Chì ghjè a causa di addicenzi in l'addevu è cumu per evità?


Hà adduvvi paressi un adultu, micca veramente un momentu, senza cessà di esse un zitellu. In i so ochji, si diventa indipendente, mentre chì in regruzzioni tuttu hè l'uppostu. Assicò di a so omnipotenza, senza ancu sapendu quantu dèbuli. Sempre chì a so manu tocca un pate di cigarette. In quesse mumentu, quandu u coddu sarà in u so sangue. U ghjornu chì ellu, u zitellu, scopri a droga. U mondu virtuale si stendi davanti ad ellu cù tutta a prufundità di a so fluccacità di testa, ma questu u munnu pò esse facilmente realità. In quale a so vera, l'esencia di Diu ùn pò micca stà. Cumu prumove? Cumu aiutà? E più impurtanti - quale hè a causa di l'addicenzi d'un adulescente è cumu per evità?

A più impurtante.

Tutte e razze sò solu occasione, solu i triggers: unu ùn hà micca travagliatu, un altru cunnessione. Se ci hè, sicuru, u veru mutivu. Per e grande, sò solu trè da elli:

Curiosità . Eppuru, micca ogni zitellu hè carattarizatu da tali manifestazioni di questu, è si unu deve circate necessàvule è questu è questu, l'altru ùn mancu micca interessu à tuttu à qualsì. A diferenza in visu nantu à e cose hè natu da una diffarenza di interessi. E più ch'èranu più maiuri è salutati di a zitiddina, a più chjaru in l'adolescenza sò veddi qualcosa basa è insale. Hè per quessa chì un ghjovanu violinista-fumatore o sportman-addict hè un cuncettu inexistente. Se, sicuru, a seconda raggiuni ùn hà micca truvatu u so postu in queste imagine.

• Protesta. I so radichi pò ghjienese in a nascita, se à quellu tempu era assai pruibitu, se l'autorità parenti fù impostu, è i tristi è i piacè ùn sò micca troppu vicinu à u core. Dopu avè cultivatu è cundutu in such conditions, u zitellu, cù tutte e forza di a so ànima, cerca di ottene a libertà aspettava d'ellu stessu, è per quessa, senza ritornu, cumencia à fà tuttu ciò chì causarà discontidu è cunnanna di i genitori. Pò daveru perfettamente capisce a perniciosa di i so azzioni, è i descriptori coloranti intimuranti di e cunsequenze ùn avete micca bisognu. Hè solu chì, cum'è u mekanismu di u zitellu, ùn si finisce micca finu à chì u pudente di sta piane scura. U stu spiritu ribellu pò esse alimentatu da i stessi ribelli chì anu scappatu da l'apprezzamentu di a zitiddina. A strada, circa l'influenzi. Puderanu benificate una causa indipendenti, u nome di quale

• Desperazione. A so varieghja estensione da un primitivu "per una cumpagnia" (quandu un vulia esse cum'è tutti) à un seru più seriu "da a dispramentu" (quandu si cum'è l'altri hè una strategia di survival). Cuntribuisce à l'influenza insurgente da u partitu ùn hè micca cunfurmità di u zitellu cù a casa. A più indiferente di a rilazioni in a famiglia, l'intaressu menzu chì u zitellu hè riferitatu da i genitori, quantu hè a so fiducia, u più dèttimu u so sensu di dignità è a più primitiva a so capacità di sustegnu l'interesse persone è ignore l'opinioni micca simpaticu. Sì u sustegnu spirituale di i genitori, u zitellu veni privatu di u cumpunenti principali di l'immunità contru sti tentazioni - a pusizione di vita di l'optimista.

Cumu prumove?

Un tipu di misuri preventivi, anche in esencia - solu una tattica di l'educazione o, à l'altri patti, i prutestori parenti di i disgrazia di a vita.

• Associazioni familiale. Per sentisce micca nantu à elli, u zitellu ùn deve esse micca a gastu di rigorocidimentu riguardu à i genitori. Questa pò esse contruversata positivamenti in a so forma pura - cun preziosi educazione è cundizioni tactificati in lignu di dumandesi è di cumandamenti, cù intelligenza è simpatia, è micca cun condimentazione, incunenti in u ritornu per punizioni. Per amparà i fundamenti di l'educazione positiva ùn hè micca troppu difficili, hè abbastanza à cumincià à leghje un bonu libru di un patru saggiu (quelli esse publicati!) È ùn stà i so studiente parentale d'ora (hè interessanti!).

• Libertà di sè stessu. Hè risparatu quannu i genitori ripiglià a personalità di u zitellu, micca micca criticatu o culpète quandu i figlioli sò permessi di vede scontinttu è disprezzu, è tutti l'aspirazioni, ma improbabule, sò animati è soporta.

Hè assai impurtante di sempre di truvà u "mezzu urientale" - ùn mancu passà in a relazione cù a linea di u zitellu, induve l'amore è l'assistenza si vanu à curate senza frontiere. Ci hè chì u trasferimentu di libertà è responsabilità di cumpurtamentu hè assuciatu cù inattention è indifferenza. Ricordu sempre: u cumpurtamentu di u zitellu hè a so risposta per a vostra attitudine in cuncepimentu.

• Access à l'infurmazioni. A quellu chì manifisteghja più chjaramente u putere di l'influenza di a nicotina, l'alcoolmentu è a droga in u corpu umanu. Hè bisogna esse impressiunanti, ma micca intrusiva. U primu hè faciule d'acquistà per l'emutionità, è per escluderà u secondu, hè necessariu d'evità u razze criticu è notazioni. Eccu, e lezioni è e lecture "nantu à u tema" anu un'ecitu più chjuca chì a cuntimplazione di l'esempii visibili, chì si ponu esse fora per una vita chì si deve in un vicinu vicinu, da quella per X-rae o esse exhibitu di museu.

Un errore cumuni di i genitori hè chì dìcanu assai negativu nantu à drogi, alcool, è nicotine. E mentre "cuntrollà" l'adulescente si senti diferenti, è hà avutu una idea: "Fubbe in burlatu". U ricordu di u piacè ricumandatu hè fughjatu inconscientemente, à u livellu fisicu, ma hè a più affidàbbilita per storà infurmazione.

Hè impurtante di furnisce l'informazione onesta: sì, sti sustanzagi un piacè, ma una persona pays - hè salutatu, rilazioni è ancu vita. I paisani sò devenu esse preparatu per esse cunversu cù u so zitellu. I diritti ghjustìziu deve esse guidati da e persone chì sò intitulati ind'i quali materi - maestri è psiculogi, è ancu quelli chì sò permessi di fà esperimenti pusitivi persunali.

• U putere di l'autorità è l'esempiu persunale. Sì senza elli, l'altri amuleti ùn sò micca più validi. Ùn importa micca quantu cunvince chì, in u vostru parolle, i parolle di cumu un ghjornu un certu cavallu mortu da una gota di nicotina sonata da i vostri labbra, sti restanu justi paroli, se ti fumu.

Cumu per evità u sbagli?

Ci sò atti, a cumissioni di e quali ùn solu micca dà risultati pusitivi, ma ancu aggravate a situazione. Eccu i più periculosi per elli:

• Accusatori in tuttu. Spessu, l'adulte l'accusate l'adulescente cù qualcosa cosa: "Aghjustassi chì oghje ghjà in fumu silenziu". Per sente stu parenti à u zitellu ùn hè micca solu l'insulte. U libru di John Grey "U zitelli da u celu" cita una linea di generazioni - un trattu invisibule cuncepitu è ​​accadufatu supra quali pani sò ritenute nurmale, affinchendu i figlioli un postu sottu - sottu a linea. A tali giogaria permette à i ghjinirazioni ghjovani à cunghjuntà micca a traccia di i risorsi spirituali di l'anziani è di sviluppà liberamente i qualità necessariu per una vita sana. Hè solu per i genitori a raparà sta jerarquia da u so cumpurtamentu male à u zitellu - è sò digià sutta a linea. U zitellu toccu u so postu, questu esse in essenza, diventa un ommettu per ellu stessu, ma ... À a stessa volta hè obligatu di sminuà parechje staddi impurtanti di u so sviluppu. Ùn pò esse dichjaratu chì questu impedisce di più di più, ma ùn serebbe missellu troppu in questa vita. A solitude di l'ànima, anche u mare di l'amichi intornu à - ùn hè micca u prezzu di a frasa hè intesa?

Accusing a ziteddu hè ancu ansietà, ansietà annantu à ellu, ma quantu anu perceive u primu è u secore! Aghja sinceri cù u vostru zitellu, hà amparatu à parlà cun ellu cun l'aiutu di senteri - dà e parolle di più significati.

Un errore pocu cumuni di i genitori hè di pruibbi è privati. U càstitu distruntenu u disìu ùn solu per coperà cù i genitori, ma ancu per cumunicà cun elli in generale. Dopu tuttu, da a mamma è di u papà, chì devenu esse cura è pacenti, si devenu diventà in supervisore stretti. Questa tattica hè ancu erronia perchè priva à u zitellu di l'assistenza parentali quandu ellu hà prublemi.

U pruibiti in a vita di u zitellu sò necessari, ma sò deve esse formulati è spiegati claramente, è ogni ghjornu deve tenite certi fronti - età, tempu, territoriali.

HELP?

U trattamentu currettu à risoluzione di prublemi di sta tipu hè incuragenu à un adulescente per parlà. Ma in ogni casu, senza moralizing o amminazzanti. Hè una conversazione chì provoca u desideriu di u zitellu è u brama di fà sapè cumprà, risposta à e quistione chì spinci l'ànima è raccotta vantaghji pusitivi. Hè necessariu di cumincià sta conversazione cun l'enumerazione di i sbagli è a presentazione di e so cumpetenze di i zitelli, ma cun quistioni salvatichi:

• Cosa pensate à i cigarettes (alcool, drogi)?

• Perchè crede ch'elli ùn vogliu micca aduprà?

• Cosa, in u vostru parolle, possu fà per voi, per ùn avè micca fà più?

• Vulete dumandate di qualcuno?

Se i genitori vanule l'opinione di u zitellu, l'opinione di u zitellu hè assai apprezzatu da i genitori. Quessa una cagiunata, ùn tocanu micca i parenti di u prigiunamentu in u prigiuneru, mostranu un interessu sinceru in l'anima di u zitellu è, dunque, hà u drittu d'esce da ellu i risposti sinceri. È u cumprintà u cumprà certamenti si stabiliscenu. È ùn hè micca solu u primu passu nantu à a manera di risolviri u prublema, perchè, sicondu a saviezza antica, assai più di a mità di u secunnu cumencia.

Look.

Roman MENSHCHIKOV, Consultant on Rehabilitation:

- Qualchì dependenza deve esse guardate com'è una malatìa chì hà quattru parti: biologicu, psicologicu, suciale è spirituale. È u trattamentu deve esse guardinse in quattru ordine: una cura medica, supportu di un psicologu dilicatu, l'adattazione suciale è a prestazione d'opportunità per u crescita spirituale.

Farewell.

Irina BORISEVICH, duttore-psicoterapista, narcologu:

- Ci hè più faciule è più faciule per trattà l'addiction à i zitelli è l'adulescente di l'adulte. Hè difficili cù i mo genitori. Sò cunvinti assai chì tutti sò doing just the right thing. Ma i radichi di u prublema in a relazione trà i zitelli è di i genitori, è si ritruvani assai. I parechji tendenu à vedà in i zitelli l'ughjettu di rializà i so esperimenti cumplicati, a so riflessione. Ma puderà esse - solu un scopu di amuri. Questu hè un sensu internu specialu. U zitellu pò ricopperà veramente quandu i so parenti sentenu sti sensazioni.