Biografia di Pierre Richard

U nome di Pierre Richard hè familiar à l'adulti è i zitelli. E tuttu questu, grazia à i pelle fantastichi chì includenu una biografia di Pierre. Biografia di Richard si pò dì à parechji roli beautifully played. Tuttavia, a biografia di Pierre Richard è tanti sò cunnisciuti. Dopu tuttu, stu palluni tristi, un "spartutu, da a strata Baseyana", un favuritu di i milioni di telespettaturi in u globu. Ma, però, a biografia di Pierre Richard hà assai fatti. Di sicuru, ùn ognunu ùn cunnosci micca unu di elli. Dunque, in l'articulu, parlarà di e diverse eventi di a vita di Richard. Ci anu ricordatu tutti i anni di a zitella di Pierre è a so ghjuventù. Di sicuru, a biografia di questu l'attore pò piglià un gran numaru di pagine. Dunque, avemu da pruvà à sceglie almenu i punti di basa di a vita di Richard.

A zitella d'oru.

Allura, induve a biografia di questu omu principia? A data di u nascita di Pierre hè u seicentu d'aostu 1934. Se parlemu di u nome chjamatu di Richard, chì hà ricivutu da u nascita, sona cum Pierre Richard Maurice Charles Leopold Defhey. U futuru famusu attore francese attiva in u picculu cità di Valenciennes, chì hè in u nordu di Francia. U rè di Richard era impastatu in l'industria tessili. Hè avà nutatu chì a so famiglia era assai antica è feudali, per quessa, l'antenati di Pierre da generazioni à generazione passà nantu à i so cunniscenza di u sviluppu di cummerciale è di l'aumentu di capitali. Ma, quì u babbu di Richard era una "ovina bianca" in a so famiglia. U fattu hè chì hà avutu un mentre forti, è pudia multiplica l'statu diversi volte. Ma, sfurtunatamenti, u papatu di Richard hà amatu di bè, à passassi è à ghjucà à e razzi. Cum'è un risultatu, Mentre chì Pierre era sempre ghjovanu, u so babbu saltau guasi tutta a so furtuna, è ne era alluntanata, allughjendu a so mòglia è u figliolu per vede cù u so babbu. U so avio, comu u so babbu, era un omu intelligente è riccu. Dunque, da a so zitiddina, tuttu era sempre cun Pierre. Studia a una pensioni induve hè stata tosta à una limusina. Pariate chì questu hè a zitiddia più ideale. Ma, in fattu, ricchizza Richar ùn aiutò micca, ma impeditu. Studiau cù i carusati chì i so paisani eranu campagnari è mineri, per quessa, erani preghjudizie in contru u zitellu riccu, chì si eranu stritti in u so fondu. È Ritshar ùn ci piacia micca, perchè ùn ùn hà micca cunzidiratu u so soldi cum'è qualcosa di bona o mala. Simplicamente anu tuttu, è ùn deve micca influenzatu a so rilazioni cù i so cumpagni. Per vede i guys chì ellu cum'è tutti i altri è pò esse amici cun ellu, Richard hà cuminciatu à riri è diventai u so cumpagni di classe. Li piaciunu, e, prestu, Piekrr addivintau u so propiu. Questu hè chì Richard principia à utilizà u so talentu attore per a prima volta è ancu esse attu chì puderia esse di utilizà. A strada, u zitellu realizava micca solu à i scorni di classi. Quandu u babbu s'accolse in alta società, Ricciu à spessu li sceccu silenziu di ghjochi, poema è assai più. È tutti quelli chì assistenu à i partiti chì anu da esse misi sinceramente eludendu u ghjovanu è applaudonu. Allora pudemu dì chì i primi audienza è, qualcosa di fanni, apparissi à Richard, quandu era sempre ghjovanu.

Ù micca ghjustificatu l'esperanza di a famiglia.

Tuttu chistu guidatu à u fattu chì Pierre hè stata brusgiata cù l'idea di amparà di i drammichi. Ma quannu disse à i so genitori è u missiavu di questu quì, un ghjornu chì u campu ùn era micca crescutu. Avio era ghjustu furious. Ellu cunsidereghja u teatru un bon hobby, ma chjaramente micca u tipu di professione chì vale a pena di fà in vita. Credu chì u zitellu sera allora u so babbu, è hà bisognu di un omu chì puderia cuntinuà aduprà a famiglia. Siccomu Pierre era u solu figghiu, rispettuamente, era quellu chì deve fà. Ma, Richard ùn hà micca vulutu diventà ciò chì a so famiglia hà vistu. Dunque, ellu recollite e cose è andò à Parighji. U zitellu ùn mancò ancu chì u babbu praticamenti u ricivutu u prumesse di ùn dà micca in generale u dirittu per una abitudine è sustenevule. Pierre anu sempre unshakable. È quandu, per a prima volta, ùn aghju intrutu micca i corsi dramaticli, ùn aghjunghjeghju i mo mani è andà in casa cù una cosa culpèvule, per fà qualcosa ùn aghju micca. Invece, si pigliò in manu, è hà cullatu in i corsi di l'arte dramatiche di Charles Dyullen, è passò una passata à a famosa parechji Jean Vilarru. Cusì, pudemu dì chì quandu u cunsigliu hà avutu questu vulutu. Ma, quannu cumencia à ghjucà à u teatru, era novu disappruveratu, perchè ùn hà micca datu i roli principali. È Pierre hà fattu so fà cun elli. E anu sempre, era persu in sognu di fà una filetta. Ma, finu à chì era pussibule, ellu è u so amicu scrivi skits umoristichi è mischjerri di u stadiu, sperendu è crede chì, à a fine, tuttu cambiava è diventerà un famosu attore chì starred.

U scuperta di talentu da Yves Robberu.

Cumu avemu vistu, prestu, hè successu. In u 1968, Pierre travaglia cù u direttore Yves Robberi. Hè quellu chì glurificò à Richard in tutta u mondu. U successu à Pierre vinuti dopu à a pelle "Beatu Alexandru". Accuminciaru a ricunnosceghja à e carru, per piglià autografi. Ma, u mondu sanu hà parlatu di Pierre dopu a maravigliosa cummedia di Robberu "L'altura in rubrum in u calzariu negru". Allora Riccu addivintau un palluni di tristi, una sorte di straggler chì si trova in constantu in situ cusì comicu è creeghja, perchè in fattu, ùn vole mai. Pierre hà passatu trentà anni ghjucatu à i so caratteri, chì mischjianu e persone cù a natura cume di i azzioni è l'incidentati chì l'accadenu. Tutti i comedie cù a so participazione hà disfatta cù u grande successu cù l'audienza. È sopratuttu, assai amanu u so scopi strisciati cù Gerard Depardieu. Solu bisognu oppostu in caratteru, apparenza, imaghjini, sti dui belli attori Francesi sò maravigliose cumplementari è creanu in u film l'imagines veramente inescutable è divertite. Hè per quessa, hà cunfilatu in assai pelle, nimu chì anu falliu à u boxe.

Pierre assai amarà a Russia è hà starratu assai filmi chì i russi catturati cù i Francesi. Avia quattru cumpagni di vita, ci sò duie figlioli è duie bniet è una neighjata, à quale ellu solu adore. Pierre ùn vi manca assai è ùn fuma. Amassi solu una manera di vita è ùn mai si pesa di nunda.