Puericultura - tendenza stylish of the season-2016

Sittembri hè u tempu d'aghjurnà l'armariu chjaru. Ssu ghjuvatoghja di ghjuchieddu è i pullovers sò sempre pertinenti, ma quelli chì vulianu esse à l'altura di a moda, devenu attentatu à a dicurazione. In a tendenza - motivi etichi. L'scelta hè bella: da i cardigans cagiunati cù a geometria boho cuntrastanti à Etro è voluminoso cù vestiti à Chloé - à pullands dimensiunale cù un vinu biancu in relief da Sportmax.

Hippie Chic in u Lycbook Etro, Chloé è Sportmax

U mudellu classicu di i bandi hè statu ancu cambiatu. Questa cascata, populari sò i linii anzi è e colazioni di colori brillanti chì venguanu da i 70. Studi "in straggi" Max Mara prupone aduprà cun rigistri rigulatesi, Etro è Filosofia di Lorenzo Serafini - cù chjuda di colore o guipure, è Saint Laurent - cun una lunga di tweed allargata è legumi di coghju.

Cuscini Puntelli di Saint Laurent, Filosofia di Lorenzo Serafini è Max Mara

Sacchettaturi, turtlenecks e capelli sò una parte necessaria di u vestitariu di vaghjimu. Ma stilisti si ricomananu in 2016 per espansione i marcaghji di solitu: u crochet-tops, capasti è ponti canzoni ponu esse una bona alternativa à i chjappi tradiziunali, i chjavi è i chjappi.

Esempi di stile belli da i bloggers di moda

I mudelli ligeri boni - bisogna teni stagione d'otoño