Perchè i paisani ùn capìanu micca i zitelli


Ogni parente vole esse fieru di u so zitellu. Tuttu pare chì pensa chì tutti i zitelli sò zitelli, è i soi - spezii, unicu, cù talentu fantasticu. Forsi, ùn sò micca parechji famiglii beni faciuli chì ùn vulete micca desiderà u so ziteddu, ùn hà micca sughjettu chì hà rializatu più di elli.

Allora perchè ùn i paisani ùn capìanu i zitelli? Dopu tuttu, tuttu hè da verificà chì i genitori è i zitelli sò micca boni cumu possi l'una cù l'altri? O veramente intelligente, attenti à i zitelli parenti - una rariella?

Stu terzu cuncettu - "fusioni"

"Merge" in un solu solu, suppostu guessendu e parolle è atti di l'altri, micca solu parenti è zitelli. Questu hè cusì u spunenti, parenti vicinu, è quelli chì vive in u stessu canzanu "cunfriniscenu". Questu fa un cuntributivu definitu da perchè i paisani ùn capiscenu micca i so figlioli.

Cuscense per a vita è a salute di u zitellu, a vuluntà di aiutà, per amparà à navigà in questu munnu sò assuciatu cù u cuncettu psicologicu di "unificà".

A funzione hè una forma di rilazione quandu ùn sò micca stati frontieri integrati in u paru, è ci hè spaziu per illusions trà dui persone - "hè cusì cusì, è hè cusì".

Altri esempi di cunfluenza: amore, admirazione in u più altu gradu, sectarianismu.

Cusì, avete avà chì n'arbulu perchè i paisani ùn capiscenu micca i so figlioli - perchè ùn ne perceve micca per l'individuu. Adupratu à pensà à un ziteddu da una età primiata, u so babbu è a mamma sò pronti à "pensate" per ellu, ciò chì vuleria, è cumu per chì i figlioli seranu megliu.

Quarchi cosa adopra i formi cchiù abbucati - in forma di a cura pruduttiva di u sposu è a sposa sottu a minaccia di l'excommunicazione da a famiglia, o l'impusizioni d'una professione "diritta".

Listening - ùn significa micca "hearing"

Aghjuntemu à u nostru figliolu, sèntate u so babble - è a prima volta addimittia chì significava. Ma se pagà assai attenzioni, allura i casi chì seguenu stà senza squadra.

A cena di famiglia, un viaghju in trasportu publicu, vai à a tenda, visitate un duttore, visitate l'agenzii di u guvernu è ogni forma di casu - quante situazione duvete bisognu di riunite è risolve una pregunta seriosa! Quanti posti induve è mamma si pare cù i zitelli!

Allora, in tutti queste postu sò furzati à split their attention: a parte à u zitellu, a parte à l'ufficiale o u duttore, a parte à ella. Cessi Reese, capaci di fà deci posti à questu - questu quali sò e mo mamma ghjè.

U mondu ùn hè perfettu, è ùn pudemu micca dedicate tutti i nostri tempi à u zitellu annantu à quellu chì hè chjucu è esigene a nostra attenzione. Ma à u stessu tempu, l'abitudine di sente à u to figliolu à a mità, hè inattentiva, inattentiva. " Chì pò esse un figliolu intelligente? "- i genitori pensanu, cacciallu da u ventu.

Chì parli di i nostri figlioli?

Infatti, i zitelli, anchi à livellu primitivu, ma capisce i genitori. Sò capace per aghjunghje a cume principalu, micca particularmente in ghjudiziu in dati è u ragiunamentu adultu. E anu, l'adulti spessu ùn sò micca tempu per spiegà cunzeze, situazione in i paroli semprici.

Ancu anzeddu in maiò è capiscenu più, i zitelli ùn ponu micca l'ugualità da i so genitori. Hè per quessa chì i genitori ùn capìanu micca i so figlioli. È i zitelli ùn ponu esse uguali cù i so parenti - sta parte hè psicologicamente ghjustificata.

U zitellu annuncia cù i so desideri, ma i genitori sò stritti è micca pronti à cumprumminarii cù l'"ignoramuses" (nunda di quantu età sò, dui o vint'anni). Hè per quessa chì i genitori ùn capìanu micca i so figlioli cusì cusì spessu. Hè tutti i tragedii - "ùn hà micca andà da induve avemu parlatu" è, à l'altra banda, "ùn si capiscenu micca, ùn scrive micca".

Ùn ogni cosa hè scary

Ci hè chì a natura hè tantu programata chì i primi parenti decide tuttu per i so figlioli è i zitelli, quand'elli criscianu, sustene i so diritti à l'indipendenza. Dopu tuttu, chì, se micca cusì, hè a so viabilité verificata?

In a natura, tuttu hè cuncipitu in armunia. È l'età chì i zitelli ponnu cura di elli stessi - questu hè un tempu chì i paisani pusonu "sticks in the wheel". Questu hè simile à quantu à a salvatica, a generazione maiò empiei i pezzi fora di u nidu , perchè anu appendà à vola. È senza i "piccati", u dolore di malincipente di l'unicu è più caru di u mondu - pais - hè indispensabile.

Unificazione - u criticu di relazioni equi

Solu quelli chì sò indipendenti si pò capiscenu à l'altri. Un modu di vita separatu, una manera di guadagnà è in generale - ùn "ùn hà" purtatu in u pico è dete ", ma tutti avianu u stessu. Solu solu ntra tali "individhii", l'individuu in ogni rispettu pò esse cumprendi è rispettu mutuale. E cù i genitori, puderia esse salute, è finu à a fine di u ghjornu, sarà una relazione "hà datu un vermu in u pico è hà datu i struzzione cumu viaghjà".

I raciuni cercani cù e pezzi vicinu sò un sognu chì solu questu occasione diventa una realità. U parmigianu di sangue ùn significa micca vicinu à u spiritu. Dunque, ùn anu micca aversà si i più notti - parenti - ùn capìanu micca i zitelli. Hannu un sistema di valura diverse, altri critichi. Solu deve esse tù stessu è sia graziosu. I paisani - i zitelli, per l'opportunità chì anu utilizatu. E i zitelli - genitori, solu per u fattu assai d'apparizione in questu munnu.