U sviluppu di a parolla in i zitelli à un annu, u palcuscenicu di a furmazione di u discorsu

U sviluppu di a parolla hè una stadiu obligatoriu à a furmazione di u zitellu. Pudete cuntribuisce à u vostru zitellu per sopr'à sta stanza cun u massimu consoladoru, ma più impurtante - ùn esce micca.

Qualchidunu primariu serà felice per sente a prima parolla da i labbra di a so picciutta. Ùn importa micca chì a parola "mamma" serà, o, forsi, qualcosa di manera diversa. Hè assai impurtante per i paisani anu osservatu u successu di migghiori - ci dessi impressioni tremosa è gioia. Qualchidunu cercanu di purtà stu mumentu cuntentu è cumincianu à insignà à u zitellu à parlà. Ma, sfurtunatamenti, ùn tutti ùn sapendu quandu hè esattamente u tempu di u principiu di a furmazione venenu, è chì fà per ùn fà micca assai perde.


Eppuru si vulete aiutà u so picciottu prima. In questu casu, trattà cun ellu in una manera playfula è in ogni casu ùn privanu di piacè di gioia. I zitelli tieghjanu d'apprendre è sviluppu più veloce in a forma di un ghjocu. Inoltre, quandu ghjucanu, u to figliolu ùn sarà micca stancu, ma riceveru un caraghju positiva, chì sarà trasmessu per voi.

Quasi ogni mamma hà vulsutu aiutà à u so zitellu in u sviluppu, ma crede ch'è esse da fà quandu u zitellu speranza un pocu. In fattu, u sviluppu di u discorsu in i figlioli prima di l'annu cù un primu suspiro.

U sviluppu di a parola in i zitelli finu à un annu à chianci

Hè u chianciu di u vostru zitellu chì vi puderà sapete ciò chì hè male per ellu, ùn hè dissegnu cun qualchissia o u chiane espresioni una tempesta d'emozioni. Ùn scurdate micca chì in i primi mesi u babbu pò cumunicà solu cù l'aiutu di chianci. Questa hè una opportunità unica per u to fratellu per cumunicà cù sonu. In i primi misi, u zitellu ampara à evaluà a reazione di l'adulti à i so propii criti. Dopu un tempu (in solitu à u 3 mesi), cumencia à a chianta, cambiant l'inttonazione è a intensità. À questu staghjunu hè assai impurtante per esse tistimoni à u zitellu chì site cuntentu di cumunicà cun ellu. Pruvate d'esse spressione a vostra retazione cumu claramente è chjaru quantu possibili Avete bisogna un dialogu è cusì permettenu chì u zitellu sà cum'è a cumunione gioia è bella cumu pò esse.

U sviluppu di a parola in i zitelli finu à un annu à u caminu

Dopu un pocu tempu, u zitellu hà digià pudè orene o sullivamentu. Stu piriu pò durà un pocu di sei mesi. A cosa più chjucu à u zitellu hè a pussibilità di cumunicà. A cunnessione cù i genitori in questu staghjunu hè u scopu principale di u zitellu, ma spessu chì si averebbe cun ellu stessu, studiu a so voce è i so amichi ùn amici.

U picciottu vulete intesu, hà bisognu di a vostra cumpagnia: questa hè chì mi cunsulteghja in i vostri ochji, vi ca mossa. Per migliurone si face impurtante per cumprènni a vostra attitudine in u so cumpurtamentu, à u fattu chì hà amparatu à riproduce i sonu. Ghjudicate da a vostra ricerca, u zitellu avarà a custruisce u so cumpurtamentu. Caminendu, u zitellu apreva à gestisce a voce è à guardà, questu sarà a basa di a so cumunicazione.

Pudete facilmente aiutà u zitellu in questu momentu: pruvate risponde nunda in a listessa lingua. U zitellu sera amparatu à ciò chì dite, è mantenenu un ochju nantu à a vista. À u tempu, hà amparatu à cumpone più chjubuli ghjucatorii più complexi, è un pocu dopu - copie u vostre agucanie.

À questa età, u zitellu tempi prova di cumprenderà e parolle. Comu accuminza cù travagliu cù l'intonazione è u ritmu di u parolle, esprimintu cù l'espressioni faciale.

U sviluppu di a parola in i zitelli finu à un annu trasfurmatu

Aos gradualmente a vostra zidana sviluppa e ora invece d'agukanja senti babbling, in quali sillabuli ba, pa, ma e altri slip. U caprettu prima sarcasticamente à prutege a sillabelli, ma dopu, addiventanu sbuffulatu, ellu cumparisce quì sottu senza firmà, à seguita attente à voi a vostra ricerca.

Sì avè principiatu à sente chì i babbling è caminari sò tardi per u zitellu, pudete pruvate d'attivà. Poverà u zitellu nantu à i so ghjinochje è cumincià à travaglià cun ellu: cantà e ricorda, ricite rimi per i zitelli, parranu, salizzendu i sillabelli individuali. Ma più importantu, u zitellu era capaz di piglià a cunnissioni tra u so sona u sguardi è u muvimentu di i vostri labbre. Per u sviluppu normale di a parolla, u zitellu vole un esempru di un adultu chì cumpararà cun ellu.

A vostra tarea ùn esse di soprappiti. Ùn fate micca forza, ùn fate micca u zitellu. I travaglià dura per guidallu currettamente in a direca propriu, pressu un pocu. L'aprenu ùn hè micca sustituutu per u zitellu di a cumunicazione umana.

I scienzi sò longu pruvucatu chì i zitelli, chì da a zitiddini sò stati stati creati per a memorizazione è a leghje, ùn pò micca cumunicà è impregnà a creatività. Inoltre, è à una età maiurone, ùn sarà micca pussibule di reparà.

A prima parola

Infine, u babbu pruvirtisce à a prima parola. Hè intrattatu di circustarate un paral • lulu entre i movimenti, l'oggetti è i so nomi. Strictly indicate nisuna cosa o l'accion. Cumentu nantu à quale site.

Do face muscles training and their workout. Paga attente à i labbra è i prugne. Per fà questu, pudete utilizà una varietà di viscoli è dudes. I fieri avè un piacè di strauritu à u fattu chì elli puderebbenu creà sonu funny. Pudete ancu ghjucà cù esprissioni faciale, ùn sia micca timore - fà una faccia, fate a lingua, mimmi in ture.

Paga è attentu à i ghjossi chì ponu parlà cù i zitelli. Hè assai piacevule per un zitellu paragunà un ghjattu di gattu è meow-meow chì u ghjornu stessu cat. Aduprà in u dialogu cù l'enfasi simplificate di i zitelli: mu-mu, hog-bass, bibika, etc.

Quandu u zitellu hè un pocu più vechju, accumincia à ghjucà in a ripetizioni. Lee poemas per rolli cun ellu o ferma in fine di i sentenzi. Cusì, pudete spende u zitellu in a direzzione giudaica è attivà furmà a so parolla.

Sè vo site nantu à i ghjoculi per u mobili, ùn si scurdanu di i dialogi. U zitellu senti a necessità di cumunicà cun voi, in a vostra vita di ghjornu - per cumunicà i vostri vulintà. S'ellu ùn capisce micca u bisognu di e parolle, pò cumprà per esse mandatu per cumunicà.

Inoltre, pudete aduprà gesture: u zitellu hè più faciule per associà e parolle è l'azzioni.

Utilizendu tecniche tali, pudete aiutà u vostru figliolu amparate à parlà. Qualchese chjù è individuu, è u sviluppu di u zitellu per mezu di l'aiutu à equilibri a carica è capisce a mutivazione. Allora u vostru carpatulare predilettu pò ghjustìzia babble è risuscitusu, rigalatevi assai emozioni pusitivi.