A "figura nova" - cù un laser

Ritorna à ghjovanu ùn era micca pussibule à alcuna. Ma quellu chì impedisce à circà u ghjovanu bonu corpu?

Avete in quellu età quandu, in a strata, senti più frequentanu ca l'usu "ragazza" in u vostru indirizzu, ma già "madama", o ancu una donna vulgari? Avete bisognu di sente stu tempu ùn hè micca solu quandu avete da diventà un "raghji di novu"? Avete casi venenu à cundizzioni cù u fattu chì "una bona persona hè devassera"? Allora, crede à mè, sta nota hè di voi è per voi. In ogni casu, accunsentiscenu: ùn perde micca qualchì lettu à u finalu.

Ricurdate, in Chekhov - "in un omu tuttu sia bisognu". U ghjovanu hè più faciule: ancu in u capu è u ventu, ma u corpu hè sempre "ghjovanu è elliu", ùn puderebbe micca pinsatu. E chì farà sè ùnu solu quaranta, "cun una cuda", o ancu più di trenta, ma, intantu, duvete esse chjappiute e so robbi, per discrive ogettu qualcosa "superfluvule", currettamente è faciule in ogni mumentu in a spiaggia, cum'è in u passatu, ùn hè micca travagliatu - cumplicati ...

Taglià micca innecessariu

Alas, anni ùn pusteranu micca nimu. Eccetti, per suprattuttu, succètu, ma ancu più più menu annantu à l'annu pisu addivatu, è a figura perdà u so attratore attraversu ... Convence, ùn parlemu micca di u tristi. Di ogni situazione, ci hè un modu. Per via, questu hè ciò chì pudete sente in a clinica di cirurgia plastica Cirujano di Bellezza (Bellezza Doctor). Perchè sta stituzzioni citatu? Hè simplice: ùn deliberatamenti micca participà micca in ogni tipu di liposuzione, solu di laser. Perchè in a pratica, ghjùnsenu à a cuncludiarimu chì stu mètudu pò esse cunsideratu ideale, quand'ellu hè necessariu di disperse da e zoni di "problema" in a figura femina. Però, perchè ùn solu in a femmina? ...

Dà a liposuzione laser, pudite esse almenu una volta intesa più di qualcosa o leghje. Intendemu di capiscenu quì u genaru di "bèstie" hè: vale a pena temerà, o hè pussibile "ammansar", postu chì a vostra vita pò cambià assai. E in l'arrache!

Slender, e femminilii intrisa di quasi ogni età, più spessu seguitavanu in u screnu. Ma ùn pensate micca chì e attrici spicchiannusi ogni ghjornu cù l'ore di furmazione in u gimma. Prima, ùn solu ùn aiuta à a libra di ipositi di grassu. Siconda, hè una manera faciliata.

Questa prucedura, cum'è liposuction, hè designatu per rinvià i depositi di grassu indispensabile di certe spazii di u corpu. Hè sopratuttu chì hè cunsigliu per utilizà in quelli spazii chì u grassu ùn manca ancu cù l'attività fìsica regulare, quandu nè dieta aiuta. A liposuzione hè cunsiderata una di e maneri più efficafichi di rinfreserà a grassu, oghje hè u serviziu più cumuni in i cliniche di a cirugia plastica. U principiu hè abbastanza simplice: un tubu di metallo angelo chjusu cù una machina spiciale da una manga di plastica fina hè inserita in l'incisione preparata o punzzione nantu à a pelle, dopu chì u grassu si extraurà da un tubu in cuntenenu speciale.

Solu u laser!

In ogni modu, finu era una quistione di u prucedimentu habitualmente. Ma in a listessa catedra Duttore di Bellezza, sò spunenti spiegatu cusì chì cù liposuzione avete bisognu di un laser. Comparare certi dati.

Dopu à u prucedimentu habitualmente, a pelle puderia micca micca diminuinu à tuttu o, se hè ridutta, un massimu di 30%. U laser face dà "nantu à a muntagna" da u 30 à u 70%. È per una tali operazione, hè pussibule di rinfriscà à 3,5 litri di tessuti adiposi senza danni à a salute, à certe volte à 5 litri. U risultatu hè garantitu à voi per a vita, per suprattuttu, se seguite u principiu di nutrimentu propiu è attività fisica in u periodu postoperativu.

Un altra venta di u laser. Cù u so aiutu, a pelle, essendu processatu da l'internu, hè ridutta à i contorni di u corpu. U laser spina un petit microcruce internu, chì hè dunque trasfurmatu sicuru in un tessulu sana untuatu.

In modu, ùn eseguite micca un fattore impurtante: quandu u grassu hè eliminatu artificiàmente, è micca diventatu da u corpu stessu, dispunevi u vostru corpu di soprappi eccessivi assai dannui à u liver, pàncreas e vini.

Noli nocere. Ùn hè micca minatu.

Per via, ùn hè micca necessariu necessariu chì quì, cum'è Michelangelo, "tagliaraghju l'excedente", s'accutenu à "sculpt" a vostra nova figura à a vostra prima dumanda. Perchè À quì à quì sottu. Eppuru una parte di i medici - "stumei" - hè intrattinata per esse pricisamenti chì "sculpt" u patronu di bellezza media: i labbra piglià da una attrice prussiana, appetizing, elastic ass - da l'altru. I cirugia surrogati anu un altru pruteziu: queste espertizie sò ingaghjati in u rejuvenecimiento naturali, tornendu à u paci di a pruporzioni cù a so questu orgulosa 10-20 anni fa.

In ogni modu, i dui è l'altri anu un scopu cumunu: per restitu l'antica bellezza à u vostru corpu. Però, a medicina estetica hè impurtante in a medicina estetica. A cumpagnia di qualsiasi meditazioni auturizeghja hè di aghjustà a cero a pussibilità di una complicazione postoperatoria. È dunque, se u surgeon "rejuvenate" dopu esaminà u vostru corpu ùn hà micca sicuru chì u procedimentu purtate u risultatu dumandatu, l'operazione ùn hè micca stà.

E questu hè correctu. Eccu, u cumandamentu più impurtante di u duttore ùn hè micca sminticatu: noli nocere - "ùn fate nuddu".