I primi passini indipendenti timidi

Apertu à u primu anniversariu, i zitelli anu da pudè passà indipendente. Sì prestu per questu? U ventu accumincia a caminari? In questu casu hè u tempu di cumprà li primi calzari reali - quasi cum'è un adultu! - è arrange everything in the house in tale manera di aiutà u vostru nimicu ùn evite micca lesci, chì, sfortunatamenti, spessu passanu à questa età. I primi passini indipendenti tudisichi sò un momentu impurtante in a vita di u zitellu.

Libertà di manuvra

À u so primu urtimu annu, un omu picciottu sottumette à literale - facennu i primi i primi passi. Arcuni alcuni maestru sta maestru, quasi cù l'età di 8 mesi, è altre persone cumincianu à caminari 2-3 mesi dopu chì vultonu un annu. Cusì spessu a succèri in babies tempi è dèvuli, è ancu in grassimi - l'excitante pisu crea una carga supplementu per u sistema musculoskeletore divuleghju sempre, perchè micca sottumessu u to babbu! In seguitu, i primi passi sò presu da i zitelli chì anu avutu pocu di qualcosa di malatie. A malatia pare avete di sguassà l'habilità adquiritu di u zitellu, ma valuta à u zitellu per esse forte - è ellu hà rimbursatu per u tempu persu. Inoltre, i pediatrici avè noce chì i zitelli, chì i denti si sò stati cun diliziu, com'è regula, ùn avete pressu per moverse independentemente. Comu prumudica mostra, u mumentu chì u pezzu di colpu anu da dettu parechji incisori à u stessu tempu, hà debilitatu significativamente u corpu di i zitelli è prumessi in quantu u sviluppu di l'habilità per andà.

Comu prima u zitellu ripensata per u primu passu dipende ancu nantu à a natura è u temperamento di u zitellu. Qualchidunu cumpagni attirrani senza scantu, ricustamenti di ricusate una manu, pruduttivamenti estensi da mamma. Fall and rise again, cuntinuannu a so viaghju. Oltre caminate cun prudente, elli sò sempre aspittendu un supportu, anu da esse pigliatu da u manicu. In u numeru di l'ultimi si spessu cume a kesaryata. Tali nichi anu bisognu à passà indipindente, incuraggiante è incuraghjitu: permette chì u zitellu fa almenu trè passi à a mamma, ma ellu stessu, senza supportu! Ùn àbbia paura chì u zitellu pèrdite u so equilibriu è ferite male. Cascate da altitudine di u stessu creatu à u caprettu ùn sò micca terribili. Perchè hè cusì cusì? È u crescita hè sempre chjucu, è u pesu hè chjucu santu per fà chì a bruchetta sia sensitiva. Ùn si sgruppa, corse à u salvata cù un fugliu spavintatu, cogliela è pigliate in i vostri mani, questu rifarenza solu scantari la foglia: ellu decide chì qualcosa di passà chì hè spettaculativu, amminstenu à ellu, è chì bè, tornarà à a strada di viaghju - rasturnata nantu à u appartamentu. Hè megliu per eliminà i periculi veri cù l'ajustà u spaziu circunvicu per un criaturu chjucu, perchè chì a casa ùn hè micca diventata una fonte di e so ferite.

Regoli di safety

Ci hè cose chì devenu esse necessàbbili quannu u so zitellu vene a caminari.

Pigliate u zitellu per accessu à u bagnu è a lavande (in questi chjappi hè solitu slippery, pudete chjappà nantu à a spedizione di a tina o di u bagnu di u bagnu), nantu à u canale è a cucina: ci hè cutidianu, una macchina, un vaporizzatore, una stufa , micru è altri apparecchi di a casa - nantu à i so buttone, migliu certamenti ùn vulerà stampa, girardelli, pusonu i so dècimi in i buchi ... Ùn ci hè nunda à falla! Fighjà u zitellu in a stanza, ma si hè incùmodu, prima preparativi è coperta, è poi purtate u foglie. Immediatamenti dopu l'alimenta, l'hà da scatola da a cucina: permette ch'ellu sapia chì questu locu hè solu per manghjà!

Pusete nantu à i stubbi sputichi (venduti in i magazzini specializate) o movendu siegghi, armeri è soffichi, ammucciendu i fonti di corrente attraversu u mobili. Ùn vi scurdate micca di u socket per l'assecuranti di u secredu in u bagnu è quelli. chì succede in lavà e foglie elettrichi. Eccu, ùn si sò micca furnuti, ùn si sò micca stati pruvenuti, pericà per l'attempu di un zitellu curiusu di coglie cù un manicu d'una cullette o un cultillu d'un utensili di panchina. U zitellu hè assai interessatu in tutti tipi di fissure è picculi fossi, ellu prova d'esaminà cù e so dite, imprizzà qualcosa per questu - escludisci tali opportunità in principiu!

Assicuratevi chì u zitellu ùn lascia micca - ùn hà micca bisognu di piscià u so dettu: una di e feruti più freti è dolorosi à questa età! Prima di apertura o chjusu a porta, assicuratevi chì ùn ci hè micca un zitellu. À e porte di armarii, è ancu caleini di notte di notte è di tavule, avete bisognu di metterà un tappu, o, in casu estremu, disperdule cun un latinu spasiu à u muru. Inutile, un zitellu curioso pruvà di assicurà u cuntenutu di tutte l'apertura è l'imbuttendu. Perchè u zitellu, ùn hè micca un nurmariu, ma l'attività cognitiva, chì deve esse exercitu da causa di l'età. Cusì ùn la mettite, ma move in una direzione sicura: per esempiu, fate qualchì facilità apertura cajera cù l'uggetti chì ponu micca dannà u zitellu. - cubi, joca, ringlets da a piramide, platti di ghjira, libri di cartuni. Fate tuttu stu passatu, disperse è dove.

Prima di tuttu ciò chì tocca à l'arburatura! Comu pratica vi mostra, a più parte di credenze si devenu à u Scema: u zitellu s'insignò à u cordone, annunzendu l'acqua furiosa o un ferru duru. Senza ùn abbanduneghja micca sti cosi in a zona di accessu! Pigliate a bisturula à l'angulu più appughjatu di a tavula, induve u zitellu nisun locu ùn pò mancu avà. Cogliu a lavanderija mentri u zitellu duode o cammina cù u papà.

Per esempiu, i picculi chjassi cum'è i buttoni, i fori, i crappi (tutti sti uggetti sò ingressu faciule, è imprudati ancu in u nasu è l'uce di un ghjovanu spirantatu), piercing, cutting, sharp (scissors, aghji, pani), poisonously velenu. L'ultima impiega micca solu di i chimichi di l'unità, lavatu in pezu è ungliu. Ùn vi scurdate micca chì u cactus spinoso o oleander, chì a folla fate d'avvilanamentu gravi, hè ancu micca u locu in a casa induve u zitellu hè crisciendu!

Hè da esse currettamente è bellu fugliale, altri ùn sarà in bocca di u zitellu, è in u stomacu! Hè megliu per stabiliscia u pianu in a robba di u lavu di i figlioli, chì hè faciule di scroll in a lavatrice. Ricusate alcuni coltorii di dust in a furmazione di colti dolci, di cuscini, di pelle (uttene parechji di i vostri zitelli prediletti, ma ancu lavianu ellu 1-2 vittori à u mese cù u pane finu). Ùn vi scurdate chì tutti questi sò fontii di allergens!

U piccione cresce assai veloce: tuttu ciò chì ùn deve più di a so età devini esse dispuniti da a manera più decisiva! Stumbling over arena unnecessary and long-standing walkers or scattered rattles, ponu invintate di cullà i migghiurate quanddu u purtate à u lettu dopu avventurà. U zitellu stessu, strappa in buggies innecessarii, sera più freti.

Arrange the furniture in such a manner that the child does not bump against them, or hug soft material, finally, barricaded with sofa cushions. Dopu chì u zitellu hà assai di divertisce, trasaltate a casetta di ghjocu sottu à u lettu, perchè u zitellu ùn curria micca in i so culati.

Verificate ogni volta chì fate una "auditoria" in a vostra casa, ùn ùn hè micca minti à pezzi, o caldi in a vostra cammara à a mesa di leve, nantu à a tavola in a sala di vita? Ùn avete micca avutu u tempu di retrocede, cum'è una frarta aperta l'buttiglia è mandarà i so cuntenuti direttamente à a bocca. Ùn avete micca un cunghjettu di special design, chì l'adultu ùn pò micca sfatatoghji cun difficultulà. L'avvelenamentu di u passaghju hè unu di i primi posti trà i accidenti chì passanu à i zitelli à a casa. Articuli periculosi purtulidi ùn deve esse dispunibili à u zitellu. prise casa vidiruyte. Pulling fora di curiusità di u so bordu, u zitellu pò Kaataa più di tuttu ciò chì sarà u tavulinu. Giustu, s'è vo mancari solu u vostru vasu favourite, tantu peggiu se lu funnu abbandunatu è u stessu, pigghiari 'na badduzza minimu.