Quandu Valentine's Day: ciò chì hè abitudine di dà à u ghjornu di l'amanti, e leggende di a festa

U ghjornu di tutti l'amatori hè un simbulu di sentimenti sinceri, calidez è cura. In questa data, e coppiu in amuri preparanu in anticipu, creendu cù i so propri maravigliate chjusi, cumpunendu poema d'amore è cun temptation particulare chì pensanu à u prugramma di una sera romantica. Di sicuru chì sapete quandu u San Valentinu hè celebratu, ma a sdia di u vacanze pò esse micca listesse. Sì ùn avete micca familiarizatu cù a festa più romantica di l'annu, fate qualcà di nutà a data di a so aghjunta in u calendariu, per ùn avè micca scurdatu di gràzia à i caru persone cun rigali inesperu è sorpresa.

Quandu ghjè cilibudu u San Valentinu di u Valentine è induve sta tradizione?

Annumente in parechji paesi di u mondu oghje u festa di tutti l'amici u 14 di frivaru, ma in u territoriu di qualchi stati, per ragiuni riligiosi, u San Valentinu hè pruibitu per celebrà. Per esempiu, in l'Arabia Saudita per a violazione di i bagnu amatori facenu materiale in responsabilità.

À a fine di a seconda settimana di ferraghju, a Chiesa Catolica anu honori à San Valentinu, u Gran Màrtiri, à quale Claudiu II resu a pena di morte. L'imperatore rumanu era di l'opinioni chì l'omi maritatu ùn anu riintrenu à uniscinu à l'armata di l'esercitu è ​​a pattu di u so capitu, è perchè impedì un decretu chì pruibbia rapprisintanti di u sessu più forte chì si maritassi. U prete, per contrari, trattò di manera favoreta a creazione di a famiglia - hà amparatu secremente amatori, per quale hà pagatu.

Ùn hè sicuru chì ùn sia micca cunnisciutu se l'storia di sopra hè vera. Ma u fattu restu: oghje a festa di tutti l'amatori si celebrà in parechji paesi di u mondu. Questa hè u ghjornu chì pudete spiegà cun sinte esse sentimenti cù l'aiutu di una presentazione dulce, insignificante. In u 14 di ferraghju vi puderei feliciti l'amichi Valikov cù i nome di ghjorni. Questa nantu à sta data hè u Valentine's Day.

I rigali tradiziunali per u Valentine's Day

In più di i fiori è dolci, un attributu indispensabile, simbulizante di u festa nantu u 14 di frivaru, hè una carta bonita in forma di un core, chjamatu valentine. U piccu di a so popularità di missaghji stampati in u 18u seculu, u creatore di u primu «cori» hè cunsideratu u duca francese, chì hà scrittu annantu à i prudutti di missaghji romantichi à a so mòglia.

A bellezza di i vacanze hè chì ùn hè micca necessariu di presentà un rigalu caru à una persona estimata. Assicuratevi chì una bufanda di mela o una carta artighjanali serà più caru ch'è a vostra segunda mità centu volte, in casu hè un regnu banale da a magazzina.

In più di l'ammirazione di queste vacanze sò ancu e so ardenti oghji, chì chjamanu a celebrazione "pagana", prufessiunale solu per l'urganizazioni cummerciale: fabbriele di chocolate, buttuni di fiori, sidimenti di ristorante (per svince). L'abbitanti di u Kazakistan è in tuttu cunziddi, chì l'azzioni scontriali dedicate à u festival particulari, u cumportamentu à a prima vita sessuale di i pupulari.

Da u 14 di frivaru, pudete trattà diversu, ma a maiò parte di a famiglia è solu parenti ùn avìanu micca avutu una altra cita in l'annu per una data romantica. In questu vacanze, u ricunniscenza in amore ùn hè micca percibitu cum'è una materia di cursu, ma cum'è una manifestazione sincere di sentenzi cale. Se ùn sapete micca prima, quandu Valentine's Day, hè u tempu di penserà cumu passate a vacanze dinù annu.