Ricevani pè i genitori nantu à a sicura

Pigliate ricunniscenza supplementarii pà i genitori, dà l'esempi di ciò chì ùn avete bisognu di parlà à i zitelli, è ciò chì hè necessariu in una situazioni dada, è hà amparatu ancu ciò chì deve esse se segue u so figliolu o un altru membru di a famiglia.


Risponsi supplementu per i genitori

Avete a cura di u vostru bancu di u so cumpagnu. Perchè in u nostru tempu, spessu sottu u segnu segituatu, ancu u figliolu pò esse ghjucatu o persu. Puderanu spugliarivi i so figlioli, è in altitudine culatta è primiata. Sè pussibule, sguassate da u video. I forensicà dì chì avaristi esse bè à avè un pappu di i capelli di ghjuchjuli, i fichi di l'uchja è un scatola pezzu di a cammisa di u zitellu. In situ situ di urgenza, ponu esse assai utile.

Ùn permettenu micca i zitelli di caminari cù preziosi è cose di prezzu (robba custanti, mp3, ghjuvelli d'oru).

In certi alcoli è ei curriri, hè spessu ottimisimu pussibuli invuccarà u mondu - hè una dumanda per i soldi cù parechji minati. Se tali violators ùn anu micca punitu, allura dinò porta un resultat negligente. Sè avete avvistu chì u zitellu hà sminutu a sorte nantu à a strada, hà scantu di fà, o skips classes à l'a scola, parle cù u zitellu in un bonu modu, ellu vulia fiducia è dite, perchè ellu viaghja, forsi quarcunu ameazie. Dìcimi chì, se ellu ùn hà micca ammunitu qualchì cosa da a so mamma è u babbu, serà pussibule di cornezione tuttu. Inoltre, quandu viaghjera chì u to figliolu hà qualcosa chì stende, cuntattu immediatamente à a polizia, avè bisognu di piglià mette.

U zitellu deve esse capace per apprezzà a righjunghjine a porta è da l'internu, da l'esternu, insegni a manera di cuntribuisce u dirittu di petra è i chjavi. Dite chì mai o nimu in u vostru nomu devenu andà in u vostru appartamentu cù un zitellu per dà una borsa, qualchissia cosa, stà sughjurnata è cusì. U zitellu ùn deve mai fà passà a ghjente in a casa.

Portemu u zitellu in tale manera chì l'adulti sò sempre i diritti. Perchè, per pruteggiri l'imba da a coliszione cù latruni, maniaci, delinquenti, rapistali è àutri, insegni à i zitelli:

  1. U rimette à cumunicà cù strangers. Cumu si prupone una offerta, u zitellu deve esse "Non" è lasciate in u stessu momentu.
  2. Ùn ci ne vogliu micca a persuasione di i straneri, anchi si chjamanu un zitellu per nome è offerenu muntagne d'oru. Ùn sò tutti altri sò dirittu. Solu famiglie, i genitori è i amici intimi di a famiglia necessanu d'obeyer. Se u zitellu vede chì u stranieri seguitanu, permettenu cresce intre passeti à i passageri, è li dumandà à aiutà è prutegge. U vostru travagliu hè di insignà u zitellu per fà.
  3. Ùn andate in un locu cù stranieri, ùn importa micca da esse una cumpagnia di picciotti ghjovani o muzhik adulti.
  4. Nun mai ride in un ascultru cù stranieri.
  5. Sutta senza pretendenza à sente à l'altru una casa.
  6. Ùn pigliate micca rigali è rigali da i parenti finu à chì a mamma o u patrone dà cunsensu. L'urdinisi inglese è americana facenu situazione tali in anticipu, cusì appartennu à ghjucà cù i zitelli è i duttori. Pè Taketi cun più affare di pudè evitari u cuntattu cù i criminali. Una volta in i nostri scoli ùn hè micca stintatu, pruvate d'insignà à quelli figlioli. In i scoli in lingua inglese, i zitelli offerenu ghjucatori cù situazione differenti è un gruppu di copri, se u zitellu corre uccidetori u modu di a situazione, hè urdinatu è glurificatu. Per esempiu, chì faraghju duncitatu chì una zia disunurata dice chì vi cunducerà un bonu cucciolo, si vai cun ella? Cumu si portanu capunanzu in casu chì qualchissia vi prupone nantu à un caru carusu! Chì duvete fà chì qualchissia dice chì ellu cunnosci a vostra mamma, oghje versu u so travagliu, è prupone à andà cun ellu, è a vostra mamma ùn chjama micca micca è avete accunsentutu? Tali jocu hà necessariu à guidà un bonu risultatu.
  7. Ùn andate à quandu hè scuru è micca per andà, induve a mamma ùn pò micca vedà da a finestra.
  8. U zitellu debite d'esse micca e sordi vacanti, pagamenti, ravanti, cantine, piazze desertu, caldi di casa abbandunati.
  9. Ùn ci andate in un viaghju senza u sapè di i genitori.
  10. Qualunque sia a situazione hè immediata u zhesoobshchit nantu à questa parenti o parenti.

Quandu insignava i vostri reguli di sicurità di u zitellu, ùn scantarà mai. Cusì ùn sia micca pussutu d'avè appruntate à navigà in situ situ situ critica, anche, ancu una volta pruvucà un sviluppu negativu di u cunflittu. I Locuzioni chì teme u zitellu ùn pò micca insignà à u zitellu cumu fà cumportanu bè in casu di periculu. Ùn intrudiscenu u zitellu perchè chì i curate pò esse in ogni locu, perchè generalmente pò esse teme da surtite da a casa. Inoltre, pudete disturbà a psyche di u zitellu, è permette ancu una traccia negativa nantu à l'evoluzione più numerosa di u zitellu. Hè d'insignà u mulinu à esse attentu è cunsatatu, micca cobardu è pànicu. I sperti:

Ciò chì dicenu hè micca necessariu ...

  1. Pudete esse seguestu.
  2. Ùn ti manghjà di parlà à i straneri.
  3. Circundendu a listessa psyche.
  4. Avà ùn pudere micca cunfidà nimu.
  5. I zitelli ùn deve micca cammelli in u parcu, hè peligrariu.

Cumu parlà ...

  1. Sì vi vede chì quellu chì hà avvicinatu da voi, ...
  2. Puderanu tuttu, si ...
  3. U caratteristiche caratteristichi ùn devenu cumportanu cusì ...
  4. Parechje persone sò fiduciu, ma ...
  5. Pudete esse aiutatu ...

Senza mancanza, dicenu à i maestri juniori è i maestri di kindergarten chì ùn mannanu micca e so figlioli in casa cù stranieri finu à chì furnite una dumanda scritta.

I figlioli deve esse capaci di difende. Per prutegràse, un zitellu pò viole tutti i projeczjonijiet è transgress the boundaries. U zitellu ùn deve micca pensatu di ciò chì succede se ellu prufiteghjanu di i metudi di l'autore difisa. Dice à u zitellu chì, se puderia nanzu per fà per fallu dalle à l'offender, ùn ne nuddu scutanu, ma in contru, lode ellu. Dìtene à u zitellu induve i siti più vulnerabbli (eyeballs, larynx, u groin) sò sempre dispunibili, è se puderà insignà cumu per furtunà corretamenti in queste locu. Inoltre, spiecà à u zitellu induve ellu ci voli di circà l'aiutu è duva esse si trova un periculu.

Cosa da fà u so zitellu o un amatu hè stata rapitu è ​​chjamatu?

Per principià, bisognu à verificà chì l'otage hè vivu è hè aggradèvule. Sì ùn avete micca cridutu chjappà, pruvate una conversazione cù un zitellu o una persona intimusa nantu à u telefunu, inolté, pruvate à sicura chì u fenu hà parlatu à u swami di vive, è ùn furnite micca una ricerca di voce. Quandu si parlà cun a persona chì ghjera in prumessa, calmu è dicendu chì fate tuttu ciò per esse liberatu quant'è pussìbule. Spiegà chì in questa situazione un zitellu (una persona intimista) duverà cumprà tutti i richiesti criminali, altri ùn pò fà perisce. Nun pienze pinsà à sapendu quandu sò u segadori sò. Questu hè fatta da i prufessiunali è questu pò perisce a vostra persona vicine.

Quandu si parla cù u zitellu (un amicu struitu), stà à sente cun vigore à u chjappi. Evalvisa a situazione, e prublemi di u terrorevule è quantu hè a meica. In ogni casu, pruvate a cunvinsi l'autore di l'aprunimentu (ripetuta à riunione).

Se pensate chì avete bisognu di aiutà, aghjunghje agisce assai. I spertevamu bisogni di assai tempu per sviluppà è implementà a opera. Ùn avete bisognu di nisuna inizziu, chjaramente è pruverte strettu di metterà tutti i prublemi di i servizii privati ​​(da una conversazione cù un chantacchio nantu à u telefunu à a tacca di l'interitu d'aiutu).

Se ùn avete micca dumandà aiutu è agisce in modu indipendenti, eseguite dumanda chì ùn ci hè nunda di malu cù u zitellu (soldi, valori, informazioni, u scambiu hè tutta solu quandu u zitellu hè mandatu à un locu sicuru chì hè sottu a vostra tutela). Inutili, ci hè un risicu chì, dopu l'ottu u desideratu, i terruristi anu u fugliale, in l'ordienu per esse ridere di u testamentu mancu.

Quandu si trasferenu i valori, preparanu per u fattu chì i chjappelli puderanu esse inpruttu. Qualunque hè, pruvate à fà un scambiu è micca per un'altra partenza in l'cumpagnia di i criminali.