Sacchetti per carrie cani

Se vulete chì u to ghjacaru per sempre cumparisce micca, pudete bisognu di compra cumu cusì cumu è necessariu cum'è un saccu per carricà i cani. Di sicuru, semu parlanti di i cani di razzi mediani (a maiò parte di spessu - finu à 5 kg) o - circa i cuccioli.

Sacchetti per i cani - una cosa pratica. U so scopu principali hè di trasfurmà l'animali còmicu. Inoltre, hè piacevule solu per u cane è per u so patronu. U cani ricevi u più grande cunsulazione è di salvezza, è u prupietariu libere e mani. À quellu chì vi darà libertazione supplementaria - in u sensu chì, cù l'aiutu di un purtellu, puderà piglià u so cane à quale sensu stu accessu hè pruibitu l'ingaghjamentu à i cani. E ùn avete micca a prutezione di a salvezza di l'animali sbulicata, per esempiu, attaccati à l'intrata à u supermecciu. Hè ancu impurtante chì, essendu in un saccu, u vostru ghjocu ùn serà micca capacitu per cuntattà à qualchissia cioè u patrone, questu, serà sparitu da i so cunflitti cun l'altre cani è cù e persone.

L'scelta di i cani purtari pò esse pigliatu cun cura. Dopu tuttu, quantu esi elettu sceglie per a vostra petite, ùn hè micca solu per a cunsulazione di u vostru muvimentu in un locu, ma ancu nantu à a salute è a salvezza di u to ghjacaru.

Prima, bisognu à evaluà u disignu è a qualità di u saccu. ie, a forma, a forma, a presenza di un elementu cumu una apertura lateral (finestra) per l'aire, etc.

U dimenisimu hè determinatu da a dimensione di l'animali stissu, è da u so caratticatu è di i costi. Un cane silenziu pò esse posta in un saccu pezzu. Per un ghjocu inquieta, o utilizzatu per traspendiri assai, o propensu à esse nervu in un spazi cunfinatu, - hè necessariu un saccu di un tamantu uniusu maiori. Ma in ogni casu, a vostra petite deve esse capaci di abituale ghjianu (stendu tutte e atticci), Free stand up, facile per turnà, mentre in u saccu. In l'eventu chì pensa à utilizà una sacchita per u viaghju in aria cù u to petite, ùn eseguite di esse di quale esistenu a cumpagnia di l'aereo hà da a grandezza è u disignu di sacchetti per i cani. Alcune di e città di l'ustavia sò restrizioni à u grandu di a borsa (per esempiu, 50 cm in lonxitude), in altri ùn anu micca cunsideratu questu un puntu essenziale. Se ùn avete micca pensà à vena nantu à un volu cun un cane, da quandu sceglie u diminuinu di u saccu, foca solu nantu à a dimensione di l'animali. In ogni casu, ùn deveremu micca chì u ghjocu hè più cusetu in un grande sacchju, u ghjornu, u cuntrariu, serà più cusetu à l'usu di un saccu quantu pratiche, per quandu avemu bisognu di circà una cumprenda.

In più di e dimensioni generale, u pesu massimu di l'animali nantu à quale hè a borsa hè designatu hè di grande impurtanza. Ùn vi scurdate di esse chjarificà stu paràmetru sè ùn vi vulete micca chì a borsa per sdivederà o cessà di salvà.

A finestra di latinu hè assicurà necessariu per l'animali per riceve quant'è l'uperu pussibuli. Comu regula, questa finestra hè cuparta cun una reta spiciale per chì u cane ùn pudere micca svià. Ma in qualchi sacchetti hè pussibile apre a completamente, perchè chì a petica hà l'oppurtunità di scuzzulà a bocca.

U fondu di u saccu duverà esse rigidu per ùn esse micca deformatu duranti l'usu, micca micca per fallu è micca micca curbili assai. Dopu tuttu, u saccu duverà esse situatu nantu à a terra, in diverse superfici, mentri l'animali vi trasaltenu. Ma ùn deveru micca scurdatu chì u ghjacaru deve esse còmeri quì inghjezzu.

Assicuratevi d'evaluà e strache è i foglia di u saccu. Tradizziunamentu si pensa chì u prunerà più impetuble hè un "cremante". Ci permetterà rapidamente è apilabilitati facilmente è chjusu u saccu. Ma à qualchì volte (per regula, per scopi decoratori), pudete truvà tipi di sicurezza - pò truvà sacchetti per i cani, affezionati cù i buttoni, i ganichi o buttuni. Cinture esse fatta da a listessa manera cum'è in qualsiasi altru saccu cumplicatore: sò da esse bè cundutu bè cù a borsa, sia forte, larghezza, è preferibbilmente per quellu chì pudete agitualli a larga.

U materiale da quale hè fatta a saccu pò esse sfarenti. Comu regula, i sacchetti di caregginu sò fattu di cuir artificiusu o tessili speciali (tessili). Aduprà è cunglini cù pani naturali è fur (ma chì parechji prudutori ùn ponu inutilisazione per utilizà materie naturali di urìggini per a produzzione d'accessori animali). Per sacchetti di lumera utilizati in l'estiu, u più impurtante hè di utilizà materiale permeate da l'aire.

Per varianti invernu, i matei più densi (à volte in parechji pilate), chì prutege a pet da u clima fretu è malu, seranu dumandati. A maiò spessu per i vostri tessuti di l'invierno è di l'estate pruvene a materia prima - passa megliu l'aria in l'estiu, si pò esse megliu in u friddu in l'invernu. Ma in a primavera è u vaghjimu hè assai più praticu di emprever sacchi di cuir artificiusu. Sò sempri tolerati da u tempore chjesa, più faciule à neve è lavatu. Hè desirabilmente, per esempiu, di sceglie cuir artificiale di alta calidad, - durà più di l'impattu di u clima dolore, è ancu più frustazione o cresce, ie, menu irritanti a vostra petite. U marcatu di u saccu duverà esse fatte in vista di u fattu chì l'animali ùn pò micca solu di pusà, di menti o stallà in a bagu, ma ancu pruvate di masticà o scarrà. E lu materiale duverà esse bellu forte per sustene di i denti è di u claw di un cane per un bellu pezzu. Certi elementi di u bagu (quarchi vota a cima parte) pò esse fatta solu di u tela. Questu vi darà l'uppurtunità di vede u so ghjacaru in u saccu.

In u saccu pudemu esse furnitu per elementi supplementari. Per esempiu, un mosquetino per aghjurnà l'animali per un collu, un saccu (o parechji) nantu à l'esternu per avè l'averebbi quantu à pocu, una tag per infurmazioni nantu à a petite è a coordenada di l'ostili.

Un pesu factor per quellu chì sceglie un saccu, pò esse u so prezzu. Di sicuru, un saccu di più materiale semplice è un designu simplice è ùn costarà menu. A cosa principal hè di assicurà chì per finanziarete ùn duverete micca sacrificà a comodità è a sicura.

Avà sapete tuttu ciò chì i sacchetti è i carri pè i cani. Avanzate per un uttellu novu!