Chì i fratelli in a Pasqua: i tradizione di u ghjornu

La Pasqua hè una festa cristiana, celebrata in 2016 u 1 di maghju. A Pasqua hè probabbilmente u ghjornu "più riccu" per tradizione, costumi è cerimonii, è a Passion Week before Easter è special. I règimuli è i regule di ciò chì facenu à a Pasqua, è chì hè impussibile, chì i crediate fà davanti à Pasqua, è chì duverebbe fà seguitu, ci hè cusì chì hè precisa di scrive ciò chì facenu nantu à Pasqua è dopu à pocu un historiadoru assai littariu, un servitore di a chjesa o una persona chì dedicava a so vita duru à l'studiu di i ritu è ​​i tradizioni di i populu Slavi.

Cosa da fà prima di Pasqua è Pasqua

Uni pochi ghjorni prima di Pasqua. Di u ghjornu pura, un criaturu d'un annu è trimmedatu cù i so primi capelli. Puderanu ancu e cutà i so capelli per fà crescenu. Tradizionalmente, hè nantu à Cleanu ghjennaghju chì a casa hè preparata per Pasqua - i nevaranu tuttu u circondu, lavà, boni pratiche, andate à u bagnu. Dopu avè un bagnu, i zitelli è l'adulti ponu fà a pittura di uova di Pasqua, a più tardi sò stati purtati à a chjesa per a cunsacratge. L'ultimi trè ghjorni prima di Pasqua hè dedicatu à a preparazione per u Grandi ghjornu, ma in un passatu vennolu, hè megliu per evitari tutti e persone è e preparazione festiva. Questu ghjornu deve esse spentu in tribulazione, ricurdannendu i tormenti di Ghjesù, crucifissu nantu à a croce. Gran Sábado prepares fratelli per u ghjornu più brillanti. I credenti aghjunghjenu a Pasqua tagghiata, Pasqua è uccisi ova è andate à i tempii per cunsecrate sta alimentazione.

Chì cristiani facenu u Pasqua

Dumendu u vitturi di Pasqua hà iniziatu cù l'adopzione di l'alimenta consacratu in a chjesa. A Pasqua di Pasqua hè bisognu di felicità à i membri di a famiglia cù a bona nova, è avè rittu a parolla: "Crist hè risurtu", à quale elle risponde: "Verily, Hè risurtu!". Dopu d'sti paroli, ghjè costume di cummàtti cù l'uvete è avè esse chjassi, degustini cunfettu di Pasqua è casgiu cottage. À Pasqua, l'alegria è u clima di cuncepto prevalunu in a casa, per quessa impossibile organizar a limpeza, u travagliu, è ancu più cusì - hè impossibile accolti un staticu per Pasqua. Se u novu o quaranta ghjornu dopu a morte di una persona vicinu à voi falate di Pasqua, a festa funeraria hè postposta à un altru ghjornu. In questu casu, i parenti di u mortu avissiru visitatu u cimiteru è u so amatu. Tradizionalmente, Pasqua hè un ghjornu di gioia, è questu vacanze ùn hè micca supposed to go to the cemetery. In ogni casu, a chiesa riferisce à e persone chì vense nantu à u Pasqua di Pasqua à i fossa di i carni amici, cù una grande intelligenza.

In ogni casu, per visiti à u cimiteru hà previstu festa speciale - Radonitsa.

Tradizzioni è e costuli di Pasqua

Ancu u fattu chì a Pasqua hè una festa di i cristiani, assai di i costi di questa ghjurnata è, sopratuttu i signali di Pasqua, sò claramente pagani in natura.

Eppuru, a chjesa parechje a maiò parte di queste sia supersticionesi cuncreti cù u paganismu, ma assai tradizzioni in Pasqua anu attaccatu pricisamenti à u paganimu di i slaves (ova di culore - un simbulu di u sole è a vita, u pastore di Pasqua hè un simbulu di fertilità masculina, di Pasqua di curda, indici a prosperità è a fertilità).

Ciò chì facenu i ghjente Ortodoxa dopu a Pasqua?

Radonica - U ghjornu di i figlioli, nantu à u novu ghjornu dopu a Pasqua. Questa ghjurnata hè cumpresa in a semana di Fomin - a primu settimana dopu à a Pasqua, dedicata à a cummemorazione di i morti. Ghjè nantu à quelli ghjorni, micca nantu à a Pasqua, chì vi tocca visità e tumbini di u mortu, puliti, e piante e fiori in u cimiteru. Ogni ghjornu di a simana dopu a Pasqua (Fomina) hà u significatu. U principal di questi ghjorni hè Radonica - u ghjornu parentali. Lunedì - "Viaghjendu fora". E l'ànghjuli difesi venenu à e caseroni, duverebbe bisognu di preparalli un pranzu prima. Anni di persone assassinatu è suicidali pò vendu à a casa u ghjovi. Per ùn micca offend l'invitado, i finestri di casi hè apertu à sti ghjorni, è nantu à a tola, abbandunonu un trattatu. U sabatu era costumuratu per rinfurzà a morte. Unu di ritimu di u sabatu di Thomas di a Settimana hè quellu. Ddu pòpulu, armatu da i pezzi è di i cutidiano, currianu in u cimiteru, rinforzendu l'spiriti male. Dumenica - Krasnaya Gorka - u ghjornu di e festi è i vacanze: a morte è l'spiritu maligni eranu spargiati, l'ànime di i morti eranu tratati è calmaru, è a vita si sviluppa!

Sapendu anticipu ciò chì hè fattu di Pasqua, prima è dopu a festa, pudete sempre scuntate stu Grandi ghjornu dispostu è si passanu i vacanze in un bonu umore.