Religion, moralità, l'arti comu una forma di capiscitura filusofia di a realtà

A religione, a moralità, l'arti cum'è una forma di compritura filusofia di a rialità anu sempre esiste, ogni ghjornu, avemu dinò queste cuncettazioni è averanu accadutu remotamente u so significatu. Ma quellu chì pudete dà una descrizzione tutta di ogni chjaru, è ancu di definisce u rolu chì avè a ghjucà in a nostra vita? I forma di a cumpusizioni filosofica di a realtà sò stati anch'elli dettu e studiatu in a filusufia è in a psiculugia. L'omu hà parechji tipi di percepzioni in a so mente: comprende ciò chì circunna, quale hè veru è ciò chì ùn hè, ellu studia è rializeghja a so persunità in u mondu, a cunnessione di e cose, ciò chì avemu vistu è ciò chì ci senti. A Cognition hè una di e maiori benedizzioni di l'umanità. René Descartes in u "Findings of Truth" ci duna un pensamentu assai populari è impurtante: "Pensu, per quessa ch'e aghju ...

Ma ùn avemu micca pensatu cumu claramente cumu avemu vulutu. Ùn pudemu micca percive u mondu cum'è matematica, sapendu e risposti exacti à tutti i nostri questi. Tuttu chiddu chì vemu è cunniscenze hè distortu through u prisuttu di a nostra intelligenza di a rialtà, è ogni individuu hà stu prismu custruitu ind'è individualmente. I forma di a entuzuzione filosofica di a realtà, cum'è a riligione, a natura, l'arti pò distorteghjanu è veramente complementu l'infurmazioni chì ci circonda. Eppuru ogni una di queste formi hè una parti integrale di a cultura nnô stessu, a sucità, è ogni unu di l'individhii. Religion, moralità è arti sò quì formanu a noi, a nostra personalità, a nostra individualità. Certi filòsufi cose chì una persona chì hà scartutu da sti cuncetti di a so vita ùn ponu micca esse considerata cumprata. Dopu à u nàscita, ùn sapemu micca nunda di religione, di a moralità è di l'arte cum'è forme di riflessione filosofale nantu à a realtà. Avemu acquistendu sti cuncetti in a sucità, trà e persone chì cunghjuntanu ogni solu cù a so cultura. Sò solu avutu una opportunità biologica per capiscenu, penetrà, sviluppà, utilizate è capisce.

Chì hè a religione? Chì forme di forma di cuncettu filosoficu di a realtà si oculte? A religione hè una forma specie di l'experientra umana, a basa principale di quale hè crede in u sacru, supremu, supernaturale. Hè a diferenza di a fede in a prisenza o l'absenza di u sacru chì distingui a nostra percepzioni è u cumpurtamentu, a furmazione di a pirsunalità assuciata. A religione hè una educazione culturale sistèmica chì include organisazioni religiose, cult, conscience, ideologie religiosa è psiculugia. Da questu vedemu chì spessu a psiculugia di una persona dipende nantu à ideoluggìa riliggiusa, cum'è u so furfativu formantivo è regulatore, chì hè furmatu in l'ambienti. A realizazione di a realtà, cunigghia cù u sacru, hè radicali diferenze da a persone chì ùn accede micca a religione. Hè per quessa, hè una di e forme principali di u cumuzzu filosoficu di a realtà.

L'arti hè una forma di creatività umana, una sfera di a so attività è a realizazione di ellu in u mondu chì a circonda. A creattività è l'arti sò forme di cuscenza micca solu di a rialità, ma di l'sè stessu. Dopu avè creatu, una persona mette in arti chì prisma di cuscenza o ancu distorsioni, chì u so pensamentu hè capacitu. A filosofia moderna è antica define l'arti di modu diversi. A diversità di tutti l'altri forme di percepzioni, l'arti spressione u gradu di a sensibilita di l'individuu, a so individualità.

I caratteristiche principale di l'arti sò l'unità in a sensu di a sensualità è a fantasia, a polisemi è u multilinguismu, a creazione d'una imatge è un simbulu. L'arti hè studiatu no sulu da a filusufia, ma ancu da a psiculugia, perchè per creà, l'individuu sempre quede in u travagliu una partícula di ellu stessu, una riflessione micca solu di a so percepzioni di u mondu, ma ancu di e caratteristiche di a so persunità. Berdyaev Nikolai Alexandrovich hà dettu di a creattività da quì: "Cognition - hè stata. A nova cunniscenza di u putere creativu di l'omu è di u mondu pò esse solu un novu ... Creatività di criaturi creati pò esse diretta solu à u crescita di l'energia creativa di l'essence, à u crescitu di l'essere è à a so armunia in u mondu, à a creazione di valuri senza precedente, è bellezza, questa, à a creazione di u cosimu è a vita cecena, à u plerumu, à a plenitude supernova.

A moralità hè un sistema di normi creati da una persona per regulà u so cumpurtamentu in a società. A moralità hè diversu di a moralità, postu chì ghjè dinò una forma speziale di a cuscenza umana, postu chì hè spressione da a sfera di scrive per l'ideale. A moralità hè ancu una parte di a cultura è hè furnita da l'opinioni pùbblica, hè omnipresent è incursa in tutti l'esferi di una persona chì pussedi puru caratteristiche com'è persona, pese à u fattu chì questu hè un settore valori priziosu di tuttu u genaru.

A religione è a moralità, ancu l'arti com'è una forma di riflessione filosofica di a realtà, sò u sistema chì cumpricò cumplittamenti à u prismu di a percepzioni umana, forme a so personalità è regule u so cumpurtamentu. I forma di percepzioni sò furmati in a sociezione è sò un riflessu di a so cultura, per quessa, ùn hè micca strana chì i tempi è i pòpuli differenu diverse forme di a realtà di l'intelligenza. A natura di a cultura, a correlazione di i tradizioni è l'invulnerie in questu, e forme di a so compritura sò ancu a basa di a so dinamica storica, define a direzione è u cuntenutu. A Cuscenza è a sensibilizazione di u pòpulu hè furmatu sicondu a so storia, cusì hè cusì impurtante per capiscenu è capisce chì site è u società chì vi circundà.