Pudule i babysi vivenu cù animali

L'amuri di l'animali hè cunsideratu un indicatore di a bravezza è a sincerità di una persona. A ghjente chì disprezzanu qualcosa cun contactu cù una petre, ùn avemu incredulente. Ma ... cù l'iniziu di u gravidenza è l'incaricu di l'amica di l'amica di l'amica: è se esse permette chì i zitelli di vive cù animali in a stessa parra?

E qualcosa di a minaccia di infizzioni o allergii? E quellu di l'ellu stessu - cumu si ellu rispundarà à u fattu chì un novu residente hè stata apparevutu in casa - inquieta, chianciannu, à quale u so amicu pruprietore ritrova assai più tempu ca quattru piani?

I ricercà di i scientisti cunzignate: i cuntatti di i zitelli d'animali ùn sò micca solu l'aiuta per fassi formate e cumpetenze di a cumunicazione, ma ancu insignanu l'empatie, cura di u vicinu. Hè definitivamente pruvucatu: i zitelli, chì anu rigulari u baziumentu in l'area rurale, fate malata spessu. I scientisti tudischi truvaru chì i zitelli di malatie malatente, per esempiu, anu crescenu più in cità chì i zitelli di i salute. Statistichi dimustranu chì i zitelli cun i animali di paese hè unu di i fatturi esenciale per a riduzione di u risicu di allergià.

Per i zitelli, l'animali putevunu ponu propugnari un certu periculu, perchè chì a futura mamma vi puderà pinsà per esse di furnisce u cane o gattu à amichi o parenti per un tempu ... In regula, questu hè superfluvule: u periculu pò esse facilmente evitatu per annunzià l'animali à i reguli di cumpurtamentu in a casa, induve u zitellu svolvi.
I cani è i misgi d'1 a 5 anni si cumunicanu megliu cù i zitelli: ùn sò micca più cumbusi cum'è petite gattini o cuccioli, è ùn sò micca irritati da malatie senza senile. A natura di l'animali hè ancu impurtante: vede cumu si a petta reacciona à u soffiu è u sonu forti, raffianà u cane o gattu detti l'aricchi e cuda, movi li grampi, fighjenu à l'ochji. L'animale normale rranzarà tranquillamenti à sti manipulazioni.
Labradori, retrievers, spaniels sò tradiziunale cunziddi "famigliali" - sò intelligenti, affettuosi, amare persona. I cani di razzi di "pastore", per esempiu, u collieru, si sentenu maestri in a casa, cusì spessu chì u zitellu ùn hè micca cunsideratu, ma un cane rializeghja cù u rolu d'infermiera. Ùn importa micca quantu hè bona a vostra petite, ùn si micca scurdatu chì i cani di ANY razza ponu esercerà aggressione - depanda da a qualità di a cura di u cane, è à a misura di u so attache à i patroni, è à u livellu di furmazione.
I misgi sò più frequenti vede u ziteddu cum'è i so propri catti è ùn preferite micca solu per risponde à l'agressione di u zitellu, quantu d'andà in u ghjornu chì u zitellu ùn pudere micca fà. Serà megliu per u zitellu se u ghjattu hè chjara, cù i capi di caccia, i cattarelli putenti pò pruvucari l'alergia, ma di tratta di i misgi furious l'organettu di u zitellu duverà esse l'anticorpi à allergii à l'animali chì anu rinfurzà l'immunità.
À i carenti è l'uccaghjaru, u sforzu serà più menu: hè abbastanza solu per bluccà e cipolle fermamente. Un aquaru cù u pesciu ancu benefiziu, perchè si lasciarà l'aria. Ma i rèttili - lucertuli, tortuglite - megliu dà o, almenu, verificate cun un veterinariu, perchè spessu a porta a infezzjoni.

Panic à quelli chì teme l'infizzioni di l'animali, avessanu esse cunsigliatu per escludiri senza a cumunicazione cù e persone chì anu pudè infettà a mamma è u zitellu cù assai più malatii. In casa, vi raramente cumunicare cù più di 3-4 animali è in a strada chì vene in cuntattu cù centu di strangers - pussibulità di sorsi di infezzione. Allora, per ùn avè micca infectatu da a petra, hè abbastanza per vede l'ogettu à u veterinaru in tempu è assicurà l'assistenza per l'aiutu: regule regularmente a litter, ne puru a gaiola, cuverete i capelli, u pane è l'uce, puliti i mobili è tessili di u lignu.
L'unica malatìa chì posa una veru amuzione pè e doncine expectante hè a toxoplasmosis: pruvécie diverse deformità in u fetu. Infatti in utero i zitelli sò ameciati cù danni à u sistema nervu, a cecità, a sourzza. Tutte futura matri sò ricumandati per sperienze per un esame per l'antichi à a toxoplasmosi in u sangue: se si trovani, tuttu hè dunque, per ùn esse, avete da esse cura in u gravidenza.

Toxoplasma tenenu tene à i catichi per i so farfassi - in altri animali è in l'omu, u toxoplasma s'acumula in u tessulu musculari. E donne chì e donne chì sughjate s'ellu ci vole micca escluditu da a dieta impurtante è sicca, è ancu per evitari e travaglii: hè in u giardinu è l'ortu chì u risicu di infizzione hè altissima. Una donna di parechji cintunarii infestanu da u so ghjattu stessu. I misgi l'excrete toxoplasm solu à una ghjovana età. U vetru di catturà deve esse pulita cù guanti ogni ghjornu, è hè megliu à confundà stu travagliu à altri membri di a famiglia.
Per a stessa raggiuni, ùn permettenu micca a ghjuridica per a durata di u vostru gravidenza per manghjà a carne crusta, l'uccelli è i rosteri. A petità deve esse apposta è tutte e vaccinazione prescritti è per esse l'absenza di vermi (drogues anti-immunointeniti sò datu per prevenzione in generale per ogni 4 mesi) è parasitichi di sangue. L'animali di prucessu cù spruzzi è powders da brightsu è ticks ùn hè micca ricunnisciutu in questu casu - hè più appruvatu per l'aiutu di cole di anti-flea.

Accustom l'animali à i novi areni, sona, ogetti in quantu per reducirà l'accentu di l'apparizione in a casa di un novu membru di a famiglia. Chì a petite s'apprima à ùn entri senza permiso à u canberu o avvicinendu un babbone cuna. Assicuratevi chì u ghjattu ùn usa micca un bagnu o stroller per dorme.

Prima di vultà in u sughjettu, passà per a vostra petite un diaper di u ziteddu, chì, per fassi cunnosce da u smellu di un novu membru di a famiglia. Intruducendu a casa, dà u zitellu à u vostru babbu o l'abuela, diceremu salutu à l'animali, parranu cù ellu, petu, perchè chì a petite comprende chì anu ancora l'amare è si caru à voi. Chì l'inspeccione è oleja (ma ùn si lascia!) I ferries. Posa u zitellu in u cunclusu, aghjunghjendu a petite un trattatu favoritu è ​​si stà cun ellu, affinchendu chì avete sempre l'amore è fendu cura.
Sì l'animali ùn si pò micca esse aggressione vicinu à u zitellu, ùn anu micca bellu pruduttu è ùn mancu averebbe da ellu, per ùn fà cresce i celosi. In contru - pruvate à mantene u cuntattu di l'animali cù u zitellu finu à u mumentu, permette avè osservatu u bacinu, alimentendu u zitellu, pigliò u cane cun ellu per un caminu, esce per andà cù u stroller. A almenu andà per un pocu tempu cù u cane nantu à a strada è senza un zitellu - perchè ellu saria chì à questu tempu si "appartene" à i so ineseggiati.

S'è induve si sia pussibule per u babu per viaghjà cun una mascota, ùn lasciarete micca fora di a famiglia, aspittendu à ricustituzione: a cumunicazione tra l'animali è un zitellu solu seranu benefiziè un ochju petite s'ellu fessi prudutti razziunari è discrezione.