A participazione di u babbu in crià u zitellu

Hè cresce in generale chì, cum'è chì u sensu di rispunsabilità per u so figliulu futuru hè privatu solu di i ghjovani moderni, a generazione di i kiddate chì prughjettanu u matrimoniu è a famiglia, in u megliu à quaranta anni. Infatti, sta tendenza esiste è a participazione di u babbu à a criazione di u zitellu hè ancu necessariu.

Ma, pare chì in u passatu pensendu l'omi ùn anu micca, e si permettenu sensazioni differenti di quelli permessi per a moralità suciale è religiosa. Ricordate chì, in "Anna Karenina", Levin sente a chianci di a so sposa Kitty, soffrenu durante u partitu: "Intesa la testa contru l'attrachju, si stendia in a stanza vicinu è hà intesu à sente chì quellu chì ùn hà mai sappiutu un chjovulu, un risu, è ellu sapia chì era chianciannu. ciò chì era prima Kitty. Ùn avìanu micca vulutu un figliolu durante un longu tempu. Avà hà odiatu stu figliolu. Ùn vulia ancu u so vita ora, ùn hà vulutu solu per a cessazione di sti porsi terribili. E ancu quandu un figliolu novu hè statu murutu à l'eroi, ùn ùn senti senza tennezza o tenerezza à a vista di questu "pezzu di un pezzu" di rilassante.


Leo Tolstoi , u babbu di tanti tredeci figlioli, hà investitu tantu in Levin chì un muvimentu di dinamita pari di una cunfessione publica. E in fattu - i paisani sò privati ​​di un furminente fisiulogicu femminile: immediatamente dopu à u nascita, una libertà hormonal putulente si trova in u corpu di a mamma, chì pruvucà à u corpu per a scurdari sensazioni di disgrazzià è senti fatigue felice, cum'è dopu un travaglioso travagliu bellu. Hè per quessa chì assai donne serebbe per dà nascita à u secunna è terza figliola: u dolore hè smegatu da u ricordu è l'euforia materna hè un sensu chì voi sperimentate di novu.

Ùn culpite micca a sinsensità di u futuru babbu, chì hè spavintatu da i cambiamenti chì sucvenenu cù una donna amata è duranti a participazione di u babbu in a criazione di u zitellu. Omi, per contru, sò à spessu sienti sensibule è suscettibile à l'estatus di a futura mamma in tale puntu chì elli stessu prufessanu a malatia di a matina, i dolore pélvica è ancu fatte. Questu hè u so "pregnant simpaticu". I medichi francesi chjamanu stu statu "Sindrome di Kuvad" (da u couver francese - "eterni di e puleddi"). In modu, in l'opinione, l'omi chì anu survigliatu u gravidenza di un amicu o una mullisa, cum'è a so propria diventà i babbi più anzusi è attenti.


In ogni modu, a participazione di u babbu in a criatura di u zitellu è in a gravidanza è a parturienta hè a cundanna: pò piglià a cumpagnia di vita à a nascita troppu vicinu à u core, è ùn simpricà micca tollerà questu, per esce un spettaculu impetule. Puderete, questu puderà influenzà a so rilazioni cù u zitellu, chì ùn hà micca idee ciò chì hà causatu sufrimentu à a famiglia per u fattu di a so prisenza. U "instinctiu di u Patre" (ùn hè micca chjaru se esiste in tutti) ùn venenu da u fattu propiu di u nàscita di un novu pocu, anche à u cuntrariu - pò cambià. È per pridicà cumu serà cù questu o quellu omu particulari, hè abbastanza difficultu. A strada, una cosa curiosa: u pediatricu francese Michel Lyakosye hà studiatu l'apparizione di nascenti per più di deci anni è ghjùnsenu à a cunclusione chì à una età tenuranta, un zitellu hè più piacevulu à u patri, è, solu, à l'età di trè, i funtziali di mamma includenu ancu in ellu. Sicondu l'espertu, questu hè a natura astuta - perchè chì u papa, cù u zitellu in i so bracce, pò esse sicuru chì questu hè u so zitellu, è faciule d'amà. Si questu hè veru, allura u "instinctu di u babbu" è l'amore di u babbu sò cumprati acquistati, beninziali chì biològichi. Ancu u bisognu di cuntinuà in a fede, di sicuru, naturali, fermamente assuciatu cù u timore di a morte è a sete da immortalità fìsica. E sulu cù questu gari per l'omi, cum'è un regnu, tuttu hè in modu: ùn hè micca un accidentu chì parechji di elli, per esempiu, anu cum'è donatori di u semen. Inoltre, u zitellu ùn vole micca solu di cuncepisce, ma ancu per crecià - è i prublemi principianu à sta stampa.


A parti paterna

L'Istitutu di Paternità era furmatu à l'arba di a cultura patriarcal è u nascita di pruprietà privata: i valori di u materiale accumulatu deve esse traslassatu à qualcunu, perchè chì i babbi saranu vitali necessarii è valori à i zitelli, particularmente i figlioli. U matrimoniu Monogamu è u cultu di a fideltà cunjugata hè ancu una invenzione di quellu stessu tempu: per passà quela da l'eredi, un omu devi esse sicuru chì l'eredi hè u so figliolu, a so carne è u sangue. Sò un babbu - hà fattu per ottene un certu status è pusizioni in a socieita è senza mutività hè cunsideratu cum'è disgraziatu. In ogni casu, prima di u rapprisentante di u sessu più forti, era necessariu di creà è d'accumulà ciò chì trasmettenu, è solu dopu avete a cura di u succissore. Eccu, primu - di custruisce una casa è piglia un arbre, è solu in u terzu postu - per crià un figliolu.

Ghjè sta sta cunvinzione guidata da i muderni modi chì si prefettenu di custruisce una carriera primordiale, per acquistà stabilità materiale è suciale, è da principià una famiglia è passanu u restu di u tempu per a participazione di u babbu in a criazione di u zitellu. In ogni casu, si supraneghjinu chì in u passatu, i sposi ùn sò micca impediscenu a carriera di i babbi di a famiglia. M'anu micca fà i zitelli à tutti - era cunzidiratu prerogativu di e mariani, è anchi si anu avutu una oppurtunita, preferendu l'utilizà i servizii di e mutandisti, nannies è i caprivelli. I paisani sò cunsiderati "assicurati", a so cumpagnia hè di furnisce a famiglia, "per chì i zitelli ùn devi nessuna cosa" (è ancu oghje parechji pensanu cusì).


In fattu , a participazione attiva di i babbi in l'educazione di i zitelli anu da parlà solu in u XX sèculu. Nta l'anni 1950, un libru fu pubblicatu in i Stati Uniti sottu u tìtulu titulu: "U patri sunnu ancu parenti". I sicilioti anu scrittu annantu à u fattu chì u zitellu in ogni stadiu di a so vita duveranu dumane à i genitori, cumprese u famusu Erich Fromm in u so "Art of Love": "Un omu matura unisci a so cuscenza di a mamma è a mamma in u so amori, sò contrari à l'altri. Sì avutu solu a so cuscenza di u so babbu, era ingeratu è inhumanu. Sì avutu solu una cuscenza materna, ùn si puderà perdiri un sentimentu beddu è impedisce à l'altri è à l'altri di sviluppà ". In altri dritti, l'amore è i morti u mare sò necessarii da un zitellu per apprendre à cumè l'amori: ùn ci hè cegamente cum'è una mamma, è micca cusì cumanda per babbu.

Ma i babbi ùn sò micca natu, è se a crescita di a zitella hè in ghjinirali intende per attivà a so maternità, i picciotti, per regula, ùn spieganu cumu esse papi. Oghji futuri raramente ghjucanu à e figliole di a so mamma, fora di quasimu è obligatu. Sò più spessu offerta micca pupi, ma autri è suldati. Pariate chì tuttu hè logicu: u zitellu hè orientatu à una carriera, è a zitella hè à una famiglia. In u mondu mudernu, tuttu hè assai più cumplessu, è a famiglia, cum'è assai più, hè diventendu pocu à una materia per i dui parenti. Tanto mamma è dad can change the diapers of baby, camiò cun ellu, leghje un conte di fata per a notte, aiuta cù i travaglii, è cumplementà u budget di famiglia. Avà hè megliu è più difficiuli di rializà una funzione specifica, specifica, babbu. Eppuru, hè esisti, è ùn hè statu micca borratatu da alcuni cambiamenti in relazioni suciali per a participazione di u babbu in l'educazione di u zitellu.


U terzu?

Ancu li picciotti ùn sò micca sottumessi "lezioni di paternità" com'è zitellu, anu sempri capiscenu - ogni à u so modu - chì significa di esse un patri, è un esempiu di questu hè u so propiu parente. Aprita di ellu micca solu per trattà cù u zitellu, ma ancu cù a relazione cù a futura muller - hè dipende cumu u patri trattò a so mamma. Ma, per voi, u babbu in stu casu hè micca necessariu un patronu biologicu o un patrufinitu. Pò esse qualcuna figura, diferenze di a mamma, nantu à quale hè prughjettata a necessità di u zitellu per u babbu. E sta bisognu sempre esiste.

U patri amoru à un zitellu hè necessariu bisogni per u so successu psicologicu. In l'absenza di u babbu in u so rolu, qualcunu pò esse attu - omini, donne, amichi. A maiò spessu, pò esse persone chì ghjè vicinu à a mamma: aviani, aviani, godparenti - quale chì u zitellu hà iniziale à pudè identificà micca com'è a mamma ". Allora u figliolu maiò ùn pò micca avè una sperimentazione persunale assai impurtante è un esemplariu direttu di paternità. " Nta autri palori, l'erudichatu di Bevedera, chì hè statu discutitu à u principiu di l'articulu, hè un esempiu di un omu chì richieste in a so preparazione psicologica è inabilità di diventà un stessu patri. "Qualchissia u terzu" - u patri pare à a vita di u zitellu, cum'è accuminciamu a capiscia chì ùn hè micca più chjucu cù a mamma. Questu hè assai prima di quellu chì pare pare - à l'età di 5 - 9 mesi. In a psicoluggìa, stu prucessu hè chjamatu triangulazione tempura, quandu u tiinnu "maternelle" hè sustituitu da a triad "parenti".


À un stadiu sussegwentementi (1 à 3 anni) - l'anu dendu "doedipov" - u zitellu rializeghja ancu più chjaru chì, separatamente d'ellu, ci sò altre persone è altre relazione in u mondu. È hè u babbu (o a figura chì sustituisci) chì tocca u rollu primariu in a realizazione di stu zitellu di a so "separazione". Hè dipindiente di ellu, chì tipu di u babbu u figliolu maiò è se vulete esse un patri à tutti. Hè impurtante solu per capiscia chì u zitellu precisa l'esprissioni di l'amuri di u so babbu, micca menu di quella di a mamma, chì ùn hà nunda di fà cù u notoriu "furnisce a famiglia" - perchè u zitellu ùn hà micca idea da quale hè u dirittu è per quessa hè necessariu. Ma capisci beni chì amori è l'attinzioni sò.


A funzione chiavi di u babbu hè di aiutà u zitellu à sipararani da a mamma, per amparà à vende a so vita autonoma propria. A megliu chì un babbu pò fà per un zitellu hè di dà i risorse per u so sviluppu: per dà u tempu, per ghjucà cun ellu, per aiutà à trattà cù sentimenti chì ùn hè micca capaci di "digià". È ancu traversu a so raportu cù a so mamma per dimustrà à u zitellu cumu duve esse cummossa cun ella, in particulari, in casu induve ella defore, frustrà. U babbu pò ancu creà situazione chì a mamma si sarà un "terzu escluditu". U fattu hè chì assai maridici attaccanu u zitellu in elli, è u babbu hè inapportatu, ùn ùn guadisce a cuncettoria emotiva cù a so mamma, ùn pare micca. Questa hè a cunvenzione inconsciente trà a mamma è u zitellu annantu à u papa, è diventa u "terzu escluditu". Ma s'ellu u patri adopta l'iniziativa è stabilisci u cuntattu cù u zitellu, u zitellu poi appena applica un sustegnu emutivu, quandu a mamma ùn pò micca furnisce i necessarisi per u so zitellu. Tuttu chistu aiuta u zitellu per capiscenu u mondu di l'omi è u mondu di a donna, per identificà cù a mamma è di u babbu, ma più importantissima, ciò chì u zitellu fa, assume a natura di a relazione trà i genitori.

Hè a capacità di esse u terzu in una relazione - questu hè chì u zitellu ùn avarà bisognu quandu a donna amata ci dilli: "Darling, avemu avutu un zitellu". U timore di l'apparenza di qualunqui terzu, ingerimentu è dicepimentu in ellu (fastidiosità à a vista di u prucessu di nascita è u resultante "fossu di carne") indicanu chì quandu u zitellu, l'omu solu ùn hà micca cumpiimentu u percorsu di a splutazioni da a so mamma, ùn hà micca insignatu per unisce in una relazione estrema, in quale i participanti sò più di duie. In particulare, se sta tercera incomprensa è terribili durante un certu tempu diventenu a cume in a vita di un omu amatu. Parechji omi pò facenu una cunnessione "di u cantu" durante a gravidanza o a partenza postpartumi di a donna - pensanu chì questu modu sò cura. Si abbandunonu u zitellu "bona mamma bona", ma privene di una mòglia è affari in u so facci. Questa hè a so manera di affruntarià una situazione cù a quale ùn pò mancanu psicologicu. Circate una altra donna, creanu una situazione intruduce, quandu ùn hè micca un omu compite cù un zitellu per l'attinzioni di a so mamma, e duie donne compite da ellu.


Scola per un ghjovanu babbu

In u XXu seculu, sta "incapacità à esse u terzu" hè a disgrazia cumuni di e generazione sanu, privati ​​no solu di modi tradiziunali di inizione maschile è a trasmissioni di l'espirienza pirsuna da u babbu à u figliolu, ma spessu a sola pussibilità di a cumunicazione trà u babbu è u figliolu. Dui guerri mundiali è assai altri cataclisimi anu debilitatu seriu à a pupulazione masculina. Allora la frasa à a lotta di Fight Club: "Semu una generazione di l'omi raghjugati da e donne" - in i nostri latitudini hè vera micca per una generazione. Ancu chì l'omu ùn mancanu micca d'abbandunà a relazione "mamma-zitellu" per una vita.

Ma questu ùn significa micca chì e parte di u sessu più forti sò in generale per esse legalment pruibitu di avè i zitelli. Simply in u so casu, a paternità cunforma cusì - cun u sensu participazione di u terapeuta. Muchdepende da u cumpurtamentu di a mamma futura, a so capacità per cunnessione cunnessione una persona estimata à u prucessu di esperià un zitellu è cura per ellu, per esse spiegà cumu è per quale ellu hà bisognu.


A paternità conscienti per un omu mudernu, sicondu i siciliani americani, hè basatu annantu à trè pilastri: participazione, persistenza è sensibilizazione. A participazione hè a participazione di u babbu in a vita di u zitellu, u desideriu di fà una cosa cun ellu, a so accessibilità è a responsabilità à u zitellu. A persistenza hè impurtante per u zitellu in tuttu ciò chì significa a presenza di u babbu chì hè vicinu à ellu, se micca micca ogni minuti, è dopu à certe intervalli di tempu garantitu. Infine, a cuscenza ùn implica micca solu sapienti annantu à u sviluppu di u zitellu è u statu currente di i so affari, ma ancu dedicazione à a so vita interna, cunuscenza di i sicreti chì u zitellu ponnu cunfidenza à u so babbu. Forsi, si un omu hè prontu à dà l'erede tuttu u mondu, pò esse diventerà un bonu babbu, almenu, stà à fà u so travagliu.

Statistichi dimustranu chì l'omi sò riturnati à pocu annantu à a famiglia: cum'è l'studi juru, in l'Occidenti, e papali passanu più tempu cù i so figlioli più 20-30 anni fà. A paternità, quandu hà cessatu di esse solu una necessità biològgica, diventeranu in una formazione cultivata conscientemente - ùn esse un desideriu.