Fiori fiori: aster, gerbera, rose

U novu material sinteticu - hèurura, chì era purtatu in Russia da Iranu, hè diventatu assai famigliali trà i sculari. Hè stata attribuita autri nomi: fom, fom eva, phaum, plastica suede, reveler, ma sò vinuti da u nome di l'empresa emissariu Foamlran com. U materiale hè distinatu da a so cuntenua plasticità è d'extensibilità, perchè u patruni pò dà a formule necessaria chì u spumante scurdate è fiscale. Questa funziunalità si trova sottu a influenza di u calore, quandu u foamiran hè chjucatu cù un ferru di caldu o ferru di curling. Tali qualità di materiale sinteticu permettenu di usà per creà bouquets, dolls, accesorii è assai altri elementi di creatività.

Foto di fiori di Foamiran

Cu gran successu, a reverberazione hè usata per creà i fiori artificiali, cum'è i propietati scritti di u materialu facenu possibbili cù similarità incredibule per falla bouquets chì sò difficiuli di distingiri di i veri à prima vista. Per esse sicura di a so apatia naturali, pudete vedere i seguenti photographii. Delicatu lisu, in u prucessu di u travagliu nantu à quale eranu stampati i petali:

Violeta aster com'è dui catinelli d'acqua hè cum'è una cosa reale:

Gerberas di tè in canna:

Brouqua-rose di u carrettu:

Poppy in u vase:

Patroni, patti è patti per creà i fiori di foyamirana

Tutti pòrtanu di l'apprendre, perchè a tecnulugia ùn deve micca bisognu speciale è hè compendibile ancu pè pussibuli avutri. Per fà a prima articuli, avete solu bisognu di patti o patti di u pruduttu chì ti piace, è ancu di i materiali è di l'appruvazioni necessarii: étamarine, scissors, termo-gun, iron. Patrone di peonia:

Per fà un pensone, hà bisognu di u patru:

Un novu pò pruvà à fà una astra. Templariu Aster:

Per a inflorescenza, utilizate l'esempiu schema:

In i buttreghi di l'articuli sò vèndite di venditori-pyatilistnik, nantu à quale hè pussibule di fabricà i sputichi di u suede plastica. Per i stessi scopi, i apparenti di cunfitti sò ancu adattati:

Chrysanthemum sheet:

Per a inflorescenza i siguenti muduli sò adattati:

I mudelli, schemi è patti mudificati pò esse telecaricati è stampati da liberu à fà i borse.

Descrizzione uriginale di a fiore da a famiglia da i vostri propri mani

Per sapè cumu fà questi prudutti, pudete cumprà è leghje un libru in stu tipu di imprese, è pudete avete vistu un video in quale tutti i passi di u sequenziale di u procrudu creaticu sò deskritti in detail è simplicemente: A seguente classi maestra qualificate u prucessu di travaglià nantu à una rosula:
  1. Comu basa, pigliate u patronu fighjatu in a stampa:

  2. Scrivia e densa cartuni.
  3. Fighjate nantu à a fascia di foamiraniu è cercleghji cun un puzzicheghju per chì u numuru d'elementi vene acquistatu: a - 5 pezzi, b - 9 pz., - 12 pz., D - 9 pz., E - 3 pz., D - 1 pc. ., g - 3 pc.
  4. Cesare sette l'elementi di a rosula.
  5. Per dà ogni petale a furmazione chjamata, pudete fà cundannà à un ferru forte è dà un visu curvedu. Hè ancu esse faciutu senza aduprà un artefacte di centru: volte a parte cun un accordione è torna. A manu di ghjustu serà abbastanza per fà chì u petali si forma.
  6. Ci ponu esse solu per cullettà a rosula. Comu basa, hè cunsigliu per piglià un petit bead li quale hè necessariu di cola una tazza è poi allora i petali è cola cù una termo-pistola in ordine scattata.
  7. Quandu tutti i petali sò in postu, resta sempre da u fondu per riparà e foglie foglie.
Sì tutti sò fatti curnici, vi aiuterà cum'è una rosula:

Guidata da u mk citatinu cù una guida passo pianu, pudete fà cù i vostri propri manni bouquets da l'oghje à u ghjornu, usendu mudelli differenti.

Foto di fiori in l'internu di a fameirana

Siccome sò diffirenzii in u so apughjatu naturali, sò spessu usati per decorazione interiore. I posti vede esempi di cumu pudete aduprà sti prudutti pà dicuraggiu a vostra casa:

Secrets è caractères de creà i fiori di fameirana

I pruprietà di un materiale plasticienu anu u so propriu caratteristiche, cusì cù u travagliu esiste l'observanza di certe regule è secreti chì aiutanu à fà verificatori capigliali fiorali:
  1. Per fà u materiale plasticu è mantene a so forma, deve esse caliatu. Se un mudellu cambiatu in a forma di e parti hè assuntu, u calore di e so propria manu serà propiu. Ma quandu hè stata prutetta di cambià in assai a forma è stenderà u reveler, avete bisognu di utilizà un ferru curling.
  2. Per dà u materiale una struttura, pudete pulisce a parti preparata in carta corrugata è u ferru cù ferru.
  3. Se vulete tèndite i spiculi di i petali, anu bisognu à esse stimatu in qualchi manera è fugliate cù un pappu.
  4. Inflorescenzi assai realisti sò ottigati si i petali sò pintatu. I tinti acrilichi sò bè ​​per questu. Per riflettà i culori, serà necessariu a fine di u travagliu per sprinkle l'articuli cù qualchì piripirina.
  5. Per aghjurnà a so parte, hè megliu aduprà cola in cale, perchè cresce l'acchjunà u prucessu di u travagliu. A cola da u tubu per un tempu assai tempu frigge.
  6. Per riparà u core, hè megliu utilizà una bola di fille, à quale si stende l'elementi più petite-petali.
Questi cunsiglià aiutà à appruntà à fà prudutti fiori bianchi da u scorcio è l'utilizate di decorate l'internu, creanu rigali esklussivi, tagelli, broche è altre cose belle.