Calzature di i zitelli per i primi passi

Parechji parenti sò quessi chì pagliaghji deve esse per un zitellu quandu accumincia a caminari. Dopu chì tutti i capretti ùn pò micca esse spiegliate à a mamma, quellu di u calzate sottumette o fene un gattu. Avemu da cunsiderà cumu serà u pezzu di i zitelli per i primi passi.

Quali ponti sò megliu per un zitillùcciu?

In i zitelli, una perna hè furmata è hè necessariu di scelta di i scarpi per quessa chì ùn puderia micca interferore cù questu prucessu. A misura di u zitellu a perna hè stata ogni dos mesi, perchè i coghju comprani prima ùn hè micca strittu. Calzi per u zitellu deve esse fatte da tessuti naturali cù u guvernu di cuttuni è preferibile nantu à colti di coiu. U so scarpi cun pappagalli di coiu sò adattati per l'usi interni è interni. A sola pò esse fatta di polivinilo di clorur, un material cun retezza di altu rete. U piuvale in u calzariu era altu è stiffu, è u piu dettu chjusu per chì u pede di u pettine hè bè fugliatu. Per riduce u risicu di furmazione in prugne finitu, necessite un supinatore. Questu hè un ingrossu nantu à a sola, situata in u mità. In più di tuttu questu, i piu di i primi passi sò stati cum'è stabile, perchè u zitellu hè solu aprenu a tecnica di caminari.

Eghjezza di l'ochju è inverndu per u zitellu

Eghjone di l'ochju per u zitellu ùn deve esse in un pocu insulatu. A pera di u babbu ci vole à mantene bè, ma micca sudore. Da u dintra, ùn deve esse pezzu, fora pò esse fattu di cuir artificiusu. Per pudè tuccà a suletta, ùn deve micca pegata à a sola. A sola deve avè un supinatu. Calzature insulated, chì hè stata aduprata à temperaturi à 5 gradi, deve esse da u pezzu di a sarrazioni artificiale o naturali. Quandu sceglie u calzari, averete bisognu di piglià in cuntà chì era un pozzu maiò grandi in grandezza in modu chì puderete mette nantu à i metcole, è ancu chì a struta hè menu fruttu.

I calzetti d'inviu anch'elli deve esse unipochi più grande ca u grandu di u pede, cù a furia da l'internu. È ùn pò micca troppu ghjunghje scarpi calzari, chì questu feraghju difficult for the baby per caminari. Ci si devi esse in mente chì a furia adurata hè sempri di stallà. Inoltre l'ùnica deve esse firmeti per u zitellu è micca troppu slippery. Se u calzature per l'inguernu ùn hè micca u latru, u furore da l'internu duveria esse naturali, affinchì a mantene a calore sempre. A suletta si deve esse sbulitata à siccà.

Ci ponu esse nutatu chì a sola pò esse fatta di diversi materiali. Hè necessariu sapiri chì a sola di a poullerite cune à una temperatura di 15 gradi cun un signu minuscule. Se a temperatura in a strata hè più bassa di -15 gradi, a tale una sola elasticità perdetta è si pò spaguà. Per i scarpi di zitelli d'invernu, u sole termo-elastomericu hè un bonu fitu. In i scarpi in u sole di gumma, i gammi di u zitellu se faglia. Per i zitelli, i genitori spessu si comprenu u buttigli duffle per i primi passi. Ma sti boots composti di articuli artificiusi bè adattati per u slush, ma micca per u invierno, postu ch'elli ponu esse troppu ghjustu solu à -10 gradi, altri i patroni di u zitellu se congelate. Perchè chì i scarpi sò micca scuntru, avete bisognu à attentu à u patru di a sola. Oghje scarpi sò slide si i patroni nantu à u punteddu è u toe sò "aspittà" in direzzione diffirenti. Questu hè assai impurtante per i primi passi di u zitellu, perchè l'estabiltà sempre cunfesa.

Ciò chì deve esse calzini d'estivi per u zitellu

Slippers per a casa si devessenu cù furtezza naturali. A sola hè megliu a sceglie di u PVC, cusì chì i sapori di gomma sò più grossi è micca cunsigliu. I sandali per u zitellu hè megliu a sceglie cù una tappa di coghju, impedisce chì slipping the legs. Sapere per l'estiu sò megliu di sceglie cù i tocu, ma cumu chì i dete è u pianu eranu fissi. Questu hè di dà stabilità à u zitellu. Se a vigna ùn hè micca rimbursatu, u zitellu ùn saria incantatu u camminatore. A carica di u corpu ùn sia micca distribuitu bè corremente, è questu hè inaccettavule in u casu quandu u zitellu hà iniziatu à marchjarà. A prisenza di un supinaturu hè mandatu. U zitellu ùn deve esse micca purtati dopu un altru figliolu. Ogni ziteddu hà e so propiii di u pede, cù l'usu ripetutu di u mantellu, i peri sò furmatu nantu à i diversi prudutti.

Cumu pruvà à i scarpi di petitezza

U ziteddu u zitellu ùn puderebbe cumprà nimu. L'opzione ideale hè un centimitru più cà a pierna. Grandi scarpi fugliarà u pede, ancu a distribuzione di pisu di pisu serà incorrecte à i pedi. Assicuratevi di verificà l'internu di i scarpi per costi, spazii. Questu ùn deve esse micca. Pruvate solu nantu à i piazzi sò stati, ma micca assicurati, cum'è e peri addiventanu più largu quandu a persona si stalla. Ancu avete bisognu di piglià à cuntà u fattu chì in a sera, u zitellu hà un pocu più vinu, cusì à pruvà cù e so sapori in u ghjornu.