittu famigliale!