Recipes di bellezza di parechji paesi

Fora da u XXI seculu, da e pagine di i media è di l'Internet, e donne di tutte l'istante in u mumentu anu da sapè in u minimu cambiamentu in i tendenzi di a moda. Quasi simultanea, e donne di moda di l'Africa exotica è impannillata in u velu di l'Arabia Saudita, amparanu ch'eddi dopu dimustratu nantu à a catuzzi pà l'anziani di l'Europa o cun quellu perfume staru di Hollywood hà oliu. E ùn cumbiteva, in pocu di ghjorni, in tutti i paesi, anchi si anu diametricamenti opposti à l'altri (per esempiu, l'Australia è u Canada), e donne cù u listessu eccitazione si dumandà à e venditi di vendita di marchi falsificate (quale hà quale l'oportunità! ) i stessi nomi di vestiti, cosmichi, shampoos. Ma, grazia à Diu, e donne in ogni paese ùn anu micca persu u charm inherente solu in a so nazione o razza, è sfasciate i peculiarità di a so bellezza cù i mezi meddi in oghje in u so paese, sia u longu pilu brillanti di i femici niponi o l'oliu d'oliva di a face di a donna greca. Quelli chì vanu à cunnuscenu ùn duveranu micca per andà in nudda parte. E in casa, cù l'aiutu di cunsiglii di i cosmetologi dirigenti, pudete "cunghjunghjite" di sti sicreti per pruvà per sè stessu per millenariu (senza esaguerazioni!) I ricchezza pruvata di a reina eggana Cleopatra o a donna spagnola ardente Carmen.

Eggittu
Da u principiu di u primu seculu prima di u Cristu, e donne d'invidia discutenu i bagni di leite di Cleopatra, chì permettenu di mantene una bellezza impunenti. A storia ùn hà mantendu u nomu di i so cunsigliatori, ma i moduletti muderni accunsenu cù elli è appruvanu di stu modu. E, in u so avete, ùn deve micca bisognu di un bagnu di latti. Per dà a sbattighjezza è a sedosità di a pelle, duie tazzi di u latinu seccu normale, aghjuntu à u bagnu, sò abbastanza, è chì aspittàghjenu bellei moderni ùn seranu peor que una reina preso.

Spagna
L'italiane brunetini utilizanu zuccherato di u zuccheru per spencerà a refinzione naturali di i so capelli. Fate cum'è bellezza catalane: diluce 50-100 ml di zucchju cù a listessa cantata d'acqua è dopu lavatu a testa, Ricenu i vostri capelli sottu à a bufa. À u sole, tutti i sfumaturi chì elli sò riccu ghjucà. Sì vo site una bionda, andate cusì una piacevule cum'è u zuccadoru di limonu.

Italia
L'annunzii siciliani si vedenu i so capelli cù a stessa assistenza cum'è i danes espagnol. Pè ricetta a so ricetta hè faciule, ottene solu oliu d'oliva è iogurt. Per preparà un procedimentu chì pò esse cunservatu terapicu, hè cunsigliu per valdi una cullarina di l'oliu d'oliva in una tazza di iogurt. Appunate a mezana à u capeddu lavatu, accòsenu à cincuze minuti è lavite cù acqua calde.

Giappone
U bellu capeddu Japanese hè una di e caratteristiche di l'incantu di e donne di u paese di u sole. I cosmetologi chì pensanu à l'usu tradiziunali di alga, chì in Japan hè chjamatu "nori". Comu frutti di mare, sò ricchi di iodu, seleniu è altri elementi utili per u capelli. Nori abbanduneghja è in a vostra cità ùn hè micca un deficit, perchè sò l'elementu principalu di i rotuli. Cum'è e donne economica di u Giappone, pudete preparà insalate da elli, è pudete foglie foglie un pocu tempu, è quandu sò benulchiate, appliate una pasta per capelli secchi com'è una pasta. Cumu si diciunu, duppiu beneficu.

Francia
Chì pò dicu, e donne francesi sò pedantichi nantu à i prucessi preventivi per a cura di a pelle è di u corpu. Ma anu mancu sazià cù l'attinzioni di i cumpagnie di cusmetica è di i rigali di i fanali chì anu in u so arsenale di creme è di lotioni per ogni occasione, ùn si scurdanu di a so ricetta puramente francesa: i grani di granu è i ciride si sò fatta finu à avè avutu succu, mischju è appiicatu à i so carizzi franceschi charming sei minuti. Allora si gestionanu di "tintà" a pelle cù l'enzimi naturali è anch'ella à rinfurzà. Tutte mademoiselle - provista ancu una tagale per rinfurzà a mascara è hè umidità da acqua calda per migliurà a circulazione di sangue.

Chile
A diversità di l'omi chì ricanuscianu solu un destinazione per uva raghja, e femminili cilesti di u pelle prudente utilizanu proprietà antioxidante di i frutti di vinu per a so tela radiale. Facenu una mascara d'alimentazione, aghjunghjendu un parechje di cullini di farina à uva raghja (un grappulu - assai). A mascara hè appiicata à a faccia è lavata off after ten minutes. Hè struià l'stanchi stannu e dà a to face un "effettiva" glamurosa.

Australia
E donne di i Papu, è l'altri tribù d'Australia, cum'è e so amichevuli civili di i paesi di u Munnu anticu è u Novu Munnu, vulete piacè i piace à l'omi è stà per sempre ghjovanu. Sò armati cun un extract esteru, chì impedisce stretch marks due due to their properties.

Grecia
Dermatologi sustinendu chì a natura hà dotatu a donna greca cun una zucca spiciale, chì pò ancu a luce, ma suffisa a melanina per pruteggiri di ragi ultravioletti ponti. Ancu s'ellu ùn avete micca dichjarazione "benedizzione" genetica, ùn hè micca difficiule per avè adopri da e donne di Grèce ciò chì mandonu à Afrodite per mantene a bellezza di a pelle. Sitimu nantu à a dieta di u Mediterraniu - pesci, frutti, ligumi, oliu d'oliva in bocca di cremosi. U pesciu cuntenenu omega-3 è omega-6 à l'acidosi grassi, chì rejiminate a pelle. E frutti è ligumi hanu proporcionarle antioxidanti è vitamini.

Svezia è Finlandia
E stirani Scandinavi sò privati ​​di l'assulanita "attinzioni", ùn sò micca rimettini è ùn sò micca ghjinirosi, ma si gestionanu di tene una palla sana è bella. Cum'è a donna greca, anu fish in a so dieta, più di e biscotti di u nord, chì "alimenta" a pelle cù antioxidanti. U clima fretu hà fattu a marca in i so sicreti di bellezza. Per esempiu, in l'acqua minerale fervente, u pruduttu verdu, hè questu cunfruitu in a forma di cubbi è in u tempu ghjustu hè utilizatu invece di tònica. E quantu senza una sauna? Lavbu sicprezzu assulisce u nostru corpu di toxini tossichi. Per ghjunghje l'effettu di a sauna à a casa, avete bisognu à piglià un pocu di sali di roccia, aghjunghje l'oliu d'oliva è quattru cafè di oliu d'eucalyptus puru. Scumpete tuttu u corpu è l'almenu cun un spray d'acqua fretura (questu in casu di saltà in a piscina!).