Attirenti fitness per a parte interna di a coscia

A maiò parte di e donne anu in a so figura l'e so "dumande problemati". Qualchidunu ci sò cosci, l'altri anu una cintura. Ma chì ciò chì facenu quandu si sà satisfecho cù tuttu in a vostra figura, ma a parte interna di u cadale hè vargogna per a so figura flabby? Avete probabilmente avete sapendu fitness. Qualchissia sustene a spettaculu di ellu, è parechje persone assuciatu questa parolla cù qualcosa di piacè, per esempiu, cù un stimu stimulante. In fatti, ùn ci hè nunda in Ghjerusalemme, perchè u fisicu hè una tecnica chì permette di correggià a forma è u pesu di u vostru corpu è risponvi u risultatu per un bellu pezzu. Pudete sceglie l'esercitazioni chì sò ghjusti per voi, secondu chì i musculi di u vostru corpu à vulete tirà.

In gimnastica, ci sò esercizii per a pressa, cosce, nucali, mani, ecc. I musculi di u latru internu di a coscia sò in veru unu di quelli musculi di u nostru corpu chì sò assai difficiuli di pump. Allora quantu è chi cosa? A risposta hè simplicemente, in questu avete aiuta l'esercizii di fitness per a parte interna di a coscia. Avemu da parlà di elli.

Prima di inizià una furmazione, deve ricordà uni pochi reguli semprici. Prima di principià per fà esercitassi di ghiunari, hà bisognu à rializà warm-up, è di stese. Questu includi circundante circus di a testa, i zucchetti, inclina u pianu, i partiti è i lati, è l'attacche à e dui guleri in u turnu. Un altru furmulariu pocu cumplicatu, chì hè fatta appuntu prima di l'iniziu di l'esercitai di fitness per u partendu internu di a coscia hè cammendu nantu à l'est (ribs) di u pede per dui à trè minuti. Queste esercii du cali calvinà u vostru corpu è prepararà i musculi per cundizzioni più seria. Durante l'esercitu, ùn abbiate di cunsumà assai fluidi. Pòglia una buttiglia appressu à l'acqua morta. Quandu facenu esercitassi di fitness per u partitu internu di u caderu, respira seranu uniformi, aspirate cù u nasu, sparghje da a bocca. Eccu alcuni reguli semprici.

Ci hè moltu sperimentu per u partitu internu di a coscia. Ma in questu articulu sò i più efficausi di elli. Innota chì u più efficau, ma micca u più faciule. Dopu tuttu, cumparatu cù l'altri musculi di u nostru corpu, i musculi interni di a coscia sò assai pocu participatu.

1. Sighite ghjustu, dissi i so spalle, mani in a so cintura, perchute anch'ellu à l'omandate. Trasferisce u pesu di u corpu à a riga u ghjornu. Piglia a punta di u pede davanti à voi, fate un muvimentu di cuncordu per chì u pede finale hè risposte 10-15 centimetri sopra u pianu davanti à u latu. Pudete cambià u vostru pienu di corpu à u to pettu rightu è repite l'exercitu cù u vostru pede. Hè ricumandemu per fà esse exercitu 15-20 volta per ogni pere.

2. In a postura stand, perchè largamente travagliati, a spalle è ancu, mani in u cinturione, i ghjinochji miranu da elli. Aghja aghjustatu, ghjunghje sferenze quantu pussibule, ma pigliate à e vostre capacità. I musculi di u latru internu di a coscia ùn hè micca minatu. Scaricà stu realizimentu 10-15.

3. U prossime exercitamentu hè ancu realizatu mentre hè statu standu. Amparemu i nostri piedi assai, i nostri petti ponenu parallella cù l'altri. Fate aghjustate in questa sezione: pusendu nantu à u vostru pede, u to pettu u paese drittu nantu à l'internu di u to pede. Senza fighjerà, trasfendu à a perna ghjusta, risolse l'abbandunatu. Einzezziu fà 10-15 volte per ogni stata.

4. In una pusizione sughjettu in u pianu, ghjustu contru à a volta di e to mani, i strapii direttamente davanti à voi. Aghjustate e quattro 8-10 centimetri in u pavimentu è, finu à u solu pussibuli, diluce in i banchaghji, è di pudere di reducià. In questu casu, i petti ùn deve micca toccu u pavone. Repetite u situ 10 volte. Ùn scurdate micca chì u numeru di esercii per ogni individuu, fàcenu esercizii cù piacè, ùn mancanu.

5. In a supina position à u latu mancu, fighja nantu à u bravu mancu in un angolo di 90 gradi, u dirittu à fronte di voi. U pettu finale hè situ in fronte di u ghjinochju u ghjornu à u pianu. A peredda hè allungata longu. Aghjunghjite a perna andere bassa, mentre chì a pera stà nantu à u pesu. U pedu hè strettu, i musculi sò stesi. U calcagnu di u pede mi circà. Fate scarpi cù u vostru pede. Fate u stessu per u pede. Questu esercitu face 20 volte per ogni ghjornu.

6. Mittite nantu à a chjappia, magre nantu à u vrazzu bentu à u codu. Aghjustate ancu i peri allungati à 90 gradi. Dopu, cumprassi movimenti di caghjula. Alternativamenti, cuminciate un peu dopu l'altru, poi suscità a pierri à i lati è torna a vostra perna hè spiegata, è cusì. Repetite l'exercitu 15 volte. Serà difficiule per quelli chì anu una pressa debbula.

7. Un altru exercitu, chì hè bellu cunnisciutu di tutti di noi, i so "scissors". Mentirà nantu à a vostra spalle, maggetti nantu à i bracce fugliale à i coddi. E curti rii suscitanu e cresce cresce. Questu sercerze sò abbastanza per fà 10-15.

Ci hè ancu un cunsigliu per un fitness simpaticu. Camini più freti, subite à l'asciutata pianu nantu à a scala, è micca in u elevatore. In questu casu, i peri in u ghjinochju duveranu esse ghjustu. Pudete cumpressà sta attività per attraversu u passu.

U risurtu urdinatu sarà assicuratu più rapidamente se cumandenu quessu cumplicatu per l'internu di a coscia ogni ghjornu oltre , ma di fà o dui volte a simana ùn seranu micca menu efficjenti. L'eserciti supra ponu rinfurzà, stende e tonu i musculi di u latru internu di a còscia, aiuta i vostri pierri per truvà una forma attraente è elàstica. Queste esercii sò garantiti d'aiutà in questa pugnamica difficultà per a bellezza è a sexualità di i vostri pedi.

Solu solu e donne ùn anu micca bisognu à ottene u risultatu urientatu, ma nimu hà dettu ch'ellu era faciale è simplice. Avete pacienza è endurance. Imagine u risultatu endemiche, questu avete aiutu à vende a manbu è dà forza à l'esercii. Sapete chì tuttu hè in le mani.

Fate tuttu, prima di tuttu, per voi stessu. Persistente per andà in u vostru scopu è fate l'altri è altri cuntenti cù u vostru corpu strettu.