Comu per liberà l'odore sfavore di a seconda manu?

Oghje ghjornu un gran numaru di i clienti cattite e cose in vendita di vende cose. Ma u fattu hè chì tutti spàrghjanu un aromu dispautu. Vi parvaraghju cusì cun u caccià.


Cumu hè chì l'oliu displeghje hè chì vene, è chì piace?
I roti di secondae sò purtati à noi d 'altri paesi, u modu di cunsumadori hè assai longu, per esse, per evità l'apparizione di parechji parasites è di battè in quì, avemu a trasfurmà a trasfurmazioni. Hè rializatu cù sustanzi chimichi speciarii, qualchì cuntenenu formaldehid. Ancu s'ellu ùn hè una opinione chì i chimichi sò nantu à u listessu nivulu à i freshenificanti diodori, ma ancu questi tocchi sottu à u prucedimentu di neutralizazione di vini, chì ùn sò micca sempre fatti cum'è aspetta. Hè ricivutu micca di cumprà assai robbi stinky, questu suggerisce chì ci ùn sò micca nudda bacteria, insetti in questu, ma ci hè una cantina considerableu di formaldehyde. Ma s'ellu hà assai piaciutu a cosa, è ancu a compra, hè necessariu di travaglià cun ella.

Cumu sguassà l'arriciu di e vistite
Quandu compra a qualche cosa chì hà cumpratu in a buttone di seconda mano, una cundizione obligatoriu per un utilizazione più larga hè a so purificazione. In i purificatori di securizà aduprà u trattamentu necessariu, libbiratu da u cicatrisu pienu di compra maiò, cum'è chaquetas, abate, capo, robbi in furza. In parechje cose ci sò tagghi speculati nantu à quale hè indicatu se u tratatu hè necessariu o si pò fà senza più. Se a compra ùn hà micca bisognu à esse entru à un pruduttu seccu, lavenu in casa cù pura detergente. E sicuru ch'è questu robba hè pensata per un tempu friddu, pudete abbandunà in i ghjàllichi di parechji ghjorni, affichendu da ogni modu di malati di a pelle. E sicuru, sti cosa sò suggetti à a planica.

Li sgrossa compru ind'è a magazzetta nurmanna, troppu sughjettu à u prucessu. Se puderà lavà - lavate, è se ùn avete micca, prime frettu cura à l'internu cù l'alcoolidiu, senza chì scurdate micca di a suletta. Finalmente, per sguassà finamente l'oliu è a possible bacteria, utilice un agentu antibacterial especial. Dopu a cumplegnu tutte e ricunniscenza, assicuratevi chì avà i vostri cosi rifalerà di frescura è purezza.

Mètge addiziunarii di ridivà di l'odori
Ci sò règuli sanitarji, chì parranu comu di ridivà di un aranciu acre. Cusì avemu da ricumandija à questu mètudu, basta à pruvà cù l'acqua è l'ammonia.

Pigliate un bacinu cù 5 litri di acqua, aghjunghje 20 millilitru di ammonia in questu, trasiri a necessariu in questu. In questa proporzione, cagiunati sò imbullati. Per più robba pesimanti, i proporzioni serà u stessu: per 10 litri d'acqua, 100 millilitru di ammonia.

I cosi difirendu in quantu di u so vulume, è in termine di vizumateriale, è per quessa u tempu, durante u quale hè necessariu di sustene in questa suluzione, diventeranu diversità. Per sguassà l'odore sfatente di a robba prudutti di u cuttuni, hè bisognu da 30 à 60 minuti, è di u pelle, furite è sintassi sò stati abbandunati almenu 6 ore.

Un altru dettu impurtante quandu di eliminà un pudore desagrante hè asciucatu in l'aire frescu durante almenu 2 ghjorni. Questu averebbe fattu dopu chì avete sogliitu a ropa per u processu cù l'usanza di l'ammonia. A realizazione di questa operazione tutale sia dispunibile à lavastru cù l'acondicionador di l'acqua è fate a sicca u remu. Ammoniu di lìquidu applicativu, vi desghjistassi di l'arricchinu disprezzu, mentre ch'ellu spara u culore di ciò chì hà cumpratu.

Modi attempu di ridivà di l'odore di u mumentu
Ùn sò micca sempre cumprati a ropa di a seconda sfondate un forte oliu, in quale casu pudete pruvate remediesi tradiziunali. Quandu avete vistu, ci sò assai modi per dà un arbalatu smelly smelly, è chì unu sete sceltu.