L'Educazione di u travagliu di i zitelli in a famiglia

Perchè u zitellu scegnu cumu fà tuttu, avà da esse abituati di travaglià da una ghjovana età. Solu l'educazione prumessa l'aiutà à crede una persona hard-working chì ùn hà micca paura di ogni travagliu. L'educazione di u travagliu di i zitelli in a famiglia hè una di e razze più impurtante di l'educazione in generale. Hè per quessa chì deve esse chjaramente bè chì ancu un zitellu poni essa furmatu in i travaglii di travagliu simplici. Parechji parenti sò interessate in l'età à a quali si puderanu cumenciu in l'educazione di u travagliu di i zitelli in a famiglia.

Principiu di l'educazione di u travagliu

Oghje in dui o trè anni, u zitellu vole dì chì hà bisognu à aiutà i so genitori. À questa età, a so educazione di u travagliu hè di amparà à cullittite ghjetuli per ellu stessu. Parechji parenti sentenu pena per i zitelli è fà tuttu per elli. Questu hè fundamentale incorrectu. In questu casu, à l'età più giovanile, i zitelli partenanu per esse mandra è avè principiatu à u fattu chì si farà tuttu per elli. Per impidiscia di sta succorsu, i picciriddi devenu esse ubbligati è anu impastatu disciplina di travagghiu Di sicuru, ùn briunate è ghjurà. Hè solu bisognu à spiegà chì a mamma è a dad necessanu aiutà, è devi esse l'ordine in a stanza. E postu ch'ellu hè un zitellu adultu (nanna), andavanu bisognu di pulisce. Se u zitellu ùn sia micca listatu, spiega à quellu chì, finu à u rinforzà, per esempiu, ùn hà micca vede caricaturas. Dopu tuttu, u papatu è a mamma ùn si pò assittà micca à reste finu à ch'elli cumpienu i so alloghji à a casa.

Iguale diritti nantu à educazione oducta

A strada, l'educazione di u travagliu deve esse uguali per i carusi, è per i zitelli. Dunque, ùn capite micca chì i figlioli necessanu d'apre studiente puramente "masculinu", è e donne - puramente "femina". Appretzu à l'età di trè, i zitelli partenanu à interessa à ciò ch'elli fate in a so famiglia. Ùn ignurà tali interessi. S'ellu u zitellu vole à colmu di pezzi o vacuum - incitassi u desideriu. Certu, à questa età, u zitellu ùn pò micca fà qualificativamente bè. Ma in nisun locu ùn elaburete micca, perchè ellu pruvà cusì duru. Sola ghjustificà i pesti è dicenu ch'ellu hè intelligente, ma se a prossima vota faci senza errore, serà ancu più grande. Per esempiu, l'educazione di travagliu implica cumpitenzi chì u zitellu hè capacitu per ageu. Per esempiu, si vole à scaccià in a casa o di scavà in u giardinu, cumprà un scatuni di i zitelli è un suminatu di giardinu di i zitelli. Cù sta strumentu di travagliu, sarà più faciule per ellu à affruntà è fà ciò ch'eddu vole.

Ùn cumprà u travagliu

Quandu u zitellu oghje più vechja, ponu esse tesi maiò di sfida, chì i genitori ti u sustegnu. L'educazione di u travagliu hè di forza micca u zitellu, ma per stimulu à u travagliu. Ma questu ùn significa micca chì i genitori puderanu cumprà u so travagliu. Sicura chì i metudi anu ancu deve esse ricurati, ma solu in quelli casi quandu u zitellu riceve rispunsevule è travagliu duro. In altri casi, deve esse spiegà chì ellu hè u listessu membru di a famiglia, perchè duverà funzioni cù parenti è cusì ponu esse rifiutu è passanu tempu cun ellu. Per esempiu, pudete insegni à u zitellu per sempre asciugà a polità chì a mamma è a dad anu pulizziari. Stu travagliu ùn hè micca difficiule, ma à u listessu tempu, u caprettu hà caputu chì i genitori ùn pò fà senza ellu è si sentenu necessariu in a famiglia.

Quandu i zitelli addiventanu, anu bisognu di cumincià à accustomà à travaglià in cucina. Di sicuru, ogni cosa deve esse fattu sottu a tutela di i genitori. Ancu ùn cunsigliate micca di i zitelli è di cutidiano pesci. Ma questu ùn impedisce micca di dà à u zitellu un cuteddu di cutà u furmagliu o da aghjunghje l'urtaglia chì sò fatte di cutà (per esempiu, zucca carotta). Durante a cucina, vale avertitu à u zitellu ciò chì site, ciò chì l'ingredienti hè necessariu è ciò chì serà uttenutu.

L'educazione di u travagliu deve esse per u zitellu ùn hè micca un pesu, ma una impegita interessante. Mentre travagliava a casa, pudete cuntà à u ghjocu di fata, fate tuttu in un ghjocu. A cosa principal hè chì era piacevule è interessante per ellu à aiutà i so genitori.