Cosa da fà per frostbitten toes

Quante avvenimenti interessanti viaghjàvanu à l'iniziu di l'invernu, piglià sfuggiati, skis, patineti di i traspremessi è andendu à i slides di neve è piste di pattinaggio. Ma ancu in tempu sole, sta volta di l'annu hè una ipotermia periculosa. E dettati congelati di i piani è e mani sò abbastanza cumuni in l'inguernu.

In particulare hè bisognu à piglià a cura di quelli chì soffrenu di e malatie attaccati cun alterazione di i navi è i zitelli. E in dui di elli, a termoregulazione di u corpu ùn mancu travaglià à a so forza. In tempu di scaccionu, hè cunsigliu di chjamà un zitellu da un passaghju in una casa calda cada 20-25 minuti, altri ùn pò esse saturatu.

Chì prupone frostbite di i pomi?

Parechje daranu una risposta senza dubbbu à questa pregunta: "Siccome, a ghjetes hè culpè. Ùn ci serà micca - ùn ci hè nisuna ragione per frostbite. " Perchè i so diti a più frecu spessu? A risposta à sta quistione hè dada da l'impiegati di u centru di cumpagnie, induve in u tempu d'invernu i ghjovani chì anu suffertu in u friddu arrivanu ogni ghjornu.

Frà tutti i pezzi di u pede - a più maiore vulnerevuli, sopratuttu se una persona si prefere di stivali i scarpi. Per piglià i so pedi, si basta à stà in a strada per un pocu tempu à una temperatura di -15 nantu à a sicura. O una longa allughjenu à i temperatures à +10 senza guanti è in i calziezi freti, ma in cundizzioni di alta umidità. Hè ancu spessu sottu splei d'auricula da u cuntattu cù i aramenti metalti in u friddu.

Tacchii cungiati: chì fà

Una volta chì senti chì i membri sò supercouled, cumincianu più in mudanza è pruvate à movimenti activamenti i vostri ditte. Ma s'ellu ùn si pò aiutà è a perdita di sensibilita ùn hà cuminciatu, vi tenete bisogni chì abbandunarà di a strada è vai per un quartu caldu prestu.

Scaricate i vostri piani da i scarpi è caccià i guanti cun cura. Probabilmente ci vole à calenderà u frttifitten fingers da i vostri pedichi è e mani u più prestu, affidendu à una batchizazione o mette sottu à un corrente d'acqua calenta, ma questu ùn deve esse in ogni caso. L'alloghju duverà esse graduali, naturali o in acqua, micca più altitudine di 20-25 gradi. Quandu u prucezione, u dolore è l'inchiostru chjappa aparicianu in l'area curata, pudete assume chì avete digià a so stenza più terribili, perchè sta cumincià à restaurà a circulazione sangue.

Dopu un caloru ghjustu, avete bisognu di un borsa seca di gasa è di cuttuni in legatura, perchè ùn ci hè una lampa di bandage trà ogni dettu. Durante tutte sti prucessi pudete bè tè tè, ma micca alcolu. Per a so natura spustamente dilate i vini sanguini, è in i zoni frozense di u corpu sò assai ristretti è da una pate nemmenu pò esse stupidu. Serà megliu se cunsultate cun mèdulu, perchè u traumu da l'ipotermia hè un prucessu assai insidioso è irreversibule di cunfusione in i tessuti ùn anu sviluppatu micca in seguitu, ma dopu qualchì ghjornu.

In casu chistu, ancu i medichi più talenteddi ùn anu da vede u cursu di a necrosis è aspetta per una cignata clara trà i tessuti viventi è mortos per formar un bisturi.

Cumu per esse di frostbitten fingers and toes

Ghjè andatu à a strada durante u ghjàllicu ghiaccio, nantu à: dui parigli di calzini, dui ghjuvelli, ecc. Ùn ponu stegghiati i scarpi in u clima fretu, soprattuttu senza boni suluzioni. In i ghjàllichi, hè megliu micca di furnisce d'ornamenti di metallu: anelli, braccialetti è ardi. Prima di vultà, pruvate di manghjà bè, cù alimentu d'alta calorie, perchè u corpu duverà un suministru di energia, è ùn ùn fracassate più.

I cunsiglii dati in questu articulu pò esse usatu sicuru per furnisce primi aiutu per l'ipotermia. Ma se suspettate chì a ferita hè seria, hè megliu cercà aiutu di specialista.