Prutezze Ortodoxa per Epifania 19 di jinnaru di 2018, prima di natari è nantu à l'acqua

Una prighera simplificata à u Bautismu di u Signore aiutà à tutti i cresceti Ortodoxi per dumandà a salute o l'esercitu di i desiderate, disperse da e malatie. Puderanu esse dichjaratu in Eva di Natale è u 19 di ghjennaghju, u ghjornu di l'Epifania. Di solitu esse cungiuli di leghje davanti di l'acqua o di l'acqua cunsacrata. Fighjemu i testi più viulenti è dicendu chì e preghje sò leghji in u Bautismu. È cù i video dilettanti, i nostri lettori ùn sò micca capaci di sapè i testi, ma ancu eseguite esempi di preghje.

Una prighera simplice per u Bautismu di u Signore u 19 di ghjennaghju per cumprendi u desideriu - i testi di cungiuli

U preghjudiziu per l'esercitu di i deserti hè ricunnumandatu per esse latu 19 gennaiu in l'Epifania. À questu ghjornu divino pudete dumandà alcuni scopi.

I Testi di Epifania, preghje per esse realizatu di i vugliali à u 19 di jinnaru

A Lee u 19 di jinnaru pò esse battezi preghieri per i zitelli, a salute, l'esercitu di i primi cose. Avemu sceglie i teste più preziosi di prichera chì aiutanu à i nostri lecturi per cambià u so destinu per u migliore.

"Sacciu, O Signore, u mio corpu è l'anima, perchè sò peccatu è a mio ànima è u corpu sò in pienu per u piccatu. Reachu, precu, Signore Ghjesù Cristu, u nostru Patre Celestial, u Figliolu di u Figliolu celestial, u mio corpu da e dolce, da a curruzzione è di pesche, da u sangue è di u dulore Mi cundanna hè guarita di l'envidia, l'odi è l'còllera U celu di questu ghjornu apre da noi peccelli, u Signore Ghjesù Cristu, fate mi corpu cù forza è a salute è a calmezità cù l'anima. Per a gloria di u vostru Patre Celestial è San U Spìritu, Amen!

Per liberà a so solitaria in Epifania, u 19 di jinnaru, prima di l'alba, entre in u bagnu, pour l'acqua cunsacrata. U processu hè accumpagnatu da una cuspirazione: "Pianu u so sangue, avete u sangue di un stranger". Slave di Diu (u to nome), pulisce. Amen! "

A prigione Ortodoxa in Epifania prima di l'acqua - esempi di testi

In l'Epifania, ghjè accettatu per leghje a preghjonu before dipping. Questu avete aiutu à tutti i criunu à parlà l'acqua cunsacratu è dumandate u prezzu di i putenzi altimati. Ci pigghiaru u preghjudiziu originale leghjite l'Epifania da l'anziani.

Esempii di testi di preghji Ortodoxi per a Festa di l'Epifania di prima di l'acqua

Trà e varianti seleziunati per noi, ogni benedetto Ortodoxu puderà truvà ghjustizia chiaru. Pò esse leghjite davanti di capri in un bagnu di ghiaccio nantu à un fiume, un lavu.

Quandu Signore, hè statu battezu in u Ghjurdanu, u cultu di a Santissima Trinità apparevatu, perchè a voce di u Patre tistò di voi, chjamatu u Figliolu benamatu, è u Spìritu chì pareva in forma di palumma cunfirmò a verità di sta parolla. Cristu u Cristu, chì hè apparevutu è illuminatu u mondu, gloria à Ti!

Avete ora prisintatu à u mondu sanu; È a to luz, O Signore, hè firmatu nantu à noi, cuscenti cenni per voi: "Avete vintu è anu aghjustatu, a Lumi hè impregnable!"

A voce di u Signore chjama à l'acqui, dicendu: Tutti vinarete, ricevenu u Cristu apparevule, u Spìritu di saviezza, u Spìritu di a mente, u Spìritu di u timore di Diu.

Signore Ghjesù Cristu, u Figliolu di Diu solu u Begòttu, da u Patre prima di l'età di nascita, Luce di a Luce, illuminendu tuttu, in l'ultimu estiu da a Santissima Virgine Maria immobbilmente incarnate è stu mondu hè a nostra salvezza! Ùn avete micca avè vistu u diavulu turmentatu da a razza umana, per via di a luce di u ghjornu di a vostra Epifania, avete ghjunse à u Ghjurdanu per esse u piccatore è un publicanu, per esse battezi di Ghjuvanni, senza sinterità, è per cumprà tuttu rightezza è pigliate in e mare di u Ghjurdanu i peccati di u mondu sanu, Ddiu, in quale aghju nantu à mè, è rescate da u battèsimu di a croce, ancu in u to sangue. Per questa raghjunghja plinghjemu nantu à l'acque per voi, u prigiuneru apertu à quellu di u celu, Adamu è u Spìritu Santu hà cuddinu nantu à tè in a furmazione di una culomba, è u vostru Ddiu divinu cù a to Voice celestone accuminciò u so bon piacemu, hà creatu a to voluntà è ricivete i peccati d'omu È avete digià avà chì hà preparatu a morte per voi stessu, cum'è avete rittu: "Stu Patre ammi Me per u mo ànima, crede chì piglià pacche di soldi", è, in stu ghjornu glorious, tù, Signore, hà cuminciatu u principiu di a nostra amori di u Fall ancestrali. Per via di tuttu u putere di u celu si rallegau è a criatura sana sia glurificatu, u più liberu da u travagliu di a degradazione, u verbu: l'Illuminismu, a gràzia hè revelata, l'liberazione di u presente, u mondu hè illuminatu, è a ghjente hè cumprate cun felice. Pigliate u celu è a terra è u mondu si rallegunu, I surgenti è i laghi, l'abissi è i mari, fate rallegramentu, cum'è a so natura hè cunsacrata da u Baptismu Divinu, è u pòpulu si raligunu oghje, perchè a so natura avà oghji in ghjunti cù a prima nubbirtà è canti cù gioia è gioia: Epifania è tempu. Mindianu à u Ghjurdanu, a visione hè grande in ellu avemu vede: Cristu hè venutu à u Bautismu. Cristu veni à u Ghjurdanu. U nostru Cristu in l'acqua sutta u piccatu. Cristu l'uvellu di u robba è misguided vinu u cercanu è pensa chì entra in paradisu. Sta scorda di u Sacramentu Divinu hè una celebrazione, urdinendu diligently à Tù, u Amatoriu di u Signore: abbiamu a sete dopu a vostra voce chì venite à voi, u fonti di eterni sempre vicini, abbiamoci l'acqua di a vostra gràzia è a rimissione di i nostri piccati, è rifieghjanu l'impietà è l'auguri mundani; perchè è vèrgine, è vanu cun ghjusta è rigurosamente in stu prisenti, aspittendu a bedeghjola speranza è l'aspettu di a to gloria, u Diu di grande è u nostru salvadore, micca da e nostre òpere salvate à noi, ma secondu a vostra misericòrdia è da a rinnuvamentu di u vostru Spìritu Santu, Sò esaltati, sia justificatu da a so gràzia, l'eredi serà a vita eterna in U vostru Regnu, cù tutti i santi chì si deve permettenu glurificà u vostru Santu Santu cù u vostru Babbu è u Patrimoniu è Divisu è Dante u vostru Spìritu issa è sempre è sempre è sempre è sempre. Amen.

A preghjudiziu à a vigilia è à l'Epifania da a malatia - video cum'è exempli

Parolle è preghjeti pronomi nantu à a salute in u Vespete di Natale o in u Bautismu stessu anu un putere specie. Seranu aiutà à dumandà à ridivà i malati per i so parenti è l'amichi. Avemu sceltu video esempi di e preghere per l'Epifania da e malatie chì pò esse pronunziati u 18 è 19 ghjennaghju.

Video esempi di pricà per i malati per a vigilia di u Bautismu è a festa stessu

L'esempi di preghje pò esse listessi è ripetuti in vigilia di Epifania o 18 di ghjennaghju o u ghjornu di a festa. I vucali simule vi aiutanu à fà amparà i teste di cunferma.

A preghiera originale per l'Epifania (Epifania) per i soldi - esempi di testi

In l'Epifania, unu pò dumandà micca solu di a salute, ma dinò di a ricchezza. Per fà questu, avemu coltu per i nostri lettori i più efficae per l'Epifania di u Signore per i soldi.

U testu di i preghjineti urdinate nantu à a festa di Epifania Epifania per i soldi

Frà l'oramai di u prugettu sceltu per noi, u dirittu pò esse truvatu in cunspirazziate efficace. Anu signalatu secondu i struzzioni deskritti.

A notte di ghjennaghju 18-19, pigliate l'acqua cunsacrata in a chjesa. Purtate a so casa è vai in giru ad ellu di a stanza è a stanza, pronunzianu a cuspirazione: "L'acqua sagrada hè ghjuntu in casa è porta a prusperità". Perde passanu questu casa, è a prosperità vene da ogni ghjornu. "U successu in tuttu sia accumpagnate, falla in nunda Sapemu!

À a vigiglia di l'Epifania (u 18 di ghjennaghju), tutti i abitanti hanu da cunsiderà soldi cun i paroli:

U Signore Diu diventarà à u mondu,

E in u mo dirittu di porte devendrà.

Chjave, serratura, lingua.

Amen. Amen. Amen.

Un priculu interessanti per u battèsimu di u Signore nantu à l'acqua - esempi di testi nantu à a furtuna

In l'Epifania, unu ponu dumandà i putenzi superiori per a furtuna è cambiamentu di destinatu per u megliu. Aiutu in questu i nostri lettori cù u prostituathologicu u Bautismu di u Signore, prupone prima di l'acqua prima di lavà o di l'acqua.

Chì i testi di preghere sò un ligate nantu à l'acqua per a bona furtuna nantu à a Festa di l'Epifania?

I testi sceglie per noi anu aiutu per parlà di u successu di l'acqua cunsacratu. Bagnare o lavare in aiutà aiutà à traduce in rialità tutti i più amatori.

"U Signore in u Ghjurdanu era batteziatu - u mondu pareva à tutti i mondu, cumu hè veru chì Ghjesù Cristu hè u Figliolu di Diu, cusì hè veru chì sò forte sapiente per tuttu. U Signore riina è cumandenu, u Signore m'hà aiutatu à tutti questi." In nome di u Patre è u Figghiu è U Spìritu Santu, l'Amen - 3 volte ".

In a notte quandu aghjunghje, piglià l'acqua sante. L'acqua sante, a santa santu, santificà l'anima è u corpu, vultà, ànghjuli, alti silenziu, portanu a pace di Diu, purtate à Diu à a mo casa. Aghju pricatu di Diu, aghju cresce u Delfinu à a tavula, aghju pricatu u Santissima Circumvore è Ghjuvanni u Prugettu: u Baptist di Cristu, u puteru onestu, l'ultimu profeta, u primu martiri, i fastidi è deserti, u maestru è l'amicu di Cristu! Pregu, è se ùn turnate micca da mè, ùn ti ricusete micca da a vostra intercessione, ùn abbanduneghjani i piccati peccati chì anu falatu; Renore a mio ànima cun u repentimentu, cum'è u secondu battiziu; puliti, i piccati chjucu, è compeli vniti, è ùn deve micca intrutu in u regnu di u celu nastily. Amen.

Frà l'altru isempi sceltu per noi, ogni benedettu Ortodevcu pò truvà u testu desitgatu di a cuspirazione per l'Epifania. I testi seranu per aiutà à i nostri lecturi pruteggiammi di e malattia, dumandate u putere altìssimu per a salute, l'esercitu di i deserti. Una prighera simplici per l'Epifania u 19 di ghjennaghju o per a Eva di Natale pò esse pronunzia prima di l'acqua o prima di lavà cun acqua cunsacrata.