Rest in San Petesburgo, entretenimentu, programma culturale

Petru ùn va micca solu per u rumore di e nuttati bianchi è di a ricchezza di l'Ermitage, no solu per l'imprese di i belli di a capulogna sittintriunali è i so albitori, ma dinò per u so ambienti ... Rest in San Pietroburgo, u divertimentu, u prugramma culturale porta una larga varietà è un sensu stravutu emozioni!

Ti piace u restu di partitu di u ghjovanu o cultural, attivu o silenzu è sclusivu - in Sankt Petersburg, trova tuttu! In ciò chì un segretu di attrazione di sta cità, finu à a fine ùn voi micca suluzione. Per ognunu hà u so propiu.


Bianchimi è Ponti

Nozi bianchi (a fine di maghju - u mezzu di lugliu) - un tempu quandu pudete camminate tutta a notte longa in tranquillità stanze, ripusendu da a vanità di u ghjornu. E a cità pari essa sipoltu in una foglia trasparente, chì a faciela fabulosa è aria ...

Una ripruduzzione di ponti - solu una vista splendore! Inveci ancu vale aduprà una viaghja nutturna nantu à a Neva in barca, in modu chì pudete ammirazione di i numerosi ponti è bellezza di Petru sottu u splash of water, è fate ancu un desidernu a ghjucazione di una munita in u pizzu di un petit tigre stone of pezzu chì hè vicinu à unu di i ponti. È u desira hè sicuru per fà realtà!


"Scarlet Sails", "Aurora", u cavaliere bronzu

Solu in San Petesburgo, ci hè una tradizione unica - per celebrà a festa di l'antichi studenti "Scarlet Sails". È questu avvenimentu hà digià sempre in u livellu internaziunale. Ogni annu, u 21 di giugnu, nantu à u terra di u Neva, vicinu à a Fortaleza Petru è Paulu, u stilu di fata hè stata, in quale qualcunu pò passà: dopu un attu chic, chì participanu l'astri di u palcuscenicu à una o'clock da a matina un veleiro cun veli scarlatori appare - sottu un focu di focu è sottu rai di un laser show, analogi chì ùn hè micca in Russia.

Un altru navi famosi - u cruiser "Aurora", chì hà ricivutu u battèsimu di u focu durante a guerra Russa-Giappuni, hà survivutu à a Rivuluzione d'Orbanu, hè issa una filaria di u Museo Navale Centrale. Eccu Petrogradaturi è i clientni di a Capitalina Naziunale pò esse imbuvisciati da a storia richia di a grande cità.


A strada, chì cuntinua a so vita in u prisenti. Per esempiu, u famusu cavaliere bronzu - un munumentu per Petru I - hè nantu à a Senate Square per 240 anni in a so forma originale! Hè fattu di bronzu, u so nomu hè da u poemu Pushkin di u listu nome. È a Fortezza di Petru è Paul, chì in l'Isula Hare (u latinu di Petrograd) hè a cunclusione di a cità: era da quessa chì a custruzzione di Petru cuminciò cù a manu di u lume di Peter the Great, chì decide di "attraversu una finestra" in Europa. Ma solu per u so propiu direttu - per un scopu militari - a furtizza ùn era mai utilizzata, ma per un longu tempu hà servutu di prisenza pulitica (finu à u principiu di u XXu seculu). Ci hè moltu di quelli turisti. Ùn avemu nunda chì 4000 ogetus di a cità sò intruti da l'UNESCO à a lista di u Patrimoniu World.


Santa Temples

A vacanze in San Petesburgo, spettaculu, prugramma culturale chì si trova sola a famosa cattedrale di Kazan è u so santu principalu, venerati in u mondu ortugossu, - un icunettu miraculu di Kazan Mamma di Diu! Or a cresia ortodoxa più grande in Russia hè a majesa di a cattidrali di Santa Isaccu, cù i so colluni chì offrenu un magnificu panorama di a cità. U unu di i simboli di San Petesburgo hè un museu-munimentu à a Chiesa di Nostru Surcoru in Sangue, custruitu in memoria di a morte di l'imperatore Alexandru II in u 1881. Fora, u bastimentu - cum'è u fratellu gemello di a cattedrale di Mosca di San Basilio Beatu - hè a rappurtata di l'imaghjini di a ghjesgia ortodoxa russa, orientata à i samples di Mosca è Yaroslavl XVI-XVII seculi è intornu - un veru museu di mosaici!


Pane Freud. Chocolate

In St Petersburg, pare micca incompatibile. Per esempiu, u minimalismu di lussu è minimale di u minimale di classicu è mudernu. In tempu cù u Mariinsky di u Mariinsky famusu, chì ghjera statu visitatu da l'imperadori, ci hè un "Radiu Teatru" experimental in St Petersburg è u teatru di ghjuventù "Stray Dog". È ingannuta da a famosa Hermitage, u Museu d'Arte Ruvastru (in quale unu devi duverà quellu chì cunnosci una cultura chì Petru) è parechji centu musei, anu ancu in Petrograd: u Museu di Pane è u Museo di Dream Freud. Per i zitelli - u museu di cioccolatu cun una lotta d'exhibiti diliziosi, chì ponu esse acquistatu cum'è souvenirs!


Libru di u turista:

- L'Hermitage (Dvortsovaya Embankment, 34);

- Museo di Arte Ruvale (Embankment du Canal Griboedov, 2);

- Teatro Mariinsky (Piazza Teatro, 1);

- Fortezza di Petru è Paul (Isula Hare);

- Cavaliere in bronze (Senatu Square);

- Cruiser "Aurora" (terra di Petrovskaya).


Numismati:

- Museo Jugar (Embankment du Karpovka River, 32);

- Museo di Puppetini (Vasilievsky Island, Kamskaya Str., 8);

- Museo Zoologico (Università Embankment, 1);

- L'Oceanariu (Marata St., 86);

- Planetarium di Petersburg (Alexander Park, 4);

- Juventude Teatro (Pioneer Square, 1).

Perchè de Petru:

- Souvenir di porcellana di a classa "di lussu" da a Fàbrica Imperiale di Porcellana Lomonosov;

- l 'acquavelli famosi "Leningrad";

- U vostru ritrattu, pittatu da un artista San Pietroburgo in l'estazione di metro "Nevsky Prospekt";

- una edizione rara d'un libru, acquistata in a "Casa di Libri".

Ùn pudete micca amore di Petru, perchè anu visitatu a cità nantu à a Neva, voi vulete retrocederà è novu. È ogni tempu tutti ririle ... in una nova manera.