Reguli di cumpurtamentu per a gripe

A grippa hè una malatie infecciosa aguda chì affetta a l'organi di u sistema cardiovascular, nervoso è altri, è ancu com'è l'organi responcini di respira. In casu chì l'infizzione ùn puderebbe evità, è u prucessu di u gripe hà digià manifestatu, un cumpurtamentu propiu in casu di a influenza aiutà ùn solu reducià u risicu di cumpulizioni, ma hè ancu sana. Questu significa chì si avete malatu cù una malatia serosa cum'è a gripe, hè curretta, dopu da ricuperazione puderete diventà ancu sana più bella chì avè l'iniziu di a malatia.

Purificazione

Durante a gripe, ci sò parechje fonte di intoxicazione. U primu, si tratta di viruses per grippa chì scorchinu è circulate in u sangue, è in segundu, hè u largu intestinali. Cù la gripe, cum'è cù qualsiasi malatie chì pruvucà una deteriorazione in u benessivu di a persona, a permeabilità di a fiscale intestinali hè sensu aumentata, è com'è u risultatu, più intarigeno à u sangue, è ancu di più capaci di aggravate a cundizione di u paci.

Cû gripe, bisognu di vìviri assai fluidi, circa da dui litri. Sò devi esse in mente chì ùn deve esse moltu è calore. Hè megliu chì hè acidificatu cù u limonu.

Thermoregulation

In regula, a temperatura di u corpu s'incorpora durante a gripe. U danni più significanti à u cori, perchè avete bisognu à qualchissia u calore da u vostru capu per qualsiasi mane. A maiò spessu, sdegnu cù una spugna wet, spina è compressione direttamente nantu à a testa. In u casu quandu u sughjettu qualchì friddu, fretu cù acqua cale, se u paci hè calda, pudete aduprà una bona. I peri, cum'è e mani di u paci, devu esse caliu allu u tempu. Sì si sò congelati, anu bisognu à esse caliu nantu à i calori, i manichi di coghju o frettu. Hè esse fatta da esse fattu per aghjustà u flussu di sangue è crescate a trasmissione di calor. Dopu à questu, hè pussibule attraversà una temperature drop of 1 degree. In cunstante, pudete fà una compressa umida per a frunti. Avete bisognu à ùn mancassi u coperchio, ùn hè micca cunsigliatu per aplicar u ghjacciu à a pelle, hè impurtante chì u paci è pò intaralli u frettu tranquillamente. Questu facenu a so cundizione più còmode è aiutanu à dorme.

Ci hè questione quandu a tampiratura ùn si sviluppeghja durante u piriu di a malatia. Inoltre, questu hè micca bè, perchè chì u corpu ùn pò micca purtà a lotta à a maladie. Per fà mantene tè calente, caliu cù u limonu è u meli o u bagnu staghjunatu cù u melatu è a mantela hè bè adattatu. Per drentu una vanda, duvete circa 200 ml.

A seconda fase di purificazione

Secondu, hè cunsigliu per vìviri picculi quantità di tè di diaphoretique (bestii linden, raspberry o tea and sauveur). Hè ricumandemu per piglià dui sacchetti cada 10-15 minuti. U tè si deve caldu è nisun casu caldu. Perchè ùn ùn si pesa micca, pò esse guardatu in un bagnu di acqua o in un termu. Quandu u paciistu accumenza di suduri, ci vole à ricchera quant'è pussibule. Stu prucessu pò durà duranti 3-4 ore. Sì u paci chì si senti debbutu o di fami, deve aghjunghje un pocu u melatu à u tè o, almenu, bevi un pocu acqua minerale (alkaline).

Recreazione

Hè assai impurtante durante a gripe à aderisce à u restu restu di dorme è per dorme assai, perchè un organu pocu insuritu necessite riposu specialmente. Prima di tuttu, per minimizzà a carica di u core, chì hà da travaglià in intensività in questa malatia. Inoltre, grazia à u sonnu, u flussu di u sangue à u mover disminuisce, per alloghju à a so prutezzione di e tosini. Quandu i sintomi di embrijarità ùn cessammu di prisintari, a tampiratura torna à u normale è a famu sarà sappiutu, ùn deve micca manghjatu. Uni pochi ghjorni hè megliu di manghjà pezziunà primi o frutti è bèviri succhi di frutta.

Ricuperazione

Questu staghjunu hè ancu assai impurtante. U sfida hè micca solu per curà a malatia, ma ancu per mantene a salute quantità più possibili.

Sì u seguitu sti priscuzione chjucu, pudete sèrviri in 4-5 ghjorni. Dopu à questi ghjorni, u sughjettu di bisognu à piglià una caccia.