Attrice Claire Holt

Rassina sexy è ferma Rebecca Michaelson da a serie "The Vampire Diaries", chì sunnera per finisce a vita di un vampire è diventà un omu chì pò amassi è esse amatu. E dinò l'atleta-sirena bella e amica Emma Gilbert, una di l'eroine di e principale di a ghjuventù d'Australia "H2O: aghjunghje l'acqua". Hè ringraziatu à sti dui roles chì parechji fanatichi di a serie arriniscenu parulle nantu à l'attrice australiana Claire Rhiannon Holt.


Arcuni biografias

Claire Rhiannon Holt hè natu in a terza più grandi cità d'Australia, Brisbane. E successa in l'undici ghjornu di u primu mese di u veranu di 1988. A famiglia Holt era grande in parechji famiglie, a più, a zitella ùn era micca l'unicu figghiu: appena d'ella, ci era duie altre frateli fraternità è un fratellu maiò. In più di quaranta cucini è cugini di u filu di u babbu chì avia novi hermanas è i fratelli. A mamma di a futura futura attrice hè una nativa inglesa, hè per quessa chì a zitella hà visitatu a Britagna in a so vita, cum'è ella, pudete dì a so casa. Da a so zitiddina, l'attrìgile ùn pudere micca vende senza aventure, chì probabili di passà per ella cum'è un legatu da u so babbu, chì più di una volta, cù a so fede, anu per cunquistà à Kilimanjaro.

In u 2005, Claire finisci a furmazione à una di l'escali di cantonamentu centu Stewartholme per i girls, situatu in Tuvong, un subborgu di Brisbane. A l'ora di a furmazione forme hè membru di u coru di l'escola è hè attivamente impegata à ghjucà à u piano. U primu esperimentu teatru chì a picciotta avia ricevutu à l'scola - ghjucatu in una di e produzioni scoli di u pollulu.

U principiu di a carriera attuale

A so vita di l'actress Claire hà iniziatu accugliente aleatura. A ragazza mai hà sunnutu di carriera attuale. Dopu da a zitiddina, u so sognu era di divintà mèdicu. Pushed Claire à l'artighjanali di l'attore, u so bramma di fà u dirittu per u soldi: per pudè di dinari, a zitella hè stata fatta parechje in publicità. Queste mini debut continuu esse rilassatu è grazie à l'apparenza è bella. A zitella era dumandatu à ripiglià u so primu grandu rolu à a TV in a serie di TV per i zitelli "H2O: aghjunghje l'acqua" (2006-2010), induve ghjera a sirena Emma Gilbert. Per duie staciuni Claire Holtblistala nantu à e pantaloni, ma quandu dopu à a seconda temporada hè stata offerta per stella in a continuazione di a serie, si rifiuta, perchè in quellu tempu hà avutu una prupusizione tempting per ghjucà u rolu di a figliola maiò di l'agricultore John Rollins - Lindsay Rollins in a pelicula horrorosa diretta da Martin Barnwitz "Messengers 2: Scarecrow" (2009).

Dopu issu rolu, l'attrìzia hà cuminciatu à avvistà in publicu, induve ùn ùn mancassi un successu suciale suciale. Dighjà à a fini di u 2010, l'attrìghjina hè stata ufficialement appruvata per u rolu d'Honor Meyer in a sequel à l'illustriosa film "Mean Girls", o più bien, a seconda parte. Un pocu dopu, l'attrice hè spugliata in unu di i rodi episodichi in a dramma di televisiò americana di dramma dramma "Lovely deceivers".

Ma cumu era quì, è u rolu di a vampire sessuale Rebecca Michaelson di a famosa serie "The Vampire Diaries", in chì l'attrìzia accumincia a attuiscenu à a fini di l'aostu di u 2011 è quessa à questu ghjornu, serà ricurdata da i partituri di ClareHolt durante un longu tempu.

In u 2012, l'estremu di l'adattazione epunina à u bestseller di u novu novu di una novu di Donald Miler - "Sad as Jazz", induve l'attrice hè attribuita unu di i roli principali.

Foto di Claire Holt Nakinohkane

Nimu prutrarà cù u fattu chì a famiglia di u mondu è u ricunniscenza aportatu l'attrice, sicuru, u rolu d'Emma Gilbert da a serie "H2O: aghjunghje l'acqua". Quandu Claire hà dettu: "Stu rolu anu purtatu una sperimenta grandiosa è inescuperta in vita. E quantu a cumunicazione cù delfini, i pelli ghjovani è un incridgrammi di l'acqua sottucattuale di l'arcu, sò veramente assai dispiacenti nantu à questu. A l'ora di filmi, l'attrìzia hà capaci di truvà un amicu strittu vicinu, perch'ellu hà cunnisciutu da l'attore australiana Phoebe Tonkin, chì hè cunnisciutu à noi afflittu da Cleo Sertori in a serie di TV "H2O: aghjunghje l'acqua". E picciaghji amici sò avà. In modu, irònicamente Tonkin hè un sociu di Claire Holt è i "Vampire Diaries", induve sò attivamente eliminatu. Phoebe ghjocu in a serie di TV, una ragazza lupone, chì hè chjamatu Hayley è chì prova di aiutà à u vandra luganu Tyler Lockwood.

Per u filming in a serie, a zitella aveva furmà ogni ghjornu è praticà assai. L'attrìccia deve ghjustificà per ghjornu, cù una "cuda di una sirena" vera, u costu era di 80 mila dolar.

In quantu à l'heroina di a serie, questu hè un rapportu assai correctu cù una zitella, una sughjera è una bona nova. In una parolla, l'antagunisimu cumpletu di Rebecca da u Vampire Diaries.

Hè bella Holt hà statu capaci di trattà cù u rolu di "scorcia" di a famosa comèdia Chastity Meyer ("Mean Girls 2"). A strada, in quellu tempu, i fanni di l'attrìlla chjamà assai emozioni in u cunflittu, chì era di ritrattà nantu à una macruscultura. Ma tornendu à u listessu "Diurnu di Vampire", vogliu nutà chì u rolu d'una "stervochka" Claire Holt hè chjaramente in fronte.

A vita persunale di l'attrice

A maiò parte di tutti l'eventi in u 2009, Claire Holt hà visitatu cù u so sposu Rafi Gavron. Parormuità parted in 2010.

A data, l'attrìzia hè assai vicinu à unu di i so culleghi in a serie "The Vampire Diaries" di Joseph Morgan (u so frère più grande in a TV serie Klaus). Ma cum'è l'attori stessi anu stabilitu più di una volta, ùn ci hè nunda entre elle è sò solu amici boni.

Fatti circhichi di a vita di Claire Holt