"Artificial" food: quattru produtorii preghjudizi à a salute di u zitellu

Una di e realità di u XXI seculu hè l'abbundanza è l'accessibilità di l'alimentariu. Spécialement infantile: iogurdi, di corti, di floccetti è ancu documenti sò chjappi di etichetti, discorsu di a cumulazzioni utili, prudutti biulogica è metudi prudutti di produzzione. Ma hè veramente cusì cusì? Tanti pezzi muderni pacenanu di l'excevazioni di pesu, allergii è malati di a pelle di una gesùgia scunnisciuta. I pediatri insistenu: ghjè all about habitats alimentarii è e peculiarità di a dieta di u ghjornu. I parenti chì si importa di a salute di u so zitellu, hè bisognu di escluderà da u menzi di u menziu cumune di cumpramentu.

Prima di tuttu, avemu parlatu di furnisce industriale. Furmolu "da u cuntattu" cuntene trans fats - olii artificiali chì cuntribuiscenu à l'obesità, l'iniziu di diabete è pancreatitis.

L'usu di zuccaru pasteurizzatu hè ancu assai cuestionable - calduzzu prolongatu di u liquidu di fruttu destroys vitamine è nutrienti.

Ioggetti di vendita si ponu causà allergii è gastritis due à u cummerciu di lactosa.

I tarritorii di i zitelli, cù valuru nutrizionale apparente, ùn portanu micca qualità nutrizionale; per a maiò parti, sò fatta di grasi, stabilizatori di proteina, fècula è soia. A cunchiusa hè simplice: un piacè di un piacè di l'alimentazione veloce ùn hè micca un mutivu per putulà u zitelli in periculu.