A serie "Una volta in un coru"

A mistura di a mudernità è di u passatu, a rialtà è u mondu cunti di fà, u bonu è u malviziu, speriti cù imaginazione, ricordi è fascinante parolle chì l'aghjustanu à l'audienza di a serie "Una volta in Fairy Tale". Un immaginante plot, caratteristi chjosi di i libri è i cartoni in interpretazione muderna, è ancu di avvenimenti imprevisu è interessanti in a serie po vi farà vede "Una volta in un conte di fata", senza fighjà risparmiatu da a pantalla.


A trama hè dinò:

In a vita di Emma Swan, di 28 anni di età, un picciottu chjamatu Henry hà corre in quellu chì dici chì hè u so figliolu. A chjesa scocita scopri a so storia incredibile di u zitellu: dopu à a Maledetta di u Malese Queen, tutti l'eredi di fata hanu trasfirutu da u Fadru Magicu, induve campanu in u nostru mudernu, in a cità di Storybrook. Scurdonu di u so passatu, diventanu cum'è pratiche ordinali: Bianca bianca, Capicorsu Rossi, Belle, Victor Frankenstein, Rumpelstiltschen, gnome, fadas - questi è parechje altri hélii di fàvuli anu avutu novi nomi è nova vita. True, ci hè ancu una magia da quessa in questa cità: i turisti ùn sò micca permessi di scrive, nimu ùn hè micca sapè di l'esistenza di stu locu è ùn pò micca truvà; è u tempu quì hè andatu, perchè chì nimu ùn hè diventatu. Tuttu sò fatti in u so zuccheru, senza avè avutu nunda insoliticu. Tuttu u pacchimu Henry. Cù l'aiutu di un libru di i cunti di fichi, hà sapeutu tutta a verità, chì a so mamma ghjè l'allepiu di a cità, ùn hè micca u so propiu, ma a so adopru, aide, hè una reignità maleva. Hè per quale Arricu vinni in cerca di a so mamma, chì, secondu a prufezia, u Salvadore.

Allora, in Emma, ​​l'infurmazioni cullette chì deve salvà tutte l'abitudinius magichi, liberate da a maladizzione, tornanu a tutti un ricordu è più. Di sicuru, ùn cride micca u zitellu, ma per un certu tempu, Enricu è u so figliolu, chì Emma hà datu per l'adopzione 10 anni fà, ghjucanu cun ellu. A fine di a prima staggione, a malidizioni veramente colapsate grazia à u Salvadore, ma questu hè solu u principiu di una longa aventura.

Quandu vede tutti i caratteri evuccoi parechji emozioni: qualchissia hè piazzatu, attrae è empatie, qualchissia hè moltu à l'impussìziunità. Dopu qualchì tempu a cambia cambia, è l'eroie negativu di iieri hè digià daveru pietà è cumpassione, ancu s'ellu solu per un tempu. Da questa seria hè difficiule da vene. Se ùn cumincià à vultà, ùn vò ùn vulete micca firmà, è cun bellu, perchè più in u boscu, più canti interessanti diffirenti.

Ci sò assai ritratti in a seriale, grazia à quale anu capitu l 'azzioni è u caratteru di certi caratteri, per esempiu, per quali sò stalignenu, cum'è bona o mala, bona o mala, vindictive o felice. Hè interessante di vede, i novi caratteri addiventanu regula, ma sò scritti in a trama cusì armoniu chì ùn anu micca disprezzu à quelli chì si piace d'observà per un bellu pezzu solu una sola persona.

Di sicuru, ci hè ancu omu ricci, chì puderanu cunquistà i zitelli amorosa in l'attori. Forsi a prima cosa di ricurdari è l'incantu pirate Captain Hook. Pudava u "bad guy": charming and sexy, bold and brazen, carismatic è cun sensu d'umuri, è questu tipu, cum'è kakisvestno, attrae assai femmini è donne. Un altru, micca un heroe micca heroicu, pò esse chjamatu Pinocchiu. In ogni casu, hè necessariu di truvà "u vostru" favuritu per ellu stessu, perchè tutti hannu sfarenti gustu.

A film pò esse guardatu cun tranquillamente cù a famiglia, cù i zitelli, perchè l'horrore è l'horrore in a serie cum'è ùn sò micca quì. Per tutti l'amatori di i fichi, finu à tutti quelli chì èbbenu purtati da i libri in a so zitiddina, "Una volta in un conte di fata" hè definitu com'è cusì: hè una nova visu di e vie, hè interessante è fascinante.