Relazione di u patru, madrastra è i zitelli


Forsi, "stepmother" - una di e parolle terribili di a lingua russa. In tuttu: i stori di orrore di i rossi russi (è micca solu), è i stessi funziunalismi tradizziunali, è, finarmenti, l'horrore di u zitellu chì vivenu in ogni unu di noi, per esse senza a persona più carica è caru in u mondu - senza una mamma. Quantu deve esse è cumu a rilazioni di u padellu, a matriga è i zitelli, è cumu per fà queste rinuelli armoniii, leggi sottu.

Reflectu nantu à i difficultazioni è di l'horrorsi di a vita cù a "seconda madre", basta di piglià in cuntattu i sentimenti di u zitellu, u figliastru ou figli. Ma quantu quellu disgrazziatu hè per una madrastra, per qualchissia perchè pensanu assai menu spessu. Intantu, hà ancu avè un tempu duru. In particulare, se a matrigna ùn pari di u testu di libru in fiancu, ma hè vol diri di vive in pace, amore è l'armunia micca solu cù u so novu maritu, ma ancu cù i so figlioli.

Pò esse facilitatu chì, se i praticà staghjunati puderanu imaginari claramente ciò chì aspettavanu in a realità, a quantità di riunioni ripetuti per l'omi seranu ridutta per un ordine di magnitude. Ma, afforttu o sfurtunatamenti, assai ghjovani è ancu e femine adulte adulti, mentre preparanu per a festa, prefete calmà cun esperanza micca soporta per a "prudenza" è "benevolenza" di scansa potenzali è marchiti, è di u talentu di un diplomaticu, maestru è psiculologu . Aviti aghju dittu chì i chjusi di l'aria anu aghjustatu cume anu immediatamente dopu à u coppiu di cuna? Ma questu ùn hè micca u più bruttu. Hè ancu esce in casu chì una donna hà divuziata in a so aspettazione, cum'è una regula, si fate in folla cù i zitelli, prova di reintegrarà cù a stessa munita è, invece di prupone di stabilisce relazioni, apre u pattu di scala. Chì, di sicuru, finiscinu tutti l'aspirate di custruisce sempre una famiglia normale cù sti zitelli è cù u so babbu. À u listessu tempu, sti muggabbesi vicinu, chì ùn sò micca paura di guardà à u veru ritimu, si puderanu adopru i figlioli adopti, se micca a seconda madre, da almenu un veru amicu.

Prima di introduverà un stranieri (sì, a casa di u vostru futuru maritu hè sempre una altra persona, cum'è a so famiglia è i so figlioli), ricurdate di a parolla di a charter è u monasteru. Ricurdatu? Cusì ùn ti scurdate, perchè in a prima volta dopu à l'iniziu di a vita cumprendenda, avete da esse coordenada tutte e vostre azzioni, i atti è i desideri cun ellu. E vigliacchja era un pocu simplice, pruvate micca di viulite e trè regoli basi.

Regule un: tutte e listessu, tuttu hè stata diversu.

Sì, pudete sculacciate imàgini idilliche di una vita di famiglia felice, imagine quantu tutti trè di voi (quattro de noi, cinque) leghje à voce alta, o cena cunghjunghje, o cumannate longu cunversazioni prima di vultà in u lettu, o ghjucanu in bola e per aduttà un arbre di Natale - in a pratica ancu sempre esse ghjustu u cuntrariu. Cène in sta famiglia si sò in quandu anu vintu (è micca di scurdà chì ùn vene micca in un locu vacante chì aspetta solu per esse arrangiatu, ma à una famiglia esistenti), nimu li piace à leghje, è l'arbre ùn hè micca postu à tutti. A cosa più raghjone chì una nova parigina puderia fà in questa situazione hè di accettà i règuli chì sò stati in questa casa. Cumu, riguardumente, hè assignatu à ogni ben educatu guest. Sì, sò sempre un invitatu, anche l'anellu à u ring finger, u stampellu in u passaportu è a diferenza di età entre voi è i zitelli. È a hostesse o almenu un membru di a famiglia ùn diventerà micca finu à chì tutti i membri di u penseru ricanuscianu com'è tali. E stessi vuluntariamente.

Regula dui: nè rivoluzione.

Sì, forsi l'ordine in a vostra casa anu elettu. Forsi vi pare avete chì i nurmoluggìa nurmale ùn pudere micca vive in una terra, disarrangement e permissiveness. Forsi quandu anu ancu esse cumu fà per fà, per chì tutti si senti più bellu. Granni. Spergu chjavi ùn vinaranu micca à principià una ricustruzzione instantaria di u modu di pensà à u so slogan: "Eppuru, avemu avemu da vive!". In questu casu, a amena più veru postu nantu à i rilazioni normali di u padellu, matriga è i zitelli.

Una persona ùn piace micca è ancu teme cambià. In particulare micca à a so piacimentu, i cambiamenti sò brutta, aggressivu. Ma ùn hà nunda in contru à u prugressu. Fornite chì ellu intrì in a vita cun discretu, pianu pianu. E capisci ciò chì ci parli? Oghje nantu à a vostra apparenza avete cambiatu a vita di a famiglia. È tutti quelli chì ingressanu hanu da esse accustatu à u novu rinchjutu di a vita. Dàtene u tempu, ùn campanu micca! Nuddu chjama à abbandunà i so piani di sempri - sia di ricchettini più suti. Hè megliu se permettenu i cambiamenti in a casa è in a relazione sviluppà gradualamenti, cù u tempu. Fate chì u rolu decisivu in elli sò un minimu, almenu esternamente. Allora puderete evitari a resistenza attiva, chì hè naturali per i persone chì percienu una cosa nova.

Regola trè: relazioni primi!

Oghje ghjè dinù modu cusì: a matriga ùn hè micca mala, perchè duie qualcosa di u zitellu, ma perchè deve esse bè da a festa, da a porta. Avete vultatu à una nova famiglia è da seguitu avè una mansa di rispunsabilità: da quì avà hè u rispunsevule per a cura di u maritu è ​​u so ziteddu, per u so benessiri, a salute, u sviluppu. Saria logicu assumisce chì cumerciate cù e duverebbe serà datu diritti. Hè logicu, ma, alas, hè sbagliatu. Nè u zitellu nè u maritu ùn hè pronto prontu à cuncede immediatamente u dirittu è l'uppurtunità di puniri, reproche. E questu, in generale, ùn hè micca surprisante: quessi dritti ùn sò datu solu à quelli chì anu amatu è quale l'autorità hè ricunnisciuta. Nè u unu è l'altru ùn pò micca esse acquistatu automaticamente, affirmannu u zitellu un stampu in u passaportu. Bon relazioni trà u patru, madrastra è i figlioli anu da esse guadagnatu.

E perchè, ùn importa ciò chì raccoglie e mani per piglià u figliastru ou figliolu prima, pruvate à tene. A fine, prima chì ùn hè micca una petite è micca un cattu, ma una persona vivente, indipindentale è dotate di tutti i diritti. À u primu, a famiglia hà bisognu à pruvà cura di i vostri rilazioni incù novi parenti pocu, è parlanu di e vantaghji è dannu di i punizzioni è di e prublemi di rimbursu bisognu à u maritu. Ùn vi scurdate micca chì ogni attività dura nantu à a parte di a madrastra, ùn importa ciò ch'ella hè ghjustu, pò causà offenda à i zitelli è falla di dubbitu u so babbu. Ma ùn vanu à l'altre estremu: ùn pruvate à guadagnà u favore di u zitellu, spoiling it and indulging in tuttu. In u megliu casu, scantate, in l'aghju intendate nantu à u to collu, cusì tantu chì più tardi cù l'aiutu di u to maritu ùn site micca pigliatu!

Cumu cumunicà cun ellu?

Sì, questu hè una altra parte! Stephens è steptaughters, spessu intu sensu, sò capaci di turnà a vita di una stepmaria in un veru infernu. Fortunatamente, se una donna capisci perchè i figlioli si cumportanu cusì, è micca altrimenti, hè un pocu facilissimu per ella di trattà a negativa.

U zitellu vole sempri u cuntenutu di u papa. In verità, pare chì, senza u papa, u zitellu è un passu ùn ponu micca piedi: in a matina voli chì u so babbu per piglià à un kindergarten, à a notte solu da ellu pronta per piglià un conte di fata, è in u capu di vittime tratta d'attistà l'attinzioni di u papa senza riservazione. Pò esse ancu teme ch'ellu ùn era micca quì davanti è chì u veru propiu hè di attruvarà l'attenzione di u so babbu.

Ùn ci hè nunda surprisa in questu cumpurtamentu. In i zitelli chì pèrdinu un di i so genitori, in fattu chì ci sò temerati - u scantu di perdiri l'amore di u sicilianu matri. Tentanu à sentu menu protetti ch'è in "famiglii" cumunu "cumunu". Ùn sò micca surprised chì in a vostra apacienza adupranu spessu, quantu à l'emergenza di un competitore chì amece à piglià u so propiu postu cum'è animali. Questu hè spressione bellu cedificà in e famigliali induve u babbu è u zitellu anu da vive per un bellu pezzu sanu, chì significa chì u zitellu si sentenu per esse l'unicu chì era amatu è più impurtante per u papa.

Chì deve fà? Prima, ùn cumpete micca cù u zitellu per l'amore di un omu. Siconda, ùn esercanu avvenimenti. Se si cumportanu bè, prima o dopu u zitellu sera capisci chì ùn hà nunda chì teme è si calmonu. Terzu, ùn ti ne stava fora. Sì, sì, sì s'è a vede da u partitu à quandu si troppu cunghjunghjene u babbu è u figliolu o figliolu, risicate per sempre sempre solu un spettore. Avete bisognu di cullà tutte e to cuntrollu stessu (per ùn imbarcate à l'urdimaticu per l'amori di u capu di a famiglia), un sensu di prupurzione (per ùn avè parete à u zitellu compulsivu) è di richenge (per truvà funzioni cum'è u zitellu hà bisognu, è cù quale pudete riesce più megliu da u so babbu) . Chì deveru deve circate spécifique? Hè necessariu di sceglienu, cercannu a situazione currente. A principal hè di fede chì u zitellu senti chì ùn perde micca, ma l'hà compru.

U zitellu si compara sempre a mamma à a so matriga. Questu hè u più difettu in a relazione di u padellu, madrastra è i zitelli. Ùn importa micca quantu anghjulu a vostra pacienza puderia esse, ùn pò ancu micca esse da sete infurmatu un centu volte à u ghjornu chì "a mamma cuce una cookie diliziosa", "è a mo mamma hà mai dichia", è, finarmenti, "a mo mamma hè a più bella ". Cumu quì ùn per fallu? Sì, hè assai sèmplice: ricurdativi di l'anticu diciiu "tuttu hè amparatu in paraguni" - vi saria senza piacè. Dopu tuttu, u zitellu prima com'è una mamma ricunnisciutamente ricunnisciuta (chì, per voi, era solu per ellu una putenza incondiziale), è solu dopu tù sì. Allura pigliate sti paraguni ùn hè micca un insulte, ma cum'è un tentativu di sapè chì quanti parechji persone chì ci sò. Apoi u tema è dumandate cum'ellu esattamente a mo matri preparava, perchè li piacia à questu, ecc. Se vulete dì di e cose di a famiglia, per esempiu, a via di coccia di un pane, ùn hè micca valuta à qualchì volte per fia cù a ricetta di a mamma. Per questu quì, puderà dimustrà u vostru rispettu per a mamma di u zitellu, rinfriscà è cunvince chì ùn sia micca un competidor o un nemicu. Quandu i più impurtanti cose cumposti cun u vostru vede nantu à u mondu sò affettati, allura hè megliu per accettà cù calma chì micca tutti sò sughjetti à quelli persunalizati com'è a mamma di u zitellu. Spiegà chì e persone si diferenti è i vostri virsi sò un pocu sfarenti. Argumentu a vostra opinion nantu à u principiu. Avete sempre u dirittu di pensà cusì. Ancu se u zitellu hè ancu permessu di sceglie u so puntu di vista, è avete bisognu à trattà questu cù u rispettu è l'intelligenza.