Quale malati pò esse cù l'alcoholismu?

A societat muderna hà cambiatu assai dipoi u Medievu. Hè corrupta da una multitude d'attività di divertimentu. In certe volte in queste persone pendu u sensu di u tempu, u sensu di l'aligria è di l'alegria di u spiritu.

Ellu si scurdò di quale sò "ghjucati di a vita" di u primu serviziu. A gente dirighjanu à u "all heavy", perdiendu in stu caleidoscopiu infinitu di l'eventi d'elli. È un ghjornu spuntanu, perde, anu briunatu è anch'elli dumandate: quale hà fattu a vita? Chì avè aghju fattu per e persone chjaru è di a sucità? Chì site eru?

Hè in quelli moments chì una persona rializeghja a so impurtanza chì faci in e decisioni vita. Ci aghjunghje è rializeghja chì cambià ciò chì hè quellu di a so vulintà. Dopu ci hè un desertu stupidu: un tentativu di scurdari quì cun l'aiutu di l'alcoolì. Prima, l'alcoholicu hè stata "amicu": calma, relaxe e aiuta à purificà a vostra mente. Allora, imperceptible, l'alcoolu principia à turnà in u piticu inevitavu, chì cresce in poveru versu a punta di l'abissu.

Parechji esperti - addicti di droga addistenu chì l'alcoholisimu hè casi incurable, ma ogni ghjornu pigghianu un grande numaru di "fede perdita in elli". Quandu una persona si capiscinu quandu a so vita hè prestu è si va à u duttore annantu à u tempu, ellu, perde, evita i terribbili consegni di l'alcoolismu. Parechje persone fendu rid di a dependenza di l'alcoholizzazione iniziale da visita di u terapeuta; altre persone bisognu di trattamentu narcologicu. In ogni casu, l'statìstichi sò tristi: miliuna di persone mutenu di l'alcoolismu annu solu in u nostru paese! Hè bisognu à pensà à questa figura fantastica!

U corpu umanu hè designatu cusì cusì chì l'alcoolù corroe lenta è gradualmente. Parlamanu di chì e malatie pò esse cù l'alcoholismu.

In u primu postu, u stomacu soffre. Prima, a gastroduodenitis crunulica (disfunzione gastruca, disfunzioni di la vespali, infezzione rectale) apparissi. Sta malatìa fa quì periscenu u dolore agutu, chì s'intensifichevi comu l'esaggirazioni. Tuttu u fattu hè chì dopu à l'abusu di l'alcool, a viloria di a vila accumente di liberà l'acidi di digestivu, micca in u stomacu, ma in i mura di u rectu, incrisciando cusì. In u futuru, i dolori più agichi facini cusì intuppiutu chì una persona hà da piglià analgistri tutti i sicondi. In seguitu, quandu e funzioni di a vila è di u rizettu sò spegati, ci hè una inflamazioni veloce di u stomacu, chì (senza piglià mette urigenti di trattazione) pò purtà à l'ultracevule.

L'ulceru gastrica hè una inflamazioni di a mucosa (similar à a stomatitis chì si trova in a bocca per falesa di fangu), chì si sviluppa è aghjusta. I sintomi di sta maladie immediatamenti visitativu è spasmodicu in u ventu di l'abdomen, periodu di esaggirazioni è sollievu di u dulore. L'ulceru gastru pò esse diventatu in una forma crònica, se a tempu ùn ùn cercà aiutu da u gastroenterologist. Ma ùn sia assicurata da illusione imaginariu, a malatia ulancativa stomacu pò diri à a morte! Intèndite di ignurà è anestesize spasme, è sguardi in u stomacu pò avè apertu. Sicondu l'statistiche medica in questu casu, minuti jucanu un rolu! Sì ùn scuprerete l'apertura di a ulcere in u tempu, u sangue trasfurmassi u stomacu (u sangu purga). Di solitu in questi casi, i medichi ùn anu micca tempu per piglià ogni cosa per salvà a vita di una persona.

A prussima, una maladie "amichezza" ch'ella hè causata da i prudutti alcoolichi hè a distruzioni di u fianu (cirrosi di u fianu). I sintomi di sta maladie immediatamenti visibule. U corpu umanu ferma per esse ricunnosciutu l'alimentu, u dolce cumincianu à l'area di u fianu è di u tornu. In certi casi, l'iniziu iniziali di cirrhosi ùn mancunu manifestazione n à u modu, ma dopu (cù e staddi più avanzati di a malatia), edema, prucia, una forte perdida d'appetite è un stomacu chì ricusanu di manghjà, sempre ci hè un sensu di debule è sumerezza, un regnu in forza. À i tempi iniziali, cirrosi hè curable; observendu i medicazione è di cunsigliu u livatore pò esse pututu in modu (ma travagliu cum'è prima ùn esse).

E surgenti formi di cirrusite manifestanu in a forma di una coagulazioni di sangue fugliale, u amaru di u capeddu di a prutetta di l'ochju, l'apparizione di circles bassi sottu à l'ochji. In questu casu, l'interventu mediu urgente hè necessariu. Inutili, una persona di principiu di "funnione" davanti à l'ochji è andà prestu. Ma qualchissia persone anu un'immunità di abbastanza debbuli, in stu casu, ancu i pruposte di medichi per salve una persona rivenuta in a fallimentu.

Questa hè solu una parte di quale malati pò esse cù l'alcoolismu. Quandu una persona si piglia in pettu, perde i so particeddi, finisci d'esse ellu stessu, i so amici è i parenti riniscenu l'ellu, è cusì ancu "vi puru" è duplica a dosa di alcoolu presu. Ci hè una cosa cum'è una neurosi alcoolica. E persone cun questa malatia mentale mai più spessu pèrdite a so forma umana, anu sustinienziu cambiante di l'umore, ci sò lamponi lampanti di agressione versu l'altri populi; una tale persona si sviluppa in modu periculoso. Spessu l'alcoolichi perde a so menti, a capacità di pensà è percive chjaramente a realità circundante. In questu casu, avete turnà à i narcologisti, psichiatri. A ghjente hè stata obligata di piglià medicazioni sedattivi, sughjenu cun u sessu per l'auto-furmazione, discussioni in a prisenza di i parenti. Ma hè questu di sempre possu bisognu à guarisce a psique di una persona chì hè addicted to alcohol. Ci hè questi chì i parenti anu da rimettimu di cunvertisce cun una alcoòlica, per dà à un hospital psiquiatriu. Questu hè un colpu duru è un shock per una famiglia!

E quantu malatie corse è vascular causa l'alcoolate. A pupulazioni sò disturbi da a circulazione cerebrale, i vetchumi vita di spluta, memoria è visione sò rotulati. Per via di a circulazione di u sangue lenta è inestabile, certi persone per a so vita si pigghianu i so peri.

In u mumentu, ci sò e cumunità speciale in u mondu per i persone chì sò addicted to spiriti. Ci sò societies sò impegni à prumove un stiluttu mondu, sò studienti à riavulellate a vita senza piglià vodka è a cerveza.