Cume per séntete sè stessu: masturbazione

L'autessodisfazione hè una manifestazione naturale di a nostra nostra sexualità. Sembra chì avemu scunciate chiaru cusì, è ancu in a relazione di un omu è di una donna, a masturbazione hè ancu un tabù non-ufficiale. Cumu per satisfecia sessualmente, a masturbazione hè u tema di l'articulu.

A vita secreta

Un veramente capisce chì un cumpagnu hè ingaghjati in masturbazione, per parechje hè diventatu un scossa. E donne di sti circustanzi, spiciarmenti spessu sentenu umiliati, percive questu com'è una perdita di u desideriu per elli. I pensanu chì sta via di l'autocumpenziatura di u maritu parla di a so inconsistenza sessuale. Men, truvà un cumpagnu per l'autocumuli, ùn sianu micca quì l'amminca à a so masculinità. Cumu pò cumprenderà: a masturbazione femminile hè cuncentrazione principarmenti supra u clitoris, ùn manca cun interfaccia cun coitus, ma, per contru, pò serve di prelude d'amore. I donne sò capaci di orgasmi multiplici, perchè un omu pò crede chì una donna chì carizza ella, hè prestu à piglià novu. Inoltre, l'omi raramente cadunu fora un casu cusì vicinu per vede l'organi sessuale femini, sò oculti per u so locu. Per fà aghjunghje u vostru favore per a masturbazione, volte per fà u velu di i so sicreti. E questu, ovvi, eccula!

Cume cumprà u solitu

Piacè per voi stessu

Masturbazioni ùn hà micca bisognu di u rolu di caricia previa. Questa hè una prutizzioni sessuale separata, chì esiste per sè stessu. L'autoerotismu hè un piacè chì ùn s'assumiglia micca altre altru. Questa hè una sessualità differente, chì esisti ancu cù i soli. Sti dui tipi di eroticismu ùn compite micca cù l'altri. Per carìssenu hè per dà un pocu minuti chì appartenenu solu per voi. Hè un solu rimediu per rilassate è si senti cunfidendu in sè stessu. Ghjè per questu carizza un zitillùcciu. In un adultu, cusì carizzi realizanu altre funzione.

Sentances di culpabilita

Ci hè quellu chì avemu aghjustatu pò causà sentenzi di culpabili micca solu perchè hè qualcosa di mala, ma solu perchè l'avemu l'ocultonu. E ora avianu stati cumplimentati di stà sessuale - ognuna si satisfà. In questu casu, i relazioni di partenarii sò redundanti. A longa scursa, l'autocumuliera, cum'è qualsiasi autra autufistanza, cunfundita una persona à a sulitudine. Da u puntu di vista di u piacè ricivutu, a masturbazione hè inferituali à l'attuali oterosessuali cù un partitu intimanti: hè quellu chì face u piacè maiò, u più grande detente. A sexualità ideale sempre suggerisce reciprocità. A sexualità adulta hè una lezione per dui. Quandu i so cumpagni sò più prubabili di masturbaru ca d'esseri sessu, significheghju chì una relazione hè stata apparevuta in a relazione. Se ci carizziamu parechji volte di ghjornu, questu puderà indicà una forte ansietà. In questu casu, ùn hè più un scopu sessuale. Hè bisognu à parlà cun un sociu o ancu un psicoterapeuta. Hè una bisognu di masturbazione ponu esse dinù qualcosa diffarenti di noi stessu. In particulare, in a zitiddina erani micca pruibuti per avè i nostri sicreti. È quand'elli "ciusinu", u sensu di a culpiscenza intende. Aghju pigliatu da a mo mòglia. Hà a so manu nantu à a meia, cun mèttinu di cuntinuà a prutizzioni invece di mia ... Hè insupportable. Aghju dumandatu di firmà, è ùn avemu mai parlatu. Pensu chì si senti culpèvule, cum'è s'ellu ùn era micca par. Ancu s'ellu ùn hè nunda à nimu per fà cù questu. È veramente ùn importa micca.

Ci sò tanti tipi di masturbazione

A scienza medievale cose chì a sumente hè derivata da limfa, è a limfa, in turnu, pruduci u cori. Hè perchè cunclusu chì l'ejaculation massa frequente depleteghja u cori è causanu parechje malatie. Sta perspettiva durò finu à u principiu di u XX sèculu. Gradually, l'attitudine à a masturbazione cambiò per u megliu. In u travagliu di i scrittori di l'Età Plata (AI Remizov, FA Sologub, AA Tinyakov, etc.) a masturbazione hè estesa. U filòsufu Vasily Rozanov scriva: "Danti i so cumpagni, l'onanisticu hè cum'è un cavallu Arabu à mezu à i bituminidi". La medicina moderna ùn vide una masturbazione cum'è una minaccia à a salute. L'Anticità era mandatu à a masturbazione. In Grecia è Roma, i dispositi speciali sò ancu fatti per ella. Inoltre, a parolla latina "masturbazione" hà una sombra di disapprovzione, chì significheghja literalmente "desecration by hand". A Bibbia rici comu Diu punìu Onan, chì spulava a sumente nantu à a terra. Certi circhienti anu crede chì ùn era micca una masturbazione, ma una sessione interrugata. Eppuru sta storia servi com'è a basa per a cunnanna di a masturbazione da a chjesa. In a Russia antica, hè stata chjamata a parola greca "malacca" o "masturbazione" Slavica è equivata à l'evucazione di u diàvulu. Oghje, a masturbazione hè veduta cum'è un medio di scuperta di u situ sexualmente è una fonte di piacè. Quellu chì in stu casu ùn pò esse diventatu un sustitutu equivalenti di relazioni sessuale normali "è avemu recu a elli in diverse è tempi di vita. Certi carenni calmu è immerse in l'oceanu di a sensualità, l'altri spiegà è ripete à u regnu di fantasia. Qualse qualcuni scelte pò esse benefiziali per a coppiu. Ci sò aiutu à ogni societale di ricunnosce u so piacè, chì ghjè impurtante per u sviluppu riescitu di a sessualità. E inoltri, regulanu a tensione di ogni societale separatamente, è in un coppiu, quandu unu vulissi essere sessu, è l'altru ùn sia micca.

Una scusa per ponderate

A riazione di a donna era naturali: volia turnà tuttu un ghjocu sessu, per fà sparte. U mo maritu ùn era micca pronto per questu. Dice chì l'associu "ùn era micca à parà", perchè u mecanismu psicologicu di e travaglii di prughjettu: attribueghja i so sentimenti à ella. Ùn era micca preparatu per fà una donna à a zona di a so intimità. Parechji donne anu sintimentu intrecciate di culpabilita. In questu casu, detta d'avà hè l'illusione chì u vostru omu hà bisognu è pò esse sia, se ùn si traballa micca, tù sì culpèvule. Intantu, a maiò parte di l'omi devandenu un certu livellu di libertà. Dunque, l'invasione di questu esfera hè spessu percifisu cum'è una violazione di l'intimità è pruvucà una prutesta. Non dramatize. Ùn impose micca o vi permette averebbe benezza. Perchè micca solu ghjucà se ferma un ghjocu. Hè impurtante chì a masturbazione diventate. Una occasione per rifirisce ùn esse diventata a sola forma di vita sessuale. Ùn avemu micca suspettatu chì un novu jocu puderia cumportà. Ci voli piace à vede l'altri carizzi, o sapere chì ellu avia fattu solu, era excitante. Ma à u tempu, anu spuntatu d'un altru.