Cumu capisce l'intesi di i culleghi, basatu nantu à l'appellu à voi?


U trattamentu cum'è una picciuttedda ùn site micca bè. Lenusya, Lenochka ... Ciò chì pensate, quand'è intesu un tali cunvene da un cullegiu chì s'assettanu à una taula vicine? "Ddu persona piacevule, duvete piglià un souvenir da Roma! o "St-s-pêche, vale a mantene da a so" ... Retechjari d'assume chì a seconda opzione hè più credente.

Lena hà ricivutu a prima lezioni à u so primu travagliu. "Chì dolce hè ella, stu capu di u dipartimentu," ella sempre mi chjama tantu cari! " Pensassi a ragazza. Dopu u capu di a prima riunione rispunsevule, induve Lena hà fattu scopu, cusì masterfully "appliice" un novu à u capiu chì avia longa prova a so propiu adattate prufessiunale. Allora, cumu truvate l'intesi di i vostri cumpagni chì sò basati nantu à una chjamata?

"Grannea".

• Sta signora hè una voce di velli, tuttu in a "petenki" è "mashenki". Prima è primu, stu significatu chì trà i culleghi sta "vandare" affetta intesa "à gustativa" è ùn esitò à pruvallu a supremetta. Hè assai probabbli, hè stata operatu quì per un tempu assai longu è hà l'statu di un "veteranu". Attentu: l'ambizioni d'altri abbitanti pò ghjucà un rolu decisivu in a vostra carrera.

A u fondu.

• Is this woman comportà cum'è se vulete andà per dumandà dumande? Aggiungà veda: in contru à qualchissia chì hà digià impunia operazioni militari, contru qualchissia intravizza intriga. Tandu, hà decisu di neutralizà cù un sulu suffissu à u nome. Dopu tuttu, "Lenochka" hè improbabile di pudè esse sitate in a catedra di u capimachja. Per questu, ella hè sempre tinta è senza novità, hè per quessa ella è "Lenochka", u secretariu eternu è a zitella "nantu à u gravure". A capita sarà una persona cun un nome "adultu", è forsi ancu un nome di u centru.

Attaccante à u statu.

• Appeal per nome - una arma vera in manu di un manipulatore skilful. È tuttu perchè una bona parolla in risposta à a riazione di a maiò parte di e persone seranu più pusitivi chè negativu. Observe in chì cuntenutu u nomu cù suffissu diminutivu hè abbastanza più spessu. Probabili forsi, serà quarchi cosa: "Lenochka, mandate, caru, questa coppia di facsimile, ci sò vint'anni oghji ccà". E avà traduce stu babbling in una lingua nurmale è avete vistu chì u manipulatore stu puntu indirizzi di u vostru locu in a ghjerarchia di l'ufficiu: u mo mistieru hè più impurtante da ellu, ellu dice.

• Un signalu sempri più alarmante, se sente stu tipu di trattamentu da micca di un collegu d'ugguali, ma da i vostri subordinati. Ùn ùn cume chì l'usu di u nome di "zitelli" - hè l'intrattenimentu tentativu di i scioprandenti per meritassi a locu di u patrone novu. Invece, hè un attache calculatu à u vostru capu di l'autorità emergente. Forsi, i vostri subordinati anu u so propiu "candidazione" per u rolu di superior. È si indettavendu in ogni modu pussibuli chì ùn ci pudemu avè ubbiditu.

Counterattack.

• Opzione per Samurai vera - prova à aghjunà u suffissu stessu à u nome di "vandare". Hè facilitu per avè capitu chì à u ritornu vi vede l'maschera di l'esfinia soru: dopu à tuttu, l'affari hè quì! Ma stu mètudu hè per i più bravura. Per i fannijiet di i tecniche tradiziunali, hè abbastanza solu per rientà à a "benefactressa", quale hè u vostru nome: "U soltu chjamatu Lena, ma si hè più piacevule per voi, chjamate Elena Petrovna". O - "A mo mamma è u papà, cum'è i genitori di u mo ziu Fedor di Prostokvashino, ùn avè micca accustatu à quelli siousi."

Chì l'opzione hè bella per u vostru casu particulari - decide per sè stessu. A più chjucu chì era, altri cù a manu ligera di questu "avutra" anu da esse chjamatu è percive "picciottu" tuttu à quale ùn la mandra. A puderete risicate assai per passà in a "Lenochka".