Restauración di l'esmalte in bagni

Chì s'ellu si u bagnu vechju perde l'aparicio, coperto cù crachje è cavernes? Tutti ùn si pò permette micca di cumprà un novu baninu. Ùn hè prezzu ghjustu hè a restaurazione prufessiunale di u esmalte in bagni. Ma pudete pruvate di restituurà u revestimentu di u bagnu, mentre chì gastru una quantità limitata di soldi. Prima di tuttu, u distingue di u distruzzioni di l'esmalte si deve esse determinatu. Allora, u revestimentu ùn spalla micca in tutta a superficie, ma solu in certi locali. In questu casu, avarete bisognu di corpu ordinariu BF-25 è biancu. I vostri atti: prima di tuttu, degreate a superficie per trattà cù gasoline. A sicca. Cù stampa di lira, a superficia di a machina hè a machina. À l'area dannigghiata, applica u pegli uniforme. U seguitu dopu hè una mistura di ciumi suttili cù cola. Questa mistura si deve appiecata in parechni approcqui. U seguenti caperu hè nantu à u siccatu solu. I capi sò precisamente quantità chì l'area trattata hè uguali à a superficia generale di u bagnu.

Un accordu di modu diversu à a ristaurazione di l'esamela in u bagnu, se u coperchio ùn hè micca stancatu sfinutu, ma simpliciamente coperto cù petite fissure, hè diventatu fuzzy. Avete bisognu di acetone è di pintura nìtra bianca. Prima, degreate a superficie di u bagnu cù acetone. Allora segui a pittura. U pintu deve esse spurtatu in u bagnu in baghdi ricordi è frette cù cura cù a so superficia finu à u rimplamentu di i craci è i pori. Per trattà u bagnu cù una pintura hè necessariu quant'è una volta. Ogni pitture sucizione hè applicata cum'è l'asciutta secca. L'escezione di pezza deve esse pulita cù un swab dipped in un dissolvente. Chì l'uperazione di u pittura era limpa è liscia, hè cunsigliata per appricà cù un can spray.

Se tali risturazione di l'esmalte in bagni ùn hè micca cunvene per voi, perchè dumandate l'aiutu di specialisti chì averebanu a ricuperazione cù u vostru bagnu. Ma ti costu assai più ca una risturazione indipindenta.

Ci hè una altra opzione per dà u vostru bagnu bagnu un novu novu. Questa hè a compra di una fortazione acrilica. Questa hè una bona alternativa à a nova esotica. In questu casu, a stallazione di u inseritu ùn hè micca piglià assai tempu. Ùn bisogna à prucessa di u bagnu bagnu è d'aspittà uni ghjorni finu à chì u novu esamelu si secca.

In queste modu pudete restaurà l'esamillu da a tina, ùn deve micca elettu - una risturazione indipendente, una nova esamaria, un inserzione acrilica - serà più prezzu di compra è installazione di un novu baninu.

Olga Stolyarova , speciali per u situ