Dipressione postpartum è cumu per trattà

Aspittendu un zitellu durante a gravidanza hè chjucatu micca solu cù emozioni piacevuli, ma ancu cun anziane considerablementi. Tutte futura mamma presenta u so zitellu in i so sònni, è cusì hà cambiatu a so vita. I parenti pruponenu un spaziu per u so ziteddu, avè cun l'attività cumuni è l'intrattenimentu. Ma quandu u momentu glurificatu venga, è a mamma è u zitellu venenu da l'uspidale, a vita ùn hè micca sempre diventata è cuncepusa. I matri spessu face un prublema cum'è a diprissioni postpartum. Nimu ùn sanu di u quale vene da quellu chì vene à vedà più frequentanu è ciò chì facite, se hè di voi chì site esse in questa situazione. In ogni casu, a situazione ùn pò micca esse lanciata.

Causes di Depresione

A depresione postpartum hè difficiuli di trattà, ùn pò micca esse livatu. Dopu issui nascita, u corpu di a donna hà sperienziate l'estressi seriu, un altru cambiamentu perestroti è i cambiamenti hormonal. Oghje chjaru sò questi cambiamenti chì afectanu à u statu mentale.

Inoltre, a causa di a dipressione pò esse esse tarri. Sicura chì, à preparazione per fà una mamma, una donna capisce chì cù l'avventu di u zitellu, cambiarà assai in a so vita. Ci hè prestu à cura di u zitellu, cura di a so salute è di u sviluppu. A maiò spessu, e donne pensanu chì u putere di l'amore è l'assistenza aiutà à u zitellu crisciarà l'ubbidienti è a calma. Eppuru, sti aspettavuli ùn sò micca sempre justificati. Un zitellu inquietu è sickly pò cumporte una mamma, se no a disappointment, in seguita di sentimenti di culpabili è d'ansia constante. Questa hè a causa di a dipressione postpartum.

Inoltre, altri fattori affundate l'ughjettu afectu di a mamma - cuncipitu cun u so maritu o parenti, mancanza di parechje cose o mezi di mantene l'esistenza còmicu, a creazione di rispunsabilità, i novi responsabilità, a manca di tempu per elli è di divertimentu. Tuttu chistu pò purtà à a depressione, è forsi non. Ci hè cunsiglii senzeli chì vi aiutanu à amà a maternità, è ùn soffre micca di sentimenti displezianti.

Cumu sguassà di depressione

A depresione postpartum hè difficiule per pronostica. Pò esse per una donna assicuramente felicida o micca esse cù qualcosa chì hè in una situazione difficili. Hè dipende a natura di a ghjovana mamma, a so salute è a vista nantu à a vita. In ogni casu, ancu i più optimisti invenzultati ùn sò micca immune a depressioni.

1) Ùn facenu planificazione di a natura di u zitellu è u so cumpurtamentu prima di u nascita di u zitellu.
Eppusizione senza justificazione cù u vostru zitellu spessu causanu diprissioni postpartum. U to figliolu pò esse qualcosa, hà u dirittu di esse diverse - una volta ubbidienti è alegre, una volta capriciosa è inquieta. Bè preparatu per u fattu chì ùn esse momentu difficili in a vostra rilazioni, ma ùn esse sempre un locu per i rien è à l'alegria.

2) perseguite per u zitellu
Oghji ghjovani anu u dirittu di cresce cù l'aiutu di i parenti. Ma in vita tuttu ciò chì succideva. Chì duverà una ghjovana mamma, in a famiglia di quale anche a moita avenza, è l'aiutu di una infermiera per qualchi mutivu hè impussibile? Solu solu per affruntà. Sfurtunatamente, assai donne si trovani senza trasmessi senza un supportu adattu è ùn anu micca a aiuta chì cuntanu. Eppuru, se i vostri aspettazione sò justificati, è i vostri amici pigghianu parti attiva à a criazione di u zitellu. Sì questu ùn succede micca, apprendisce à copre nantu à u vostru propiu.

3) Pianu di u vostru ghjornu
Oghje ghjovani omi dì chì ùn anu micca u tempu in tuttu. In ogni casu, per capiscerebbe, nantu à e so spalle ùn ùn si trova un superpèpule, cù quale ùn saria impussìbule di affruntà. Mentre chì u zitellu hè chjuche, duvere a maiò parte di u tempu, è a mo mamma hà duvite tempo per fà a pulizia, andà à a tenda da vicinu à appiccià, culinerete cena. Inoltre, ci sarà tempu per lavà è u restu. Quandu u zitellu criscinu, avete imparu à adjustà u so modu di u ghjornu, per ch'ellu sia cunfurmate per voi, oghje, oghje senza nuvole seranu abbandunatu. Per via, sacrificà u sughjornu per u salvà di l'affari internu ùn valenu. Se u vostru picciutteddu ùn dorme ben à a notte, dunque ùn serebbe abbastanza dorme. Pruvate d'allora u tempu per u soiu cumuni duranti u ghjornu per esaltà a fatica è rinforza a forza. A fatigue influenza ancu in u statu emotivo.

4) Ùn fucalizza nantu à u zitellu
Un altru ragioni perchè e donne anu un statu emotiu deprimi hè a monotunia di a vita. Dopu qualchissia u tempu hè straccatu solu in u zitellu, puderà salvà a vostra forza, ma in un paru di mesi, sta situazione fermerà parechje persone di fà. Ùn rinnigarè u piacè per andà à u salonu in a sera, quandu un zitellu pò esse cura da quarcunu quandu si ncontranu cù l'amichi è ùn ti micca scurdatu di caminari cù u zitellu più.

A depressione postpartum hè una pèrdita seria chì pò spona u piacè di cumunicà cù u zitellu è fessi altre aspetti di a vita. Cusì, à a prima aspettu di un statu emotivo deprimi, ùn l'hà micca scritta bè, analizà ciò chì hà causatu a diprissioni è l'eliminanu. Per regule, l'interventu puntuale è a currezzione di l'attitudine per ellu stessu, u zitellu averanu aiutu à superà e prublemi.