Pudete una donna fate un omu forte?

Per esse forte, ùn hè micca solu capacità per purtà u pienu. Hè più necessariu di diventà forte in l'ànima. È questu hè chì parechji omi ùn mancanu. I picciutti ùn anu piace è pruvate di fà qualcosa. Ma, una donna pò fà un omu forte? È se puderà, cumu si deve esse cumportatu è chì azzioni saria esse pigliata per fà sta succeta?

Allora, risponde à a quistione, se una donna pò fà un omu forte, hè necessariu di capì ciò chì es necessariu da u cuncettu di forza. Hè assai prubabilmente, per fà un omu cum'è questu significa per turnà in una persona chì pò piglià i so propiu decisi, fassi scelte, ùn anu a paura di responde per i so azzioni, avè alcuni quarchi cosa è ùn mai esertate à a spesa di l'altri. Ma, chì possa una donna fate per cambià un omu. Cumu fà un omu forte è reale, se ellu hè indecisivu è mandatu. Per fà un omu forte, avete bisognu à motivà. In questu casu, hà una motivazione. Sò per a famiglia di una donna, un omu cambiassi. Perchè, per annunzià un omu, avete bisognu di esse sicuru chì ti vulete. Eppuru, si un omu ùn amava micca è ùn pò micca amà, quantu hè u puntu chì spase u tempu è l'energia. Ma, sè seu a donna cù quale ellu vole esse, sè micca sempre, da quì per un tempu assai longu, pudete pruvate di cambià tuttu. È sicuru, ùn viaghjanu "a vista" u ghjovanu ghjovanu è fèndinu ch'ellu ùn hà mancu fà nunda. Almenu, ùn hè micca necessariu di fà facenu prima. Ma, si i mètudi ùn anu micca a l'omu, chì avemu parlatu cusì, pudete utilizà qualcosa più cardinali.

Allora, chì falla si un omu hè modestu è timida, teme à dì qualcosa è dumandà a volta. Prima ùn mai fà nunda per ellu. Ùn hè bisognu di vede chì una donna pò fà tuttu. Sò un omu dèbule è fragili, chì devenu esse protezzione è prutezzione. Ricurdativi chì cù un omu debbule, in u casu quandu una donna hà principiatu a demostrà forza, l'automaticamente prumove per l'inazione. Dopu tuttu, perchè da fà qualcosa è cumbattimentu cun noi quandu ci hè una zitella à veda chì voi decide tuttu ciò, cuncorda, scuprite è curretta. Dunque, pruvate di cunfurmà à sè stessu è micca aiutà in casu di dichjarazioni, anche, in qualchì volta, in i detrimentu di sè stessu. Un tali omu deve esse stimulatu à l'azzioni. Fighjulu capisce chì a so donna soffre u fattu chì ùn pò micca decide solu nantu à ellu stessu. Sì un omu aggitatu, ùn hà micca pussutu fà fà cose per un pezzu tantu, chì ti portanu vostri tipi di danni.

Ma, se l'omu è ùn sia di fà nunda, è avete capitu chì i consecenzi di questu pò esse casi catastròficu, accuminciamu cun ellu in seriu per tuttu. Spiegà à quellu chì, anche l'amore, ùn puderete micca esse cù un omu chì ùn pò esse di voi, senza mancu per voi stessu. Dìmmuli chì sì una donna è ùn ùn pudemu spalla di tutti i difficultazioni è i decisioni nantu à e so spalle. Avete da travaglià in un squadra è u rolu principali hè ghjucatu da un omu, micca una donna. Dunque, quellu chì ti vulete è vole chì vulete esse in culu, avete bisognu di cambià i vostri posizione di vita è di rimette di i cumplicati. A sua volta, sicuru, sì sempre listinu per aiutà è sustenni in una situazione difficili, ma solu s'ellu vede chì u zitellu pattu cun ellu stessu, è ùn ùn hà micca pigliatu tuttu ciò chì hè, è ùn ùn faci micca.

L'omi sò assai offisu chì sò chjamati spiritu di dèbuli, anchi si sò. Pruvate di ghjucà. Dite chì vo sèntre troppu forte à vena cun ellu, ma duvete esse cunsideratu. Probabilmente, questu ùn hè micca succorsu è qualcosa hè a culpa per u to ghjovanu. Ellu decepi, perchè hà amatu cù un omu forte chì ùn era micca. Dunque, voi chì duverebbe cumportanu in cunfurmità cù l'imaghjini di un omu veru. Sicuru, principia à pruvà per voi chì tuttu hè in modu bellu incorreu, ma in questu casu, hè necessariu di operare cù fatti è esempi reali. Diciaraghju u ghjovanu, in quale situazione hà cumportatu incorrectly e perchè. Ùn fate l'istericu è a voce. Be calm and cold. Ùn compara micca cù qualcosa. Ma, quarchi pudete darete esempi di u cumpurtamentu masculinu, cuncintrau u fattu chì avete assai piace chì ellu hà fattu esse attu.

Hè cresce chì l'omi ùn deve micca esse umiliatu è parlanu di e so debule. Ma, quarchi vota di fà. Qualchidunu l'avè bisognu di qualchissia per push them to change their character and that person can become you.

Cussì di sicuru, sta situazione hè più riesce, perchè ellu pudete succede chì u vostru omu vi piglià tuttu assai negativamente, accusate chì ùn vulete accettà cum'è in ellu è rumpia a rilazioni. Ma, però, vale a pena ferè stu modu, perchè ùn hè impussibile di stà cù a persona chì ùn si pò micca rapprisintà tutta a so vita. Cusì, hè megliu per offre raziu in un tempu più avanzatu chì di soffre per un bellu pezzu. Se vi vede chì u zitellu ùn agisce micca o persuasione, o inzucritori, chì ùn importa micca quantu randu ghjudicate, è quantu questa situazione vi causate discomfortu, resta quistione solu di mette a question squaramente. Dìtene à un ghjovanu chì ùn site micca cuntentatu cù u so cumpurtamentu, è ùn pò micca esse cun debilitatu chì s'amandarà davanti l'espere d 'altri populi. Avete vede parechji omi riali chì pò fà di ciò chì ùn pò micca, ma perchè l'amessi, ùn averete micca attentatu, perchè u tempu. Se quì cuntinua, avete da abbandunà a vostra rilazione, anche si una decisione ùn hè micca piacevule. Cusì, permettenu di decide si vole avè cambià o se avete a parte megliu. Se un unicu ti volenu è ellu hà u putinziu, ellu riceve a vulintà in un pattu è pruvà à cambià tuttu. A forza interna ùn hè micca sempre cungenita. Pudete u travagliu, ma solu s'è voi vulete. Si u zitellu ùn importa micca - permettenu andà cun u mondu è cercà un omu forte chì ùn hè micca bisognu di cambià. Dopu tuttu, si una donna prova di cambià u genaru, hè sempri a viulenza nantu à a so "I", quessa priva l'individualità. Avemu bisognu di scaccià qualchissia chì ùn hà mai statu veramente diferenti?