Accessori di moda, Spring-Summer 2016, photo

Eleganti accessorii - questu hè esattamente ciò chì dà l'perfetta d'imagine è chic. Per cambià a forma o culore di u saccu, cù un guantu o un caprettu, cambiate u vostru stile. Duranti l'ultima semana di a modesta in New York, avemu amparatu chì accessori seranu in moda in a primavera è l'estiu di 2016, cum'è noi a vi diceraghju.

I più accessori di moda

Fighjemu cù i tendini più cali. Prima di tuttu, sacchetti. À un pezzu tìpulu, a preferenza hè stata cuncessa à l'embragi minimalisti è i manichi in sacchetti. In questa stagione, i mudelli più grande riturnaru, è e famiglii famiglii di famiglia ci cuminciaru adduciri cù i so logò. Ancu Gucci è Christian Dior hà seguitu una nova tendenza.

S'ellu in u vaghjimu, tutte e donne di moda avete un solu pendentore, oghji i diseggiani offerta un rimborsu di culori è una varietà di forme. Longu, quasi a l'spalla, aranchi, vedemu in a cullezzione di Loewe, Nina Ricci proposa à purtate decorazioni non matching.

U calzatu in a sesta campagna di a primavera-stasgiu 2016 sia trova cum'è cusì cumu. Per un clima calente, sceglie sandali di gladiadoru cù assai strisce di coghju, per più cuddotto o cuddotto di scarpi o scarpi, ma sempre à bassa velocità.

Umbrellas di moda

Malgradu u fattu chì u soli accumincia a calore, ma in a primavera di u 2016 ùn definite di manera senza umbrella in moda. In l'ultimi collezzione di cumpunenti sò paravani di e donne di forma assai creativa, per esempiu, "pagoda" o "cupola". "Pagodas" sò duverebbe luminiscente, culori saturati, per esempiu, parechji tons groton o rosati, o vice versa, sfarenti pastellosi, cun un patronu fiori florale è bugia. Un altru culore di moda hè l'arcubalenu. Tali dettu belli ùn sanu micca prutezzione di u clima, ma dinò di elevà a vostra spiritu.

Ùn andate da a moda è "bassi". Puderanu esse decorati cù l'ornamenti bianchi è bianchi, o pochi di foto.

Eglises, elegante, foto

In a primavera, i guanti sò sempre un attributu propiu di l'indimuniatu. Perchè a manica ¾ hè a più popular, i guanti sò longu: finu à u codice o ancu più altu. Ùn sò micca bisognu à u travagliu, Lanvin è Marc Jacobs scelte tessili è suede, sò più stanu cun magretti cù u vrazzu.

Sì avete preferitu i più creativi, scelte guanti di moda senza dete, chì migraru da u vistettu di u motore à i podi di moda. Puderanu di cuteddu è decoratu cù una varietà di cutouts, mura, rivets è zippers. A durata varieghja da a ultrasortta, quandu l'accessori ùn chjenna micca u polu, à u classic è maxi. In modu, pudete combine manolis, no solu cù capelli di coghju, ma ancu cù i vistimenti tradiziunali in u stilu di Chanel.

Culminazione di extravaganza si cum'è guanti, ricordati di i belli. Puderanu esse decorati cù stingiali è catene, paillettes, fringe e tinsel. Ùn hè bisognu di esse di chì un accessu tali accessu à l'istante l'elementu centru di l'imaghjini, per quessa hè assai, assai prudente di trattà.

Comu pudete vede, i cullezzione di l'uttimi 2016 di vendetta primavera è stilta impressioni cù a so varietà. Avete da ricchittà u vostru utopie cù l'articuli uriggini è insolite: un ombrello viulente, una borsa voluminosa, guanti di moda senza dete, vetutu di fantasia. Fighjanu l'impresa cumplicata è multifestazione, u vostru còdettu vulerà esse cunsideratu altra volta.