Sè una zitella chjama u mo novu prima, u cunsigliu di un psicologu?

Sè una zitella chjamà u so novu primu, u cunsigliu di i psiculoghi, magazines, visiti di ziteddi attraversu ogni zitedda hè intimurita da questa pregunta, li dumanda à e so amiche chì u trattamentu. Sè sicuru, veramente, tutti, almenu una volta pensate nantu à u prublema di l'iniziatura, perchè pare avemu l'oghje hè un fattore assai impurtante in i relazioni.

Sè a zitella sia u primu à chjamà, dumandate un nuvellu di telèfonu, accumincia a licenzia, parle à un omu bonu, e chî conversazioni ùn sò micca novi, è discussioni nantu à questu tema anu passatu per un tempu assai longu, è ùn sò micca un puntu di vista. Saldia ancu chì tutti i fonti accumincianu a unanimu dì chì a zitella ùn hà micca primu di piglià qualcunu di passi versu a relazione, è in reguliunale, ella devia esse un misteru in tutti i relazioni. Ma ancu quellu chì saranu quelli chì virotanu e règule, avè esse novi discussioni: pò esse e viulati è ciò chì succederà.

Tandu deve stabilisce per voi ciò chì significa per avè per piglià u primu passu, è cumu vulete chì u vostru elettu si cumportanu in u pianu di a iniciativa. Une piaci à vede l'ochju, l'altru per accettà è responde à i signori d'attenzioni. Ma, anche tutti questi, ogni ghjovanu actinu cumu a situazione, ellu scelte una scelta più correcte, secondu u livellu di rilazione, a natura di a coppiu, e circustanza, l'inturnianza à u mumentu.

Alcuni picciotti sò assai preoccupati di a manca d'inizziu di a so scelta. Se per un pocu di tempu, u Guy ùn deti chjamà o avvienziu chì ellu hà iniziatu à mustrari signali d'attenzione menu più menu spessu, questi rimarki diventenu un signu chjaru di l'ansietà. A zitella hè principiatu à inspirà si affucatu à l'omu, chì ùn hè micca avutu bisognu à l'oghje è più prubabilmente duranti stu tempu (anchi à pocu tempu) hà sappiutu a fallu in l'amore cù una altra ragazza è scurdate sia u precedente. Forsi ùn hè micca a zitella à tuttu, è avà ancu annantu à rindirizzà? Mentre a zitella ripetitu pensa nantu à i ragiunamenti per chì succede, rivisere l'histoire de relazioni è cerca un altru truccu, u zitellu sia studiatu per l'urtimu anniversariu di a so sorata, un problema chì si suscitavanu cù l'amicu o l'aspittàvanu a zitella chjamà. E perchè micca, perchè pareva à gustu chì li piaci?

Agree, a situazione ùn hè micca nova è pare avellu stupidu. Perchè ghjè questu successu? Perchè avemu spessu tormentemu cù a quistione: quandu a zitella chjama prima u mo novu (u cunsigliu di un psicologu in questa situ hè chì ci hè necessariu!)? E perchè, quandu ellu staghje a nostra risposta per sta dumanda, seguitavamu per perdienti in dubbitu, preoccupa di u stessu incidentu è ùn sò micca segurosi di i nostri azzioni?

I siclioti dicenu chì u mutivu di a nostra spirantà in u casu di aspittà una chjamata hè da u fattu chì l'aghjustà u sociu à a natura stereotiuta di u nostru pensamentu. Dopu tuttu, u fattu chì una zitella piglia u primu passu hè veramente un stereotipu. Sò ancu u fattu chì u primu passu deve esse toltu da un omu, cum'è cusì chì cuntene dinò signalli di attenzione à a so sposa, per dà i so rigali è, indubbite, per fate quantu ellu averà, da tempu à u tempu, perchè ùn hà nunda di dubbitu.

Ùn avete micca bisognu d'estereotipi, in fattu, sò stati in i nostri menti da a prima zitella. Ogni annu crescenu in u mondu da adupratu certu estereotipi, e norme di una sucità. Dopu tuttu, u fattu chì un omu chjamate t'hà menu spessu ùn significa micca chì ellu hà iniziatu à menu d'amori, è vice versa. Avete veramente pensate chì l'amore di un omu dependa da a cunsistenza di i so chjamati?

S'ellu hè veramente significatu assai di voi è avete bisognu di u vostru novu à chjamarè prima, dite cun ellu. Hè megliu d'avvistà annantu à i vostri prugrammi, di discurallu francatu ciò chì necessite, è ùn avete micca avete da teme più più.

Dopu tuttu, altrimente, pò esse accade chì e persone, invece d'amu amantatu, sustene, spende u tempu librettu è "trattendu" l'una di l'estressi circunvicli, accumincianu a pensarira cumu si duveranu cumportanu, per guardà a relazione, cumu per fà u chjamatu omu chjamatu prima, cumu fà capisce u tipu di i so desideri. Da questu questu hè chì e mo figlioli ùn anu vain preoccupatu, è ci sò parechji pensi ridotti, chì per i vostri riliggiunu solu solu l'amminazza.

In fattu, ùn importa micca quale hà ciò chì prima, quale hè u terzu o u terzu, cumu fà è questu si cuncetti cù un idee stereotypical. Chì trivia ùn chjaru micca, ma esse tù stessu, abbandunate tutti l'emozioni innevutate à questu, perchè si avete un novu hè significatu chì ellu hà sceltu à voi è voi, sicuru, sò a più bona picciotta per ellu, altri ùn passava tempu cù da quarcunu.

Ci hè parechje diversi stereotipi chì furanu à dubbje i nostri azzioni. Unu di elli hè chì una donna ùn duverà micca unanimamente, attruverà u so cumpagnu, perchè quandu ella serà a prima di vede qualsiasi sentimenti à ellu, stà di esse interessante da ellu. Ùn hè micca cusì. Un scopu chì ùn pò micca esse ottu hè in vain, è l'interesse questu cascate più prestu cumu fà à a mira di a ghjustu immediata. I senti ancu u bisognu di noi per pruvucalli l'amuri, perchè no rispundimu à i so signali di l'attitudini è li ricunnosce cum'è l'unicu è u megliu di i nostri patroni.

I relazioni sò importantu sentimenti è sincerità, u putere di u vostru amore. Ser più sinceru cù u to cumpagnu si vi preoccupa di qualcosa, cum'è per i dui di voi, aghjunghje cun ellu, in ellu ùn hè micca u vostru, è altrimente, pudete ssu solu solu questu problema, perchè sì unu. Sceglite per voi ciò chì importa, è chì esse un pocu, è chì ùn deve cura.

Aghjurnendu à e credenze d'autri, si limita a vostra vita. Fighjatu, perchè a zitella chjama prima u mo novu, sia a partícula "must" è crede: vogliu chjamarà issa? Avete bisognu di questu? Vulete ellu issa, è saria adattatu? U cunsigliu di un psicologu, in u primu postu, hè basatu nant'à u vostru sentimentu.

Sì sì sì, ùn ghjunghje micca insinuate cun dubbitu, perchè l'amore ùn hè micca un teatru, è micca una formula, agisce cum'è vo v'aspettatu è cumu si senti.