Mentale è sviluppu fisicu di u zitellu

In questu articulu, ùn hè micca solu una quistione di sviluppà i capacità mentali è e so cumpetenze, per esempiu, l'abilità di leghje o cunti, ma ancu per u sviluppu fisicu è mentale di u zitellu. Details in a pubblicazione annantu à u tema "Uviluppu fisicu è fisicu di u zitellu".

Sviluppu di capacità per a cugnizzioni

Da u primu mese di a vita u zitellu palesa un scontu irresistibile di sapè è apre studii novi. A mobilità permette di spustà più liberamente. À a fine di u primu annu, a mobilità di u zitellu hè migliuratu significativamente, novi horizons aperti davanti ad ellu. Hè capacitu per cunzidira à ciò chì attrae l'attenzione, questu interessi hè cunservatu per un pezzu. À una primi anni, hè necessariu stimulà, prima di tuttu, e cumpetenze fisiche chì prumove l'esviluppu di fiducia, a libertà di u muvimentu, a migliione di l'abilità mentali è a destrezza. Stu prucessu svegliò curiosità in u zitellu è aiutà à sviluppà l'imaginazione. A lingua hè assai impurtante. Parlate cù u zitellu, facendu cù l'attività di u ghjornu, spiegà ciò chì fate, canta è leghje. U prucessu di l'impresa in i zitelli hè diffirenti in cunsistenza è prugressivu. L'urganii di u sistema nervoso funziunate perfettu, facilià stu prucessu, tutte e parte di u sistema interagisce cù l'altru, chì furnisce un sviluppu ordenatu di l'abilità.

U sviluppu di cumpitenza in generale

U primu essinziu chì un zitellu amparà hè a capacità di suscitarà a so testa. Ideale per apprezzà l'appruvazioni stimulanti - stinniglie in u stomacu. Quandu un zitellu ampara à mantene a testa in a pusizioni di u praticà è di pugna nantu à e so mani, ellu hà cuminciatu à amparà à turnà. Per sviluppà sta sapè, facia u zitellu nantu à a so sporta nantu à una superficia chjucu è sguassà a so attenzione perch'ellu si gira i so capelli. Allora aiutà à posicà i so giglii è i brazzi in modu chì hè piacevule per inizià un colpu. Quandu u visu di u zitellu hè rifiutu, aiutau novu aiutà à adopra una pose chì facilita un colpu. Questa sezione d'accussioni pò esse ripetuta 10-15 volta, dirigendu u zitellu in i dui posti. Quandu si sappieghja l'essenza, ùn ferma aiutà. Dopu chì u zitellu aprende à vultà, insegni à pusà. Plantate u zitellu nantu à una superficia plana, sustegnu a cintura è aiuta à favurà, cù u sustegnu di e mani. Quandu u zitellu apri a postu, ghjucanu cun ellu: struisce cù ellu, scaccià da ellu à u lugneru, cusì hà amparatu à mantene u so equilibriu.

Sviluppu di capacità finale