Radio Day, 2008

"Radio Day", 2008


Direttore : Dmitry Dyachenko
Cast : Mikhail Kozyrev, Leonid Baratsky, Rostislav Khayit, Alexander Demidov, Kamil Larin, Mikhail Polizeymako, Nonna Grishaeva, Maxim Vitorgan, Dmitry Marianov, Anna Kasatkina, Fedor Dobronravov, Amalia Mordvinova, Alexei Khardikov, Georgy Martirosyan, Emmanuel Vitorgan ...
Musical cameo: Nikolai Fomenko, Vladimir Shakhrin, Vladimir Begunov, Alexei Kortnev, Ilya Lagutenko, Oleg Skripka, Diana Arbenina, Maxim Pokrovsky.

U prublema principali di i creatori di u ghjornu di a Radio era di spoofie le pignau à l'oliu in una banda - l'esercitu di l'amuri cusì impiegatu di l'interpretazione originale cunnosci l'accusatori di l'uriginali ancu littaralmente, è ogni gibberishi sarà rimettitore, di l'autru autore, l'autri volenu a seconda chjamata per fassi sparrarie qualcosa più com'è una movie, cum'è ciò chì hà successu cù u "Eleccioni ghjornu". Dunque, u materiale di vendita necessiteghjani un refinamentu necessariu necessariu.

In nome. Tutti (beni, quasi tutte) di i travaglii uriggini ghjucattichi di Kurtnev funu à a prima film, sughjettu u modi innurnu di u voivode Cossacks, perch'elli anu da vene cun qualchissia rimpiazione. In più, per sguassà l'effettu di i pezzi teatrali, u cuncorsu di u prughjettu Maxim Trapot hè statu invitatu à u prugettu, chì hà sappiutu tene à participà in comedie di giovani, in prughjetti di televisiò è arti-house-festival, cusì u nivellu di u quadru promessi immedatamenti assai più di quellu chì avemu vistu sei mesi .

Hè per quessa, Misha Kozyrev tradiziunale hà adupratu l'invitu di invitati musicali particulari, mentri u restu di i pruduttori ùn anu micca espansione a lista di i principali participanti di a narrativa in u modu di u caratteru iniziale in l'accion di Dmitry Marianov, ma ancu l'espertevuli fanne di Emmanuel, Gedeonich Vitorgan, traveste oceanu illated "Doctor in Sciences Professor Schwarzenhild". Unepoce chjosi freschi anu inventatu ancu. È andonu prestu.

Comu era digià chjaru da u trailer, a produzzione s'hè mai veru esse più una filmatu ca un tele-performance, tutte sti locali di u corridore radiale si cumplimenta bè cù a basa di l'interpretazione, u dirittore ùn hà mancu esse particularmente sofisticatu in l'scenografiu, quasi reproduzennu literalment l'episodii pertinenti, , aghjunghjendu una primitiva quì, inventendu assai sceni in u parking di fronte di sta stazzione di radio è prestu, avè a filetta fatta.

In generale - chjormi ripetiri di l'uriginale, ma ancu pruvate à micca spulatori. Impurtentamente familiale, ma senza u sensu chì vi vinni a vede u "boyan" (vede u titular). E più impurtanti, senza u sensu di vrollà per u livellu di a pruduzzione, chì ùn hè micca, nè, sì, è hà resu in u "Eleccioni ghjornu". In autra parte - micca tutta a criatività manifesta cum'è un risultatu cullucò à a pelicula per u bonu.

Allora i spazii spazii in spazii di a camera da Mosca à l'Oceanu Pacificu è ùn sò micca solu ghjunghje à affissà nantu à a seconda pruvà, ma in generale stu passaghju tutale di l'insula Noe l'arca in ogni modu à u finu ùn pareva micca ridiculamente inseritu u nùmmuru di a classa "avemu bistughjà nantu à a flotta" . Ùn Pokrovsky, no, è micca u nivellu di a pianta principale. Amalia Mordvinova in u rolu di un attescu maiurunatu - a so valore in generale, per trattà a sopra, ùn hè micca obvi. Eccu signalna in i celluli cù animali in oltre tituli è puderia esse limitati.

A siconda, chì ghjera appena presente in u ghjocu, battendu i sceni, ma ùn porta micca cù u formatu di filmi, sò i stessi jingles falsi di "Cumu radiu radio 109.9 FM". Per una banda, in u telone in fondu di a cità di notte, si vedanu autèntzia (solu "per esse" a publicità di a film hè in ghjinirariu in u singularu, ùn hè micca assai impurtante) - una cura affidata cù a quale l'edituri si furfanu di metterà quasi tutti i ciani cù dinle materiale straneru, ammazzò tutta l'idea sana. In u filmu - i so règule, è l'interrupzioni ùn anu micca aiutu à cambià a scena, ma impediscenu vede.

E più impurtanti - se ùn avete micca cunsideratu u pocu pocu successu Max Pokrovsky, Ilya Lagutenko è u «Chaifs in the elevator», è ancu Fomenko, chì sustituia a "Night Stall" sacramentali cù i so vocals no less shansonic, era bè, micca abbastanza ridermu.

Tutti questi trè momentici in a quantità di un tempu impurtante impeditu u principale - cumu fà chì u visor riria in u principiu, acquistà u diploma propiu di l'idiotici è andate à u spaziu operatu. In fattu, u palcuscenu si ririra solu dopu à l'annunziu sacramentu di a lista di l'animali rari è u sussuttanti sopra à l'aria. U publicu hè stata chiuviata di u soffrenu, hà cuminciatu à guddà è ancu a frasa di u capitanu "pruvate micca di cena" s'hè assicuratu.

A mamma di Mikhail Natanovich hà stallatu in l'aria, una "entrevista" idiota cun Brigitte Bardot è u so maritu Jules Jen, è u sacramentale "Misha, mi sapiami, Rari raramente dichu parolle" dopu a maraviglia meravigliosa nantu à a "chaqueta bianca".

A fine, a vita era un successu, u clientu di u prugramma moderatu cù u rolu d'un altru DJ caldu, chì tira fora di DJ Max u dirittu di ritrattà un conejo nord-americanu scalendu nantu à un arbre, tutti manghjonu pezzi, sò oi ora bonu fussati.

A cumpensazione imperativa in a cumpagnia di u Kortnev aspetta "à qualchi maniac" ciucciate "Mayak" è impedisce di piglià l'arsenicu "in certu puntu hè ghjustificatu per ellu, per trattà cù un ligame, un settore immobiliamente è più strettu cum'è l'interlocutore eternu di Nonna. novu Lagutenko.

In u risultatu, avemu avutu una filetta fatta pusitiva è micca solu per sminenti l'affari di i creatori, ancu, cum'è a chjave previa, micca senza difetti, ma questa ora pare più integrata è più ridiculu, è ancu vicinu à l'uriginali, chì in stu casu hè solu un plus . Hè deveru stenni, quandu u "Quartet I" avarà avà avà una nova scena.

Vede à u cinema.