Ayza disputava cù u so ex-maritu per via di un ziteddu cumuni

A fine di l'annu passatu Aiza Dolmatova si maritò per a seconda volta è diventò Anokhina. Trà a donna di a cummerciale è u so ex-maritu Alexei Dolmatov, megliu cunnisciutu da u nome scrittu Guf, hè stata una relazione tensa.

In ogni casu, a coppula cuntinueghja di cumunicà per u cuncepimentu di u figliolu cumuni di Sam. Aiza ùn solu permette à u so figliu per cumunicà cù u Guf, ma ancu annantu à u ghjornu in pocu ghjorni à u so babbu.

Sam Dolmatov hè una persona populari in Instagram. I so genitori spessu postu di ritmi di u so figliolu di 6 anni in i so blog, è l'abbunati sò cuntenti di cumentà nantu à e so ritratti. Molti sò stati stupiti da i capelli longdi di u zitellu, ma Aisa ùn hè stata categuricamente contra u mottru di u so figliolu.

Aria ùn hè micca cuntenta cù u capelli d'u zitellu. Ricertamenti, Sam anu novu era à u Papa, è decide di piglià l'oppurtunità di marchjà cun ellu à u barbiere.

Aiza accusò a Guf di non pagamentu di pensatività

L'ultimi nutizzi di Guf scandalizatu Aizu. Rispera fermu à i cambiamenti, è sguassà tuttu ciò chì pensava di u so ex-maritu:
U pianu ricurdeghja chì hè papà, micca quandu avete da pagà per i medichi, a furmazione, a robba è un salari per una babbu, ma quandu puderà annunzià. Hè un piacè chì i me parenti sò ancu culpiti cun ellu. Chì a cizalla. Allora pagu pagani pensendu ancu una volta per tutti i anni, è ùn sò micca travagliatu senza firmà

Guf decidiu di responde à a so ex-moglie cù un cummentu risicu:
Ancu s'ellu ùn prumminti mai esse guidatu da i vostri provistuti, ma da chì u vostru novu "maritu" ùn ci ùn deve à cinque minuti per discutiri qualchì tema, avemu bisognu di sti malentàntze cumune. Sò micca ancu esse ghjurificatu. Fate l'invaghitu a vostra famiglia sana è nimu hà permessu. Sè mi salute. À l'età di 3, ci era ancu assai aduprà cù i patrullieri, ma micca à 6. U zitellu dete era u zitellu per a so zitiddina. Allora decide chì decide per ellu stessu. Ùn cambia micca. Intantu s'hè ricurdatu di pensativu? Ùn sì micca. Ùn avemu micca parlatu cusì tutti i mo richiesti à a vostra "famiglia". Dìcimi ringraziarete per tuttu è cumportanu cun dignità. Ti precu, ùn cumincianu micca
I scandalous entries entruti in u microblogaggelu di i famose ùn sanu micca longu è sò stati pronti.